Ашық сабақ Тақырыбы: XIX ғасырдағы мәдениеттің дамуы. 7 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ Тақырыбы: XIX ғасырдағы мәдениеттің дамуы. 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ХІХ ғасыр - адамзат мәдениетінің қарқынды даму кезеңі . Бұл кезеңде ұлттық бірегейліктің қалыптасуы орын алды. Оқушылар ХІХ ғасырдың мәдениет саласындағы негізгі жетістіктермен танысып, өз елінің және әлемнің дамуына тигізген әсерін түсінеді. Тарихи оқиғалар мен мәдениеттің байланысын түсінуге үйренеді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

     

Бөлім:

7.4 XIХ ғасыр -XX ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті


Педагогтің аты-жөні

Дауренбаева Асел Умербековна

Күні:


Сынып:7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

XIX ғасырдағы мәдениеттің дамуы.

Зерттеу сұрағы: Неге XIX ғасыр қазақ халқының дәстүрлі музыка өнерінің гүлденген дәуірі деп саналады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.1.1 салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын анықтау;

7.2.2.1.- халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау

7.2.2.3.- ұлттық музыкалық аспаптардың қолдану ерекшеліктерін сипаттау

Сабақтың мақсаты

XІХ ғасырдағы әдет-ғұрыптардың ,халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзін және құндықтарын бағалау.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


5 мин

Ұйымдастыру сәті.

Өткен тақырыптарды еске түсіру

1 Қазақтың қандай әдет-ғұрыптарын білеміз?

2 ХІХ ғасырда мәдениетіміздің дамуына кімдер үлес қосты?

3 Қазақ даласын бейнелеген қандай суретшілерді білесіңдер?



Сабақ тақырыбы пысықталып, оқу мақсаттарымен таныстырылады.

Түстерге байланысты топқа бөлу

І – әдет-ғұрыптар

ІІ – дәулескер күйшілер

ІІІ - Әйгілі суретшілер

Оқушылардың назарын сабаққа аудару Оқушылар өз жауаптарын ұсынады





Мұғалім оқушыларды

Дескриптор:

Қазақтың қандай әдет-ғұрыптарын

ХІХ ғасырда мәдениетіміздің дамуына үлес қосқан адамдарды біледі

Қазақ даласын бейнелеген суретшілерді біледі

1 балл


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады

АКТ құралдары


7 сынып Қазақстан тарихы оқулығы


Мұғалім презентациясы


Карточкалар

Сабақтың ортасы


20 мин








































10 мин









  1. Тапсырма. «Мағынаны тану» әдісі арқылы топтық жұмыс

І топ

«ПТМС» формуласы арқылы әдет-ғұрыптардың құндылықтарын анықтайды








ІІ топ

«ПТМС» формуласы арқылы дәулескер күйшілердің құндылықтарын анықтайды











ІІІ топ

«ПТМС» формуласы арқылы әйгілі суретшілердің құндылықтарын анықтайды











2 тапсырма Жұптық жұмыс

Зерттеу мен талдау тапсырмасы

Оқушылар белгілі бір күйші-сазгер туралы ақпарат жинап, зерттеуі қажет.

І топ

Күйшілер

Күйлері

Шығу тарихы




Зерттеу мен талдау тапсырмасы

Оқушылар әдет-ғұрып түрлері туралы ақпарат жинап, зерттеуі қажет.

ІІ топ

Әдет-ғұрып түрлері

Шығу тарихы

Қазіргі таңдағы маңызы





Зерттеу мен талдау тапсырмасы

Оқушылар суреттшілер туралы ақпарат жинап, зерттеуі қажет.

