Материалдар / Ашық сабақ тақырыбы: "Тармақталған алгоритм"

Ашық сабақ тақырыбы: "Тармақталған алгоритм"

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгоритмнің түрлері
Авторы:
19 Наурыз 2025
64
0 рет жүктелген
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Тексерілді:_______

Бөлім:

Python тілінде программалау

Педагогтің аты-жөні:

Рахатова Жанар Куралбаевна

Күні:

12.03.2025

Сынып: 8А

Қатысушылар саны:12

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тармақталған алгоритм

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.3.2.1- Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмді жазу;

Сабақтың мақсаты

-Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмді программалай алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин




















3мин

1.Оқушылармен амандасу.

2. Оқушыларды түгендеу.

3.сихологиялық ахуал қалыптастастыру.

«Айналмалы доп» әдісі











4.Топтасу «The Hat» әдісі арқылы If, Else тобына бөлінеді.






Үй тапсырмасын тексеру: https://learningapps.org/watch?v=pksge2ot324 платформа арқылы сәйкестендіру.



1.Мұғаліммен амандасады Психологиялық ахуал қалыптастастыру.

Оқушылар дөңгелек болып тұрады қолдарында А4 ақ қағазды арқылы допты соңыға дейін жеткізу керек.


Оқушылар қай топта екенін анықтап, сол топқа жайғасады.




Оқушылар интерактивті тақтаға қарап, сәкестендіруді табады.

ҚБ:Ауызша мадақтау














ҚБ: мадақтау


Оқулық 8 сынып

Р.А.Қадыркулова,Ә.Д.Рұсқүлбекова,

Г.К.Нұрмұханбетова







The Hat




https://learningapps.org/display?v=phg8at8p524


Сабақтың ортасы

6 мин




























5мин




































2 мин








3мин



















2мин







5 мин






















6 мин














2мин

«Түртіп алу» әдісі

Сабақтың тақырыбы

Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбын ашады .

Алгоритм – берілген есепті шығару барысында біртіндеп қандай әрекеттердің орындалу керектігін, олардың ретін дәл көрсететін командалар.

Алгоритмнің төмендегідей қасиеттері бар:

Алгоритмнің дискреттілігі. Бұл қасиет алгоритм түрінде жазылған есеп шешімі жеке қарапайым командаларға бөлініп, орындалу ретіне қарай орналасқанын көрсетеді. Кез келген есепті бөліктерге жіктеп орындауға болады.

Алгоритмнің анықтылығы. Бұл қасиет алгоритмнің әр командасы орындаушы үшін түсінікті болуын және мәнсіз орындалмауы керектігін көрсетеді.

Алгоритмнің нәтижелілігі. Бұл қасиет алгоритмнің міндетті түрде белгілі бір қадамдардан кейін аяқталып, нәтижеге жететінін көрсетеді.

Алгоритмнің жалпылығы. Бұл қасиет есепті шешуге арналған алгоритмнің осы типтес есептердің барлық мүмкін мәндері үшін орындалатынын көрсетеді.


1-тапсырма (жеке жұмыс)

Зауытта жұмыс істейтін 3 жұмысшының айлық жалақысының мөлшері берілген. Зауыт жұмысшыларының орташа жалақысын есепте. Осы жұмысшылардың алатын жалақысының ең көп мөлшері ең аз жалақыдан процентке артық?



мысалы

нәтиже

200000 100000 150000

Ortasha jalaqy = 150000

200%


Рисунок 1

Рисунок 2





2-тапсырма (топтық жұмыс)

Топ ішіндегі бойы ұзын және бойы қысқа оқушылардың блок-схемасын сыз.





3-тапсырма (жұптық жұмыс)

Белгілі бір алгоритм блок-схема түрінде орындалған.

Осы блок-схемада:

А)х=0,у=1

Ә) х=2,у=4

Б) х=6,у=0 мәндері үшін қандай нәтиже алатынын есепте.


Рисунок 5






Сергіту жаттығуы

«Менің қалпағым үш бұрыш» әдісі






4-тапсырма (жұптық жұмыс)

Бір-біріне тең емес х пен у нақты сандары берілген.Осы екі санның кішісін олардың қосындасының жартысына, ал үлкенін екі санның көбейтіндісінің үш еселенгеніне ауыстыратын алгоритмнің блок-схемасы мен программа кодын құрастыр.Егер сандар бір-біріне тең болса, онда экранға сандардың қосындысын шығар.

Рисунок 6





5-тапсырма (жеке жұмыс)(ЕБҚ оқушы)

Егер берілген үштаңба N саны жұп болса, санның соңғы цифры 5 үлкен болса, басынан және соңынан бастап оқығанда бірдей оқылса (палиндром),онда экранға 1-ді әйтпесе 0-ді шығар. Тапсырманың блок-схемасын құр.



Сабақты түйіндеу. https://learningapps.org/watch?v=pu4g2yqza24 платформа арқылы сұрақтарға жауап береді.

Мұғаліммен бірге талдайды.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.



























Оқушылар тапсырманы python бағдарламалау тілінде орындайды

































Оқушылар постерге бойы ұзын оқушының таңдап, блок-схемасын оған сызады.




Оқушылар тапсырманы python бағдарламалау тілінде орындайды.

.















Оқушылар орындарынан тұрып қимылды қайталайды




Оқушылар тапсырманы python бағдарламалау тілінде орындайды.



















Оқушылар тапсырманы python бағдарламалау тілінде орындайды.











Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

ҚБ: мадақтау































Дескриптор:

- жалақының ең көп мөлшерін табады- 1балл

- жалақының ең аз мөлшерін табады-1балл

- программа кодының қатесін табады-1балл

ҚБ: 3 балл
























Ауызша мадақтау

Жарайсың!

Керемет!

Жақсы!




ҚБ: мадақтау

Дескриптор:

- блок-схеманың программа кодын жазады 1 балл

-алынған нәтиже мен программа кодына қарап, бұл алгоритмнің қызметін анықтайды. 1балл

ҚБ:2балл



Ауызша мадақтау






ҚБ: мадақтау

Дескриптор:

- х пен у айнымалысын жазады-1балл

- блок схема құрастырады-1балл

- программа кодын жазады-1балл

- сандардың қосындысын табады-1балл

- нәтижесін экранға шығарады-1балл

ҚБ:4балл




Дескриптор:

- блок-схемасын құрады.

1 балл










ҚБ: мадақтау

Ауызша мадақтау

АКТ слайд

Оқулық 8 сынып





























Компьтер

Python бағдарламасы































А3








AKT















Рисунок 7






































Сабақ-тың соңы

4 мин

bilimklass қа оқушылардың бағаларын қояды.



Үй тапсырмасы

Рисунок 8

Кері байланыс

«Эмоция» әдісі

Жинаған ұпай сандарын жариялау



Үйге тапсырмасын жазып алады.



Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттеріне кері байланыс жасайды


Оқушының жиналған балы айтылады.

bilimklass














Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі