Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
|
Дыбыстарды жеке, буында,
сөзде, сөз тіркесінде, сөйлемде анық айтуға машықтандыру және
айтылуы ұқсас дыбыстарды ажыратып, анық айтуға
жаттықтыру.
|
1
минут
|
Д ауыспен жұмыс Жәй, қатты, сыбыр. па па
па.
Тыныспен жұмыс. Терең дем
алып, демді сыртқа шығарамыз.
Артикуляциялық жаттығулар
.
Тіс тазалау, тәтті тосап,
сағат,кесе, ат шабу, саңырауқұлақ.
|
7
минут
|
II.Дыбыстану
бөлімі.
«П – Б» дыбыстарын
ажырату.
ПА –БА, ПО – БО, ПУ –БУ. АПА –АБА - ОПО -ОБО .
Сөздерде «П- Б» Дыбыстарын
қадағалау. Бал – пал. Балта –парта. Бақай
–пақай . «П-Б» дыбыстары бар
суреттерді ажыратып қорапшаға сал.
«П-Б» дыбысын
суреттерде ажырату. Болат балық
аулады. Пернеш парта
жуды.
«Р» дыбысын
машықтау.
«Р» дыбысын
машықтау.
Буындарда.АРА - АРО - ОРО – ОРУ
. АР- ОР -- УР , РА –РО –РУ. Сөз басында, ортасында, соңында:
раушан, тарақ, қасқыр.. Суретпен жұмыс.
Бұл бал ара
(Жәндік). Бұл қол ара(
Құрал-сайман).
|
1
минут
2
минут
6
минут
1
минут
1
минут
|
Есту қабілетін дамыту
бөлімі.
III.Күнделікті
сөздер .
IY.Пәнаралық байланыс.
Табиғат құбылыстары.
Күн, жел, бұлт,
қар. Кемпір қосақ, жаңбыр. Құйын, найзағай, дауыл.
Y.Мәтін .
Тақырыбы : «
Шалқан» (Орыс халық
ертегісі).
Ерте, ерте, ертеде. Бір
кемпір мен шал өмір сүріпті. Ата есіктің алдында шалқан егіпті.
Шалқан үлкен болып өсіпті. Атай шалқанды әрі тартады, бері тартады,
шалқанды жұла алмай қояды.
Ата. Кемпірім, кемпірім көмекке келші. Кел,
екеуміз бірге тартайық! Екеуі тарта
алмады. Кемпір:
Қызым, қызым, бізге көмекке келші.қызы
көмекке келеді. Шалқанды тартады. Бірақ, күштері
жетпейді. Қыз: Итім, итім көмекке келші.Иті келді.
Шалқанды жұла алмады.
Ит.Аф-аф-аф мысық, мысық, бізге көмекке
келші.Мысық келді. Бірақ шалқанды тарта
алмады.
Мысық.
Мияу-мияу тышқан, тышқан, көмектесіп
жіберші. Сөйтіп шиқылдап
тышқан
келеді.Бәрі жабылып шалқанды жұлып алып,
өздері құлап түседі. «Жұмыла көтерген жүк жеңіл»,- деген сөз
осыдан қалса керек.
Сұрақтар: 1. Ертегі не
туралы? Ж.
Ертегі шалқан
туралы. 2. Ертегідегі басты
кейіпкерлерді аташы. Ж.
Кейіпкерлер: ата, әже, қыз,
ит, мысық, тышқан. 3.Олар не
істеді? Ж.Олар шалқанды жұлып
алды. Суретпен
жұмыс. Тыңда,
қайтала: шалқан, тартты,
көмек.
YI.Математикалық
тапсырма.
5-тапсырма
. Геометриялық
пішіндер.
Бес бұрыш.
Шаршы .
Үш
бұрыш. Төрт
бұрыш .
YI.Қорытынды. Сен сабақта
не істедің? Мен сабақта: тыңдадым, оқыдым, сұраққа жауап бердім.
Тапсырманы орын дадым.
Кері
байланыс.
Үйге
тапсырма.
__________________________________________________________________________________________________________________________________
|