|
|
|||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 7. Ғарышқа саяхат |
||||||
|
Күні :10.04.2024ж |
Педагогтің аты-жөні: Кубешова А.Б. |
||||||
|
Сынып: 4 «Ж» |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Жетіқарақшы |
|||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
4.1.4.1* тыңдаған мәтін бойынша оқиғаның себеп-салдарлық байланысын (кейіпкерлер, оқиға) және негізгі ойды мұғалімнің қолдауымен анықтау 4.4.3.1* сөйлемнің бірыңғай мүшелерінің тыныс белгісін (үтір, қос нүкте)/қаратпа сөзден кейінгі сөйлемнің тиісті тыныс белгілерін қолдану |
||||||
|
Сабақтың мақсаты : |
тыңдаған мәтін бойынша оқиғаның себеп-салдарлық байланысын (кейіпкерлер, оқиға) және негізгі ойды мұғалімнің қолдауымен анықтайды, сөйлемнің бірыңғай мүшелерінің тыныс белгісін (үтір, қос нүкте)/қаратпа сөзден кейінгі сөйлемнің тиісті тыныс белгілерін қолданады |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
Сабақты ұйымдастыру кезеңі 1.Амандасу, түгендеу. 2.Шаттық шеңбер. Топқа бөлу. Көк, қызыл, сары түсті қолға алып, Таңдайсыздар әр түсін. Сол түспенен топқа бөлініп, Жарысамыз біз бүгін.
3.Үй тапсырмасын тексеру «Өзара тексеріс» әдісі
-Балалар, біз не туралы білдік, қандай тақырыптар өттік? Олай болса жұмбақ жасырайын.
Тыңдалым алды кезеңі «Аспанда ұшып жүрген жеті торғай, Барады бір-біріне қосыла алмай. Шешуі қандай? Сабақтың мақсатын айту.
Тыңда.
Қайтала. Жаңа сөздер: • Жетіқарақшы- Большая Медведица • Үркер-Плеяды • жоғалу- потеряться Жаңа сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру |
1.Қайырлы күн, досым, Қайырлы күн болсын. Сейсенбінің сабағы Сәттілікке толсын! Біздің алар бағамыз, Кілең бестік болсын! 2.Түспен топқа бөлінеді.
1.Күн тобы
2. Жұлдыз тобы
3. Ай тобы Топ оқушылары дәптерлерімен ауысып, бірін-бірі тексеріп, қателерін айтады, бағалайды. Оқушылар жұмбақтың шешімі арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды.
Сөздерді оқиды, қайталайды, сөз тіркесін құрастырады.
|
|
Слайд |
|||
|
Сабақтың ортасы |
Тыңдалым ортасы кезеңі Балалар, мен сендерге Жетіқарақшы туралы аңыз дайындадым. Видео көрсету, мәтін беру әр топқа. Әр топқа мәтін үлестіріледі. 1-тапсырма. «Топта тергеу» әдісі 1-топ Зерттеушілер, мәтіндегі кейіпкерлерге мінездеме беріп, мәтін ішінен септік жалғаулы сөздерді тауып түсіндіреді. 2-топ Сұрақ қоюшылар, олар мәтін бойынша 4 сұрақ құрастырып екі топқа қояды. 3-топ Бейнелеушілер, мәтін мазмұны бойынша сурет салады. Сергіту сәті «Сөздер не дейді?» мұғалім тақырыпқа қатысты сөздер айтады, оқушылар сол сөздерге сөйлемдер құрастырады. 2-тапсырма. «2 не? 2 қандай? 2 қашан» әдісі.
|
Оқушылар аңызды көреді, мәтінмен танысады.
Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды.
Дескриптор: -кейіпкерлерге мінездеме жазып, септік жалғауындағы сөздерді таба алады; -мәтін мазмұнына сұрақтар құрастыра алады; -мәтін мазмұнына сурет сала алады; Оқушылар сергіту сәтіне қатысады.
