Ашық сабақ. Тақырыбы:Жетіқарақшы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ. Тақырыбы:Жетіқарақшы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мұғалімдеріне қосымша қолдануға керек болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 7. Ғарышқа саяхат

Күні :10.04.2024ж

Педагогтің аты-жөні: Кубешова А.Б.

Сынып: 4 «Ж»

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: Жетіқарақшы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

4.1.4.1* тыңдаған мәтін бойынша оқиғаның себеп-салдарлық байланысын (кейіпкерлер, оқиға) және негізгі ойды мұғалімнің қолдауымен анықтау

4.4.3.1* сөйлемнің бірыңғай мүшелерінің тыныс белгісін (үтір, қос нүкте)/қаратпа сөзден кейінгі сөйлемнің тиісті тыныс белгілерін қолдану

Сабақтың мақсаты :

тыңдаған мәтін бойынша оқиғаның себеп-салдарлық байланысын (кейіпкерлер, оқиға) және негізгі ойды мұғалімнің қолдауымен анықтайды,

сөйлемнің бірыңғай мүшелерінің тыныс белгісін (үтір, қос нүкте)/қаратпа сөзден кейінгі сөйлемнің тиісті тыныс белгілерін қолданады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Сабақты ұйымдастыру кезеңі

1.Амандасу, түгендеу.

2.Шаттық шеңбер.

Топқа бөлу.

Көк, қызыл, сары түсті қолға алып,

Таңдайсыздар әр түсін.

Сол түспенен топқа бөлініп,

Жарысамыз біз бүгін.






3.Үй тапсырмасын тексеру «Өзара тексеріс» әдісі




-Балалар, біз не туралы білдік, қандай тақырыптар өттік? Олай болса жұмбақ жасырайын.


Тыңдалым алды кезеңі

«Аспанда ұшып жүрген жеті торғай,

Барады бір-біріне қосыла алмай. Шешуі қандай?

Сабақтың мақсатын айту.





Тыңда. Қайтала.
Сөздікпен таныстыру:

Жаңа сөздер:

Жетіқарақшы- Большая Медведица

Үркер-Плеяды

жоғалу- потеряться

Жаңа сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру

1.Қайырлы күн, досым, Қайырлы күн болсын.

Сейсенбінің сабағы

Сәттілікке толсын!

Біздің алар бағамыз,

Кілең бестік болсын!

2.Түспен топқа бөлінеді.


1.Күн тобы

2. Жұлдыз тобы


3. Ай тобы


Топ оқушылары дәптерлерімен ауысып, бірін-бірі тексеріп, қателерін айтады, бағалайды.








Оқушылар жұмбақтың шешімі арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды.





Сөздерді оқиды, қайталайды, сөз тіркесін құрастырады.














































Слайд

Сабақтың ортасы

























Тыңдалым ортасы кезеңі Балалар, мен сендерге Жетіқарақшы туралы аңыз дайындадым.

Видео көрсету, мәтін беру әр топқа.

Әр топқа мәтін үлестіріледі.


1-тапсырма. «Топта тергеу» әдісі

1-топ Зерттеушілер, мәтіндегі кейіпкерлерге мінездеме беріп, мәтін ішінен септік жалғаулы сөздерді тауып түсіндіреді.

2-топ Сұрақ қоюшылар, олар мәтін бойынша 4 сұрақ құрастырып екі топқа қояды.

3-топ Бейнелеушілер, мәтін мазмұны бойынша сурет салады.


Сергіту сәті «Сөздер не дейді?» мұғалім тақырыпқа қатысты сөздер айтады, оқушылар сол сөздерге сөйлемдер құрастырады.



2-тапсырма. «2 не?

2 қандай? 2 қашан» әдісі.


Оқушылар аңызды көреді, мәтінмен танысады.





Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды.



Дескриптор: -кейіпкерлерге мінездеме жазып, септік жалғауындағы сөздерді таба алады; -мәтін мазмұнына сұрақтар құрастыра алады; -мәтін мазмұнына сурет сала алады;

Оқушылар сергіту сәтіне қатысады.





Топ оқушылары өзара ақылдасып, сұраөтарға жауап береді.

Дескриптор: -сұрақтарға толық жауап бере алады;
















Қолпаштау.











https://youtu.be/v4MpbnKZvA4?si=qxOPNJnQHoP3UuzA





Слайд



















Слайд





Сабақтың соңы

Тыңдалым соңы кезеңі. «Блум түймедағы» әдісі бойынша сұрақтар беріледі, оқушылар жауап береді.


Дескритор: Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.

Үй тапсырмасы






Рефлексия




Мұғалімнің оқушыларды сабаққа қатысуларына қарай бағалауы





Видео ссылкасы: https://youtu.be/v4MpbnKZvA4?si=qxOPNJnQHoP3UuzA


Мәтін : ?Ертеде жеті ұры болыпты. Олар күндіз жол торып, керуен тонап, кәсіп етеді екен. Бірақ тамық отынан қатты қорқыпты. Түнде аяқтарын арқанмен байлап, бастарын төмен қаратып, салбырап тұрады да, Алладан кешірім сұрайды екен. Сөйтіп таң атқанша тұратын көрінеді. Бір күні жетеуіне ажал жетті. Әзірейіл жанын аларда, Тәңірі тағала:
— Бұл жетеуінің істеген қиянаты көп. Таразыға тартсам, тамұққа бір-ақ шығады. Бірақ бұлар түнімен жанын қинап, басымен салбырап тұрып, жылап кешірім сұрайтын. Сондықтан, бұларды өлтірмей жұлдызға айналдырамын. Қияметке дейін адасқан керуенге жол көрсетіп, қызмет қылсын. Жер бетіндегі ұры-қарылар бұларды көргенде менің тамұғымды есіне алсын! — деді.
Содан бастап жеті қарақшы көкке ұшып кеткен екен. Әлі күнге дейін күнәсін жуып, жұртқа жол көрсететін болыпты.














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.03.2025
293
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі