Материалдар / Ашық сабақ тақырыбы:Музыкадағы көңіл күй

Ашық сабақ тақырыбы:Музыкадағы көңіл күй

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыкадағы қарама қарсылықты ажыратуда мұғалімнің көмегіне сүйенеді.Музыкалық көңіл күйді сезінеді.Үйренген әнін орындауда музыканың көркемдеуші құралдарын қолдануға тырысады.
Авторы:
27 Мамыр 2024
152
7 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: музыка

Мектеп:№54 ЖОББМ

Бөлімі

Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Педагогтің аты жөні:

Бекбауов.Нурсултан.Мамайұлы

Күні:

02.10.2023ж

Сынып:

3 б

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Музыкадағы көңіл күй

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

3.1.3.3- музыкалық шығармаларды талдау барсында негізгі музыкалық ұғымдарды анықтау және ажырату

3.1.1.2-музыкалық шығармаларды интонация, әуен арқылы танып ажырату

Сабақтың мақсаты:

Музыкадағы қарама қарсылықты ажыратуда мұғалімнің көмегіне сүйенеді.Музыкалық көңіл күйді сезінеді.Үйренген әнін орындауда музыканың көркемдеуші құралдарын қолдануға тырысады.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі (уақыты)

Педагог әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин








Топқа бөлу.



Үй тапсырмасы

10 мин





Сабақтың ортасы

15 мин






























Сабақтың соңы

15 мин




















Сәлемдесу.

Шаттық шеңбері

Армысың шапағатты күніміз,

Армысың мейірімді жеріміз.

Жүрегіміз саз әуенді қалаған,

Асыл өнер жанашыры біздерміз.

«Ноталар сөйлейді»әдісі бойынша 4-топқа бөлемін.


«Әнді жалғастыр» әдісі арқылы әр топ әнді орындайды



1-тапсырма. Талқылау.Оқулықтың 26 бетіндегі суреттегі оқушылардың іс әрекетін қалай бағалар едің?

Жақсыдан үйрен,жаманнан жирен сөздерінет қандай мысалдар келтірер едің?

2-тапсырма. Топтық жұмыс. «Ойлан тап» әдісі

1-топ

Жақсы мен жаман ұғымына анықтама береді?

2-топ

Мажор ұғымына анықтама береді?

3-топ

Минор ұғымына анықтама береді

Тұжырымды ойларын қарталарға түсіріп, топтық жұмыс қорғалады (постер).

Сергіту сәті

1.Еркiн ұста денеңдi,тарсылдатпай едендi

Орнымыздан тұрып ап,жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш, аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық,тым сылбыр да болмайық

Алға қарай озбайық,бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

3-тапсырма

Әнді тыңдау және орындау

«Әнді жалғастыр» әдісі

Жүгіріп шықтым белеске халық әні.

Қорытынды:

1.Жақсыдан үйренетін,жаманнан жиренетін қандай мысал келтірер едің?

2.Өмірде жақсылық жасап көрдің бе?

3. «Жүгіріп шықтым белеске» әні қанша музыкалық бөлімнен тұрады?

Үй тапсырмасы:

Жүгіріп шықтым белеске әнін жатқа айту











«Жылы жүрек»

«әдісі бойынша оқушылар бір-біріне тілек айтады





Табиғатым әнін топ бойынша орындайды



Оқушылар сұрақтарға жауап береді






Əр топ өзіне берілетін тапсырма-

ларды орындайды.
















Бірін –бірі бағалау





Әнді орындайды





Сұрақтарға жауап береді














«Аспаптар түрі» әдісі арқылы бағалаймын














Альтерациялық белгілер













Қима қағаздар




Mp3 нұсқа




Кітап,

суреттер










А 4 қағаздар
























Оқулық

Mp3 нұсқа



Саралау –

Оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға

қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау –

Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай

тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық жəне

қауіпсіздік техникасының

сақталуы

Қабілеті жоғары оқушыларға

композицияны орындау барысында

музыканың көркемдеуіш

құралдарын анықтауға тапсырма

беруге болады.

Бақылау;

Бағалау өлшемдері мен дескрипторлар бойынша;

Əн орындау кезінде оқушылар бір-бірін өзара бағалайды.

Денсаулық сақтау

технологиялары

Сергіту сəттері мен белсенді іс-əрекет түрлері

Сабақ бойынша рефлексия

Менің түсінгенім................

Маған түсінуге қиын болғаны......

Менің ұсынысым

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанада берілген сұрақтарға жауап беріңіз







Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!