Топ оқушылары өзара ақылдасып, сұраөтарға жауап береді. Дескриптор: -сұрақтарға толық жауап бере алады; |
Қолпаштау.
|
https://youtu.be/v4MpbnKZvA4?si=qxOPNJnQHoP3UuzA Слайд Слайд |
|||
|
Сабақтың соңы |
Тыңдалым соңы кезеңі. «Блум түймедағы» әдісі бойынша сұрақтар беріледі, оқушылар жауап береді.
|
|
|||||
|
Үй тапсырмасы |
|
|
|
||||
|
|
Рефлексия |
|
|
||||
|
Мұғалімнің оқушыларды сабаққа қатысуларына қарай бағалауы |
|
|
|
||||
Видео ссылкасы: https://youtu.be/v4MpbnKZvA4?si=qxOPNJnQHoP3UuzA
Мәтін
: ?Ертеде жеті ұры болыпты.
Олар күндіз жол торып, керуен тонап, кәсіп етеді екен. Бірақ тамық
отынан қатты қорқыпты. Түнде аяқтарын арқанмен байлап, бастарын
төмен қаратып, салбырап тұрады да, Алладан кешірім сұрайды екен.
Сөйтіп таң атқанша тұратын көрінеді. Бір күні жетеуіне ажал жетті.
Әзірейіл жанын аларда, Тәңірі
тағала:
— Бұл жетеуінің істеген қиянаты көп. Таразыға
тартсам, тамұққа бір-ақ шығады. Бірақ бұлар түнімен жанын қинап,
басымен салбырап тұрып, жылап кешірім сұрайтын. Сондықтан, бұларды
өлтірмей жұлдызға айналдырамын. Қияметке дейін адасқан керуенге жол
көрсетіп, қызмет қылсын. Жер бетіндегі ұры-қарылар бұларды көргенде
менің тамұғымды есіне алсын! —
деді.
Содан бастап жеті қарақшы
көкке ұшып кеткен екен. Әлі күнге дейін күнәсін жуып, жұртқа жол
көрсететін болыпты.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Тақырыбы:Жетіқарақшы
Ашық сабақ. Тақырыбы:Жетіқарақшы
|
|
|||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 7. Ғарышқа саяхат |
||||||
|
Күні :10.04.2024ж |
Педагогтің аты-жөні: Кубешова А.Б. |
||||||
|
Сынып: 4 «Ж» |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Жетіқарақшы |
|||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
4.1.4.1* тыңдаған мәтін бойынша оқиғаның себеп-салдарлық байланысын (кейіпкерлер, оқиға) және негізгі ойды мұғалімнің қолдауымен анықтау 4.4.3.1* сөйлемнің бірыңғай мүшелерінің тыныс белгісін (үтір, қос нүкте)/қаратпа сөзден кейінгі сөйлемнің тиісті тыныс белгілерін қолдану |
||||||
|
Сабақтың мақсаты : |
тыңдаған мәтін бойынша оқиғаның себеп-салдарлық байланысын (кейіпкерлер, оқиға) және негізгі ойды мұғалімнің қолдауымен анықтайды, сөйлемнің бірыңғай мүшелерінің тыныс белгісін (үтір, қос нүкте)/қаратпа сөзден кейінгі сөйлемнің тиісті тыныс белгілерін қолданады |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
Сабақты ұйымдастыру кезеңі 1.Амандасу, түгендеу. 2.Шаттық шеңбер. Топқа бөлу. Көк, қызыл, сары түсті қолға алып, Таңдайсыздар әр түсін. Сол түспенен топқа бөлініп, Жарысамыз біз бүгін.
3.Үй тапсырмасын тексеру «Өзара тексеріс» әдісі
-Балалар, біз не туралы білдік, қандай тақырыптар өттік? Олай болса жұмбақ жасырайын.
Тыңдалым алды кезеңі «Аспанда ұшып жүрген жеті торғай, Барады бір-біріне қосыла алмай. Шешуі қандай? Сабақтың мақсатын айту.
Тыңда.
