Материалдар / Ашық сабақ тақырыбы: "Сайгүлік" Қ.Елемес

Ашық сабақ тақырыбы: "Сайгүлік" Қ.Елемес

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттік оқу пәнінде оқушылар жаңа сабақ барысында олар өз ойларын еркін айтып, бір-бірімен ынтымастастықпен топпен, жұппен жұмыс жасайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2018
781
0 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бастауыш сынып мұғалімі: Адебиет Гүлрауза

ПәніӘдебиеттік оқуСыныбы:4 «А»
Сабақтың тақырыбы:Сайгүлік Қ.Елемес
Мақсаты























Күтілетін нәтиже





1.Мәтіннің мазмұнын түсіну, мазмұны бойынша көңілге түйгенін анықтау. әңгімесінің негізгі идеясы мен тақырыбын ашуға жол сілтеу, оқушыларды шығармашылыққа шыңдау.2. Оқушыларды мәтінді өз беттерімен талдай білуге төселдіру, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ояту, сөйлеу , баяндау қабілеттерін арттыру, есте сақтау қабілеттерін дамыту,жеке тұлға ретінде қалыптастыру.Сыни ой айта білуді дағдыландыру.3. Адам бойындағы асыл қасиеттерді танып білуге, адалдық, сезімталдық, бауырмалдық, қайырымдылық, адамгершілік, ата-анаға деген құрмет және мейірімділікке тәрбиелеу.Оқыту нәтижесі-көркем шығарманы талдай білуге төселеді, сын тұрғысынан ойлап,өз пікірін қорғауға дағдыланады.– топпен жұмыс жасауға үйренеді.– сабақта белсенділігі артады.шығармашылық қабілеті танылады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер,интер белсенді тақта.
Әдіс-тәсілдерДиалог, СТО технологиясы, топтық жұмыс, миға шабуыл, ой толғаныс әдісі, кубизм әдісі, АКТ , бағалау.
Пәнаралық байланысМузыка, математика, қазақ тілі,ағылшын тілі.
Ширату (2мин)Сәлемдесу.Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Біз біргеміз» шаттық тренингісі

Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!Біз біргеміз
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.









Топқа бөлу (2 мин)Жылқы малының жас ерекшеліктері: құлын,жабағы, тай, байтал.Ат әбзелдері:ер, тоқым, үзеңгі, айыл, жүген, ноқта, шылбыр, қамшы және т.б. жатады.Қазақ батырларының тұлпарлары:Алпамыстың Байшұбары, Қобыландының Тайбурылы, Ер Тарғынның Қарақасқасы,  Бұғыбайдың Ақан-серінің Құлагері.Қарасеркесі, Исатайдың АқтабаныОқушылардың зейінін сабаққа аударуӘр топтан бір сарапшы тағайындалып, бағалау парағы таратыладыШығу парағын беремін, сабақтың соңына кері байланыс жазады.
Үй тапсырмасын сұрау (2 мин)«Мен бастайын сен жалғастыр» ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеремін.
Қызығушылықты ояту (2мин)Видео көрсету.Видео арқылы оқушылардың ойын білу.
Мағынаны тану(2мин)Олай болса, оқулығымыздың 118 бетіндегі «Сәйгүлік» мәтінімен танысамыз. Бірақ мәтіннің авторы туралы сендер парақшадағы мәліметтермен танысасыңдар.
Жаңа сабақ (5мин)«Сандар сыр шертеді» ойыны 1963 жылы

19861991 жылдары

1991 — 1993 жылдары

1994 жылы

1988 жылы

Жарайсыңдар,
Шығармашылық тапсырмаІ топ Сендер сары қалпақ яғни, Аллабердінің мінезін.ІІ топ жасыл қалпақ, сүйегі асыл сөзінің мағынасын ашасыңдар.ІІІ топ қызыл қалпақ, намысшыл, ер мінезі деген сөздерді қалай түсінесіңдер? «мақал мәтел»
Сергіту сәті (2мин)Ағылшын тілінде.
Ой толғаныс (2мин)



















Шығу парағы Шығу парағы



Үйге тапсырмаЖылқы сөзіне бес жолды өлең құрастыру.Күнделіктеріне жазып беремін
Рефлексия«Аялы алақан»

Бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.


Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!