Күні:
2.11.2015
Сыныбы: 8
Пәні: физика
Сабақтың аты
|
§18,19 Қайнау. Меншікті булану
жылуы. Термодинамиканың І заңы
|
Сілтеме
|
Жоспар
|
Жалпы мақсаты
|
-
Қайнау. Меншікті булану жылуы.
Термодинамиканың І заңы жайлы мағлұмат беру
-
Қайнау. Меншікті булану жылуы.
Термодинамиканың І заңының формуласын қолдана отырып есептер шығара
білуге үйрету
-
Өзін -өзі бағалай білуге баулу
|
Күтілетін нәтиже
|
-
Қайнау. Меншікті булану жылуы.
Термодинамиканың І заңы жайлы мағлұмат алады
-
Қайнау. Меншікті булану жылуы.
Термодинамиканың І заңының формуласын қолдана отырып есептер шығара
білуге үйренеді
-
Өзін-өзі бағалай алатын
болады
|
Негізгі идеялар
|
Сұйықтың бетінде, сондай-ақ бу
түйіршіктерін бөле отырып ішінде қарқынды булануын
қайнау деп атайды.
Сұйықтың қайнау өтетін температура қайнау
температурасы деп аталады.
Қайнау температурасы атмосфералық қысымға
тәуелді.
М еншікті булану жылуы берілген сұйықтың бірлік массасы қайнау
температурасында буға айналдыруға қажет жылу мөлшерін
көрсетеді.
Массасы m сұйықты буландыру үшін қажет жылу
мөлшері мына формуламен анықталады:
Кейбір заттардың меншікті булану жылуы,
Дж/кг.
Меншікті булану жылуы
конденсацияның меншікті булану жылуына тең.
|
Тапсырмалар
|
Топтық жұмыс
|
Тапсырмалар
|
Жеке
жұмыс
|
Тапсырмалар
|
Жеке жұмыс «Блум
таксономиясы»
|
Сабақ бойынша мұғалімнің
жазбалары: (мұғалім және оқушы немен
айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2.
Топқа бөлу (1,2,3 сандары арқылы 3 топқа
бөлінеді)
ІІ. Үй
тапсырмасын сұрау (5
минут)
-
Бу жайында не білеміз?
-
Будың қандай түрлерін
білеміз?
-
Ауа ылғалдылығы жайында не
білеміз?
ІІІ.
Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2
минут)
-
Қайнау дегенді қалай түсінесің?
-
Термодинамиканың І заңы қалай
тұжырымдалады?
-
Оның математикалық өрнегін жазыңдар.
ІҮ.
Топтық жұмыс «Джигсо» (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы,
хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс
төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен
бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған
жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
№
|
Бағалау өлшемдері
|
Көш
басшы
|
Хатшы
|
Баяндамашы
|
Уақыт сақшысы
|
1
|
Тақырыптың ашылуына үлес қосу
|
|
|
|
|
2
|
Міндетін атқару
|
|
|
|
|
3
|
Топтық жұмысқа атсалысуы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Әр оқушы өзіне жүктелген
рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Жеке
жұмыс (5
минут)
Қысқаша эссе жазады
.
-
қайнау 2)
термодинамика
Жасаған
жұмыстарын , яғни барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың
мақсатына сәйкестендіру
VІ. Жеке жұмыс «Блум
таксономиясы» (13 минут)
1
|
Білу
|
Қайнау дегеніміз
не?
|
|
2
|
Түсіну
|
Термодинамиканың І заңының
формуласын жаз?
|
|
3
|
Қолдану
|
Жүйеге 400 Дж жылу беру арқылы
оның ішкі энергиясын 200 Дж-ға өзгертеді. Жүйенің атқарған жұмысын
тап ?
|
|
4
|
Талдау
|
Су буы мен суды
салыстыр?
|
|
5
|
Жинақтау
|
Термодинамиканың І заңын
күнделікті тұрмыста қолданылуын түсіндір?
|
|
6
|
Бағалау
|
Суды қайнату үшін ыдыс
түрлерінің маңызы қаншалықты?
|
|
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен
бағалау.
ҮІ. Кері
байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3
минут)
Кейінгі
тапсырмалар
|
Шағын эссе жазу
|
Кейінгі оқу
|
§18,19 Қайнау. Меншікті булану
жылуы. Термодинамиканың І заңы
|