Қайтала. Жаңа сөздер: • Жетіқарақшы- Большая Медведица • Үркер-Плеяды • жоғалу- потеряться Жаңа сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру |
1.Қайырлы күн, досым, Қайырлы күн болсын. Сейсенбінің сабағы Сәттілікке толсын! Біздің алар бағамыз, Кілең бестік болсын! 2.Түспен топқа бөлінеді.
1.Күн тобы
2. Жұлдыз тобы
3. Ай тобы Топ оқушылары дәптерлерімен ауысып, бірін-бірі тексеріп, қателерін айтады, бағалайды. Оқушылар жұмбақтың шешімі арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды.
Сөздерді оқиды, қайталайды, сөз тіркесін құрастырады.
|
|
Слайд |
|||
|
Сабақтың ортасы |
Тыңдалым ортасы кезеңі Балалар, мен сендерге Жетіқарақшы туралы аңыз дайындадым. Видео көрсету, мәтін беру әр топқа. Әр топқа мәтін үлестіріледі. 1-тапсырма. «Топта тергеу» әдісі 1-топ Зерттеушілер, мәтіндегі кейіпкерлерге мінездеме беріп, мәтін ішінен септік жалғаулы сөздерді тауып түсіндіреді. 2-топ Сұрақ қоюшылар, олар мәтін бойынша 4 сұрақ құрастырып екі топқа қояды. 3-топ Бейнелеушілер, мәтін мазмұны бойынша сурет салады. Сергіту сәті «Сөздер не дейді?» мұғалім тақырыпқа қатысты сөздер айтады, оқушылар сол сөздерге сөйлемдер құрастырады. 2-тапсырма. «2 не? 2 қандай? 2 қашан» әдісі.
|
Оқушылар аңызды көреді, мәтінмен танысады.
Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды.
Дескриптор: -кейіпкерлерге мінездеме жазып, септік жалғауындағы сөздерді таба алады; -мәтін мазмұнына сұрақтар құрастыра алады; -мәтін мазмұнына сурет сала алады; Оқушылар сергіту сәтіне қатысады.
Топ оқушылары өзара ақылдасып, сұраөтарға жауап береді. Дескриптор: -сұрақтарға толық жауап бере алады; |
Қолпаштау.
|
https://youtu.be/v4MpbnKZvA4?si=qxOPNJnQHoP3UuzA Слайд Слайд |
|||
|
Сабақтың соңы |
Тыңдалым соңы кезеңі. «Блум түймедағы» әдісі бойынша сұрақтар беріледі, оқушылар жауап береді.
|
|
|||||
|
Үй тапсырмасы |
|
|
|
||||
|
|
Рефлексия |
|
|
||||
|
Мұғалімнің оқушыларды сабаққа қатысуларына қарай бағалауы |
|
|
|
||||
Видео ссылкасы: https://youtu.be/v4MpbnKZvA4?si=qxOPNJnQHoP3UuzA
Мәтін
: ?Ертеде жеті ұры болыпты.
Олар күндіз жол торып, керуен тонап, кәсіп етеді екен. Бірақ тамық
отынан қатты қорқыпты. Түнде аяқтарын арқанмен байлап, бастарын
төмен қаратып, салбырап тұрады да, Алладан кешірім сұрайды екен.
Сөйтіп таң атқанша тұратын көрінеді. Бір күні жетеуіне ажал жетті.
Әзірейіл жанын аларда, Тәңірі
тағала:
— Бұл жетеуінің істеген қиянаты көп. Таразыға
тартсам, тамұққа бір-ақ шығады. Бірақ бұлар түнімен жанын қинап,
басымен салбырап тұрып, жылап кешірім сұрайтын. Сондықтан, бұларды
өлтірмей жұлдызға айналдырамын. Қияметке дейін адасқан керуенге жол
көрсетіп, қызмет қылсын. Жер бетіндегі ұры-қарылар бұларды көргенде
менің тамұғымды есіне алсын! —
деді.
Содан бастап жеті қарақшы
көкке ұшып кеткен екен. Әлі күнге дейін күнәсін жуып, жұртқа жол
көрсететін болыпты.
шағым қалдыра аласыз
























