|
Сабақ: Төле бидің төрелігі |
Мектеп: «Алтыншоқы орта метеп-бақшасы» КММ |
|
|
Күні: |
Мұғалімнің аты: Ахметова С.С |
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|
Оқу мақсаты |
Оқушыларға билер жайлы біледі; оның құндылық ретіндегі мәнін түсінеді. |
|
|
Сабақ мақсаты: |
|
|
|
Бағалау критерийлері: |
Білу, түсіну: «Төле бидің төрелігі» мәтінінің мазмұнын түсінеді. Шешендік нақыл сөздердің ел арасындағы орны мен маңызы жайлы біледі; мәтіннің мазмұнын аша біледі, мазмұнын жүйелі жеткізе білуге дағдыланады. |
|
|
Тілдік міндет: |
Тақырып бойынша термин-сөздер: |
|
|
Алдыңғы оқыту |
«Туған жердің ыстығы ай» әңгімесі. Халық ауыз әдебиеті |
|
|
Жоспары |
||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-шаралар |
Ресурстар |
|
Психологиялық ахуал 5 мин |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Мақал-мәтелдерді құрастыру (мозайка әдісі) арқылы оқушыларды топқа бөлу |
Мақал-мәтелдер жазылған қағаздар. |
|
Қызығушылықтарын ояту 10 мин |
«Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы үй тапсырмасын бекіту. «Туған жердің ыстығы ай» 1-топ: Мәтінді жалғастыра отырып, әңгімелейді 2-топ: Нар түйенің қылығына өз көзқарастарын білдіреді. 3-топ: Түйе иесінің сөзінен қандай қорытынды шығарар едің? 4-топ: Мәтінді қандай мақал-мәтелдермен түйіндеуге болады? |
АКТ Интербелсенді тақта |
|
Тақырыпты ашу. 10 мин |
Тақырыпты айту. Мақсатпен таныстыру. Видео ролик Оқушылар көңіл бөледі. Ойқозғау: - Видео ролик кімдер туралы? - Олар жөнінде не білесіңдер? - Қандай шешендік сөздер білесіңдер? Сұрақтарға жауап береді. Слайд көрсету. |
Таратпа материалдар, парақшалар АКТ |
|
Сергіту сәті 5 мин |
|
|
|
Ой толғаныс 10 мин |
Негізгі бөлім Мәтін мазмұнымен танысу. Тізбектей оқу. Мәнерлеп оқу Ой жинақтау Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қою. Сұрақтарға жауап беру Топпен жұмыс. Топтық жұмыс арқылы білімдерін жүйелеуге деңгейлік тапсырма беру: 1-топ: Әңгімені жалғастыра отырып мазмұндау. 2-топ: Әңгімеге жоспар құру. 3-топ: Бір кейіпкерге мінездеме беру. 4-топ: Ерлік, батырлық жайлы мақал-мәтелдер айту. Жауаптарын қорғайды, дәлелдейді. |
Оқулық. Таратпа материалдар, парақшалар |
|
Кері байланыс: 3 мин |
«Бадарғшам» әдісі арқылы кері байланыс жасау. |
Бағдаршам суреті |
|
Үйге тапсырма 2 мин |
Төле би туралы мәліметтер жинақтау |
Күнделіктеріне жазады |
|
Бағалау |
Өзін өзі бағалау. |
Бағалау парақшасын толтырады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ тақырыбы: "Төле бидің төрелігі" 4 сынып
Ашық сабақ тақырыбы: "Төле бидің төрелігі" 4 сынып
|
Сабақ: Төле бидің төрелігі |
Мектеп: «Алтыншоқы орта метеп-бақшасы» КММ |
|
|
Күні: |
Мұғалімнің аты: Ахметова С.С |
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|
Оқу мақсаты |
Оқушыларға билер жайлы біледі; оның құндылық ретіндегі мәнін түсінеді. |
|
|
Сабақ мақсаты: |
|
|
|
Бағалау критерийлері: |
Білу, түсіну: «Төле бидің төрелігі» мәтінінің мазмұнын түсінеді. Шешендік нақыл сөздердің ел арасындағы орны мен маңызы жайлы біледі; мәтіннің мазмұнын аша біледі, мазмұнын жүйелі жеткізе білуге дағдыланады. |
|
|
Тілдік міндет: |
Тақырып бойынша термин-сөздер: |
|
|
Алдыңғы оқыту |
«Туған жердің ыстығы ай» әңгімесі. Халық ауыз әдебиеті |
|
|
Жоспары |
||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-шаралар |
Ресурстар |
|
Психологиялық ахуал 5 мин |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Мақал-мәтелдерді құрастыру (мозайка әдісі) арқылы оқушыларды топқа бөлу |
Мақал-мәтелдер жазылған қағаздар. |
|
Қызығушылықтарын ояту 10 мин |
«Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы үй тапсырмасын бекіту. «Туған жердің ыстығы ай» 1-топ: Мәтінді жалғастыра отырып, әңгімелейді 2-топ: Нар түйенің қылығына өз көзқарастарын білдіреді. 3-топ: Түйе иесінің сөзінен қандай қорытынды шығарар едің? 4-топ: Мәтінді қандай мақал-мәтелдермен түйіндеуге болады? |
АКТ Интербелсенді тақта |
|
Тақырыпты ашу. 10 мин |
Тақырыпты айту. Мақсатпен таныстыру. Видео ролик Оқушылар көңіл бөледі. Ойқозғау: - Видео ролик кімдер туралы? - Олар жөнінде не білесіңдер? - Қандай шешендік сөздер білесіңдер? Сұрақтарға жауап береді. Слайд көрсету. |
Таратпа материалдар, парақшалар АКТ |
|
Сергіту сәті 5 мин |
|
|
|
Ой толғаныс 10 мин |
Негізгі бөлім Мәтін мазмұнымен танысу. Тізбектей оқу. Мәнерлеп оқу Ой жинақтау Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қою. Сұрақтарға жауап беру Топпен жұмыс. Топтық жұмыс арқылы білімдерін жүйелеуге деңгейлік тапсырма беру: 1-топ: Әңгімені жалғастыра отырып мазмұндау. 2-топ: Әңгімеге жоспар құру. 3-топ: Бір кейіпкерге мінездеме беру. 4-топ: Ерлік, батырлық жайлы мақал-мәтелдер айту. Жауаптарын қорғайды, дәлелдейді. |
Оқулық. Таратпа материалдар, парақшалар |
|
Кері байланыс: 3 мин |
«Бадарғшам» әдісі арқылы кері байланыс жасау. |
Бағдаршам суреті |
|
Үйге тапсырма 2 мин |
Төле би туралы мәліметтер жинақтау |
Күнделіктеріне жазады |
|
Бағалау |
Өзін өзі бағалау. |
Бағалау парақшасын толтырады. |
шағым қалдыра аласыз













