Материалдар / Ашық сабақ тақырыбы: Қолғап
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ тақырыбы: Қолғап

Материал туралы қысқаша түсінік
Қолғап туралы балаларға туніндіру,қыс мезгіліндегі күн ауа райы туралы түсініктерін кеңейту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2019
1043
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісіКүні,айы,жылы: 09.01.2019ж Тәрбиеші:Омарова.У.К Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Сурет салу Тақыры: Қолғап Мақсаты:Балалардың қыс мезгілі және қолғап туралы түсініктерін кеңейту, оның пайдасы туралы түсіндіру. Білімділік: Сурет салудың дәстүрден тыс әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып, қолғапты сәндеуге үйрету. Түрлі түстерді тану және қолдана білу, оны қағаз бетіне түтікше арқылы түсіре білуге үйрету.Дамытушылық: Балалардың тыныс алу жолдарын, шығармашылық қиялдарын, эстетикалық талғамдарын дамыту. Тәрбиелік: Әдемілікті сезіне білуге, жинақылық пен ептілікке тәрбиелеу. Қостілділік компонент:Аққала-снеговик,қолғап-варежки. Көрнекі құралдар: видео, слайд,қыс мезілінің суреті,қолғаптың суреті.
Қызметтік кезеңдерОқу қызметінің барысы


Қайырлы күн!Добрый день!Hello shildren!Шаттық шеңберіАрмысың алтын күн!Армысың көк аспан!Армысыңдар достарым!Сендерді көргеніме қуаныштымын!-Балалар күніміз сәтті өтсін деп достарымызды қушақтап сәттілік тілейік!

-Қазір жылдың қай мезгілі?-Боран,аяз жылдың қай мезгілінде болады?-Қыста біз қалай киінеміз?-Қыста қардан не жасаймыз?

Балалар сіздерге жұмбақ жасырайын тауып көріңіздер.Шелек қалпақ басында, Сәбіз екен танауыҚыста қардан туатын.Тауып көрші сен оны? (Аққала)

-Балалар теледидарға назар аударыңдаршы,бізге аққала хабарлама жіберіпті.Слайд көрсету:Видео слайдта аққала балаларға салем жолдайды,және өзінің орманда қолдары тоңып жүргенін айтып мұңайады.Балалар біз сіздермен бірге аққалаға тосын сый жасайық, ол үшін,аққалаға қолғапты бояп,сәндеп ормандағы аққалаға беріп жіберейік.Педагог қолғапты сәндеу техникасын түсіндіреді:Балалар,алдыларыңызда үстелде қолғаптың суреті тұр,соны біз бүгін өте ерекше түрде бояйтын боламыз. Бүгін біз түтікшемен үрлеу тәсілін қолдану арқылы қолғапты бояп үйренеміз. Қолғаптың суретінің үстіне қылқаламмен кішкене бояу тамызамыз және асықпай үрлейміз,сонда бояуларымыз түтікшеден шыққан ауаның бойымен жылжып,қолғабымызға әдемі жолақтар пайда болады.Балалардың іс-әрекетіБалалар жарайсыңдар!енді орнымыздан тұрып сергіп алайық.Сергіту сәті:Ішік,пима,қолғап барАрада жоқ тоңғақтарБаста қалың малақай.Біз тоңбаймыз алақай.Боран соғар оң жақтан,Боран соғар сол жақтан.Қар атысып ойнасақ,Су өтеді қолғаптан.-Балалар, бояған қолғаптарымызды алыс орманда тоңып жүрген аққала досымызға беріп жіберейік,қанекей қолғаптарды сиқырлы қорапқа салыңдар. Ал балалар енді алақандарыңмен көздеріңді жабыңдар сонда бір ғажайып болады.Балалар көздерін ашқанда ,аққала келіп сиқырлы қораптан қолбақтарды көріп қуанып,ал қораптың екінші шетінде шын қолғапты алып қолына киіп:- Достарым рахмет сендерге, енді орманға суықтан қорықпай ойнауға бара беретін болдым.Сендердің қолбақтарың маған өте ұнады,менің де сендерге арналған ақұлпаларым бар,сыйлауға рұқсат етіңдер! Достарым қоштасатын сәт келді енді мен орманыма қайтайын,сау болыңдар!

Рефлексивті-түзетушілік-Балалар бүгін сендер сабаққа өте жақсы қатыстыңдар,жарайсыңдар!Аққала да риза болды.Айта қойыңдаршы сендерге түтікшемен суретті үрлеп бояған ұнадыма?Ал ендеше қошасу рәсімін жасайық.Қоштасу рәсімі: Күн айналып келгенше,Сау болыңдар достарым!


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!