ІІІ топ

Суретшілер

Еңбектері

Шығу тарихы





І топ «ПТМС» формуласы арқылы әдет-ғұрыптардың құндылықтарын анықтайды







ІІ топ «ПТМС» формуласы арқылы күйшілердің құндылықтарын анықтайды









ІІІ топ «ПТМС» формуласы арқылы суретшілердің құндылықтарын анықтайды









Әр топ зерттеу мен талдау тапсырмасы бойынша кестені толтырады


Дескриптор:

І топ

-әдет-ғұрыптардың құндылықтарын анықтайды

- әдет-ғұрыптардың ерекшеліктерін түсіндіреді

- мысал келтіреді

- ойларын қорытындылайды

4 балл


Дескриптор:

ІІ топ

-дәулескер күйшілердің құндылықтарын анықтайды

- әдет-ғұрыптардың ерекшеліктерін түсіндіреді

- мысал келтіреді

- ойларын қорытындылайды

4 балл


Дескриптор:

ІІІ топ

-әйгілі суретшілердің құндылықтарын анықтайды

- әдет-ғұрыптардың ерекшеліктерін түсіндіреді

- мысал келтіреді

- ойларын қорытындылайды

4 балл


Дескриптор:

І топ

-Күйшілердің аттарын біледі

- күйшілердің күйлерін біледі

- шығу тарихын біледі

3 балл

Дескриптор:

ІІ топ

-әдет-ғұрып түрлерін біледі

- шығу тарихын біледі

-қазіргі таңдағы маңызын сипаттайды

3 балл

Дескриптор:

ІІІ топ

-суретшілердің аттарын біледі

- суретшілердің еңбекерін біледі

- шығу тарихын біледі

3 балл


ҚБ

Оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Тақырыптық ақпараттық мәтіндер



Ақпараттық карточ

калар

































Тақырып

тық кестелер












Сабақтың соңы

3мин

3 тапсырма Жеке жұмыс Wordwall

1 Құрманғазы – Ақсақ киік,
Сарыарқа, Адай

2 Ықылас Дүкенұлы – Қарағанды облысында дүниеге келген, қобызшы

3 Бата – адал ниет, жақсы тілек білдіру

4 асар- ақысыз көмектесу

5 Т.Г.Шевченко – Украинаның көрнекті ақыны, суретші

6 А.Э. Брем – Дала көшпенділері-малшылар

Wordwall плтаформасында ХІХ ғ Қазақ өнері өкілдері шығармалыры сәйкестендіреді

Дескриптор:

- Құрманғазының шығармасын біледі

-Дүкенұлының шығармасын біледі

-Қазақтың әдет-ғұрпын біледі

-Қазақтың әдет-ғұрпын біледі

-Украинаның ақынын біледі

-А.Э. Бремнің шығармаларын біледі

2 балл


АКТ құралдары


https://wordwall.net/ru/resource/71471184

Рефлексия

2мин

Кері байланыс «3Қ» әдісі

Не қиын

Не құнды

Не қызық

Оқушылар кері байланыс жасайды

ҚБ

сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау



Үй тапсырмасы

«Қазақтың өнері өшпес асыл мұра» Эссе















































  1. Тапсырма. «Мағынаны тану» әдісі арқылы топтық жұмыс

І топ

«ПТМС» формуласы арқылы әдет-ғұрыптардың құндылықтарын анықтайды



Дескриптор:

І топ

П -әдет-ғұрыптардың құндылықтарын анықтайды

Т - әдет-ғұрыптардың ерекшеліктерін түсіндіреді

М - мысал келтіреді

С - ойларын қорытындылайды

4 балл





























ІІ топ

«ПТМС» формуласы арқылы дәулескер күйшілердің құндылықтарын анықтайды

Дескриптор:

ІІ топ

П -дәулескер күйшілердің құндылықтарын анықтайды

Т - әдет-ғұрыптардың ерекшеліктерін түсіндіреді

М - мысал келтіреді

С - ойларын қорытындылайды

4 балл







ІІІ топ

«ПТМС» формуласы арқылы әйгілі суретшілердің құндылықтарын анықтайды

Дескриптор:

ІІІ топ

П -әйгілі суретшілердің құндылықтарын анықтайды

Т - әдет-ғұрыптардың ерекшеліктерін түсіндіреді

М - мысал келтіреді

С - ойларын қорытындылайды

4 балл





































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.01.2025
333
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі