Сабақтың
басы
5
мин
Топқа
бөлу.
Үй
тапсырмасы
10
мин
Сабақтың
ортасы
15
мин
Сабақтың
соңы
15
мин
|
Сәлемдесу.
Шаттық
шеңбері
Армысың шапағатты
күніміз,
Армысың мейірімді
жеріміз.
Жүрегіміз саз әуенді
қалаған,
Асыл өнер жанашыры
біздерміз.
«Ноталар
сөйлейді»әдісі бойынша 4-топқа
бөлемін.
«Әнді
жалғастыр» әдісі арқылы әр топ әнді
орындайды
1-тапсырма.
Талқылау.Оқулықтың 26 бетіндегі
суреттегі оқушылардың іс әрекетін қалай бағалар
едің?
Жақсыдан
үйрен,жаманнан жирен сөздерінет қандай мысалдар келтірер
едің?
2-тапсырма. Топтық жұмыс. «Ойлан тап»
әдісі
1-топ
Жақсы мен жаман
ұғымына анықтама береді?
2-топ
Мажор ұғымына
анықтама береді?
3-топ
Минор ұғымына
анықтама береді
Тұжырымды ойларын
қарталарға түсіріп, топтық жұмыс қорғалады
(постер).
Сергіту
сәті
1.Еркiн ұста
денеңдi,тарсылдатпай едендi
Орнымыздан тұрып
ап,жүгiрейiк бiр уақ.
Бiр, екi, үш, бiр,
екi, үш, аяқты алға созайық
Тiк көтерiп,
қозғайық,тым сылбыр да
болмайық
Алға қарай
озбайық,бiр, екi, үшi, бiр, екi,
үш.
3-тапсырма
Әнді тыңдау және
орындау
«Әнді жалғастыр»
әдісі
Жүгіріп шықтым
белеске халық әні.
Қорытынды:
1.Жақсыдан
үйренетін,жаманнан жиренетін қандай мысал келтірер
едің?
2.Өмірде жақсылық
жасап көрдің бе?
3. «Жүгіріп шықтым
белеске» әні қанша музыкалық бөлімнен
тұрады?
Үй
тапсырмасы:
Жүгіріп шықтым
белеске әнін жатқа айту
|
«Жылы
жүрек»
«әдісі бойынша
оқушылар бір-біріне тілек
айтады
Табиғатым әнін топ
бойынша орындайды
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді
Əр топ өзіне
берілетін тапсырма-
ларды
орындайды.
Бірін –бірі
бағалау
Әнді
орындайды
Сұрақтарға жауап
береді
|
«Аспаптар түрі»
әдісі арқылы бағалаймын
Альтерациялық
белгілер
|
Қима
қағаздар
Mp3
нұсқа
Кітап,
суреттер
А 4
қағаздар
Оқулық
Mp3
нұсқа

|