Дүние тану 4
сынып
|
Тақырыбы 1
|
Тіршіліктің пайда
болуы
|
Мақсаты
|
Адамның табиғаттағы алатын орны мен тіршіліктің
қайдан пайда болғанымен танысады, ойын жеткізе отырып, денсаулық
сақтауға, тазалыққа үйенеді
|
Жалпы
мақсат
|
Дүние тану пәнін тапсырмалар көмегімен танысу
арқылы жатқа біледі, оны қолданып өмірде пайдалана
алады
|
Күтілетін
нәтиже
|
Оқушылар тақырыпты біледі, түснеді және
сарамандық жұмысқа
пайдаланады
|
7 модульдің
қолданылуы
|
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту
үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,
“Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Кім
жылдам, Аквариум, Семантикалық
карта
|
Қолданылатын
ресурстар
|
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта,
стикерлер, ноутбук
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Тренинг
|
Шаттық шеңберін жасай отырып
оқушыларды санау арқылы топқа
бөлу
|
Оқушының мұндағы мақсаты
топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып бір топ болып
құралу
|
Сабақ кезеңдері
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
|
«Миға шабуыл» әдісі
|
Үйге берілген тапсырманы
сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру
Слайдта берілген сұрақтарға
жауап беру, топпен тапсырманы орындау
|
Әр топ сұраққа жауап
береді
|
Түсіну
|
«Кім жылдам» әдісі
арқылы топпен жұмыс
жасау
|
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында
оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру, соларқылы топен жарыс
ұйымдастыру
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға
жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу
Топпен жұмыс
жасау
|
Қолдану
|
Өткен тақырыптарға байланысты байланысты
«Аквариум» әдісі
|
Өткен тақырыпты оқушыларға қысқаша қайталау
мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға
байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық
жасату
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары
мен пікірлерін айту
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты
меңгереді және өз пікірлерін ортаға
салады.
|
Сергіту сәті
|
«Балапандар биі» атты жаттығу
жасау
|
Оқушылармен бірге сергіту сәтін
жасау
|
Интербелсеңді тақтадағы
бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
|
Талдау
|
Постермен жұмыс
1
топ Бізді қоршаған дүние
2 топ Адам қайдан пайда
болды
3 топ
Тіршілік қалай пайда болды
|
Топтарға жаңа тақырып бойынша сабақты толық
меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін
конвертке салынған сұрақтар таратылады. Тақырыптар туралы өз
ойларын суретке салады
|
Берілген тапсырманы уақытылы
орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы
қорғау
|
Жинақтау
|
Семантикалық картамен
жұмысм
|
«Тіршіліктің пайда болуы » ( Топ
бойынша семантикалық картаны толтырады, жинақтайды
бағалау
|
Оқушылардың мақсаты берілген семантикалық
картадағы сұраққа өз ойларын толтыру арқылы
жеткізу
|
Бағалау
|
Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдарша, бағалау парақшалары
|
Бағалау парақшалары мен бағалау шкаласын
беру
|
Топпен және жеке өзін өзі
бағалайды
|
Рефлексия
|
Стикерлерді толтыру Оқушылар бүгінгі сабаққа
деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2
мин)
ББҮ
кестесін толтыру
|
Оқушыларға стикер толтыруды
ұсыну
|
Ұсынылған стикерді толтыру
|