Ашық сабақ тақырыбы: "Қайнау. Меншікті булану жылуы. Термодинамиканың І заңы" 7-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ тақырыбы: "Қайнау. Меншікті булану жылуы. Термодинамиканың І заңы" 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖСұйықтың бетінде, сондай-ақ бу түйіршіктерін бөле отырып ішінде қарқынды булануын қайнау деп атайды. Сұйықтың қайнау өтетін температура қайнау температурасы деп аталады
Материалдың қысқаша нұсқасы


Күні: 2.11.2015

Сыныбы: 8

Пәні: физика

Сабақтың аты

§18,19 Қайнау. Меншікті булану жылуы. Термодинамиканың І заңы

Сілтеме

Жоспар

Жалпы мақсаты

  • Қайнау. Меншікті булану жылуы. Термодинамиканың І заңы жайлы мағлұмат беру

  • Қайнау. Меншікті булану жылуы. Термодинамиканың І заңының формуласын қолдана отырып есептер шығара білуге үйрету

  • Өзін -өзі бағалай білуге баулу

Күтілетін нәтиже

  • Қайнау. Меншікті булану жылуы. Термодинамиканың І заңы жайлы мағлұмат алады

  • Қайнау. Меншікті булану жылуы. Термодинамиканың І заңының формуласын қолдана отырып есептер шығара білуге үйренеді

  • Өзін-өзі бағалай алатын болады

Негізгі идеялар

Сұйықтың бетінде, сондай-ақ бу түйіршіктерін бөле отырып ішінде қарқынды булануын қайнау деп атайды.

Сұйықтың қайнау өтетін температура қайнау температурасы деп аталады.




Қайнау температурасы атмосфералық қысымға тәуелді.

М еншікті булану жылуы берілген сұйықтың бірлік массасы қайнау температурасында буға айналдыруға қажет жылу мөлшерін көрсетеді.

Массасы m сұйықты буландыру үшін қажет жылу мөлшері мына формуламен анықталады:


Кейбір заттардың меншікті булану жылуы, Дж/кг.

Меншікті булану жылуы конденсацияның меншікті булану жылуына тең.

Тапсырмалар

Топтық жұмыс

Тапсырмалар

Жеке жұмыс

Тапсырмалар

Жеке жұмыс «Блум таксономиясы»

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)

І.Ұйымдастыру (2 минут)

    1. Сәлемдесу

    2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

    3. Түгелдеу

1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандары арқылы 3 топқа бөлінеді)

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)

  1. Бу жайында не білеміз?

  2. Будың қандай түрлерін білеміз?

  3. Ауа ылғалдылығы жайында не білеміз?

ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)

  1. Қайнау дегенді қалай түсінесің?

  2. Термодинамиканың І заңы қалай тұжырымдалады?

  3. Оның математикалық өрнегін жазыңдар.

ІҮ. Топтық жұмыс «Джигсо» (15 минут)

Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:

Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.

Бақылаушының бағалау парағы


Бағалау өлшемдері

Көш

басшы

Хатшы

Баяндамашы

Уақыт сақшысы

1

Тақырыптың ашылуына үлес қосу





2

Міндетін атқару





3

Топтық жұмысқа атсалысуы











Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.

Топ пікірлерін тыңдау.

Ү. Жеке жұмыс (5 минут)

Қысқаша эссе жазады .

  1. қайнау 2) термодинамика

Жасаған жұмыстарын , яғни барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру

VІ. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)

1

Білу

Қайнау дегеніміз не?



2

Түсіну

Термодинамиканың І заңының формуласын жаз?




3

Қолдану

Жүйеге 400 Дж жылу беру арқылы оның ішкі энергиясын 200 Дж-ға өзгертеді. Жүйенің атқарған жұмысын тап ?




4

Талдау

Су буы мен суды салыстыр?




5

Жинақтау

Термодинамиканың І заңын күнделікті тұрмыста қолданылуын түсіндір?


6

Бағалау

Суды қайнату үшін ыдыс түрлерінің маңызы қаншалықты?






Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.

ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)


Кейінгі тапсырмалар

Шағын эссе жазу

Кейінгі оқу

§18,19 Қайнау. Меншікті булану жылуы. Термодинамиканың І заңы


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
20.05.2018
539
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі