Материалдар / Ашық сабақ тақырыбы:Қазіргі заман киім үлгілері

Ашық сабақ тақырыбы:Қазіргі заман киім үлгілері

Материал туралы қысқаша түсінік
10-сыныпқа қазақ тілінен қысқы мерзімді жоспар.Жоспар жаңа форматта құрылған.Жас мамандарға көмекші құрал ретінде қолдануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
1166
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сыныбы:10 БКүні:
Пәні:Қазақ тілі мен әдебиеті
Мұғалімі:Избасарова К.Д
Ашық сабақтың такырыбы:Қазіргі заман киім үлгілері. Сын есімнің шырайлары
Сабақтың мақсатыКиім стилі, қолдануына қарай түрлерімен танысады. Сын есінің шырайларын еске түсіреді, жазбаша жұмыстарда қолданады. Төрт дағды бойынша жұмыстанады. Тақырыпқа байланысты сөздер мен сөз тіркестерін түсінеді.
Сабақта қолданылатын материалдар:Интерактивті тақта, слайдтар, тақырыпқа қатысты суреттер, плакат, маркелер, суреттер, кесте, тест, мәтін, стикерлер
Оқыту әдістері:Түсіндіру, сұрақ-жауап, сипаттау, әңгімелеу,"Ыстық алақан» тренингі, «Ыстық орындық» әдісі, «Қос диаграмма», «Төрт сөйлем» тәсілі (ПОПС формуласы), «Балық қаңқасы» әдісі, топтық жұмыс


Тапсырмалар: Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеттері:
Сабақ кезеңдеріУақыты Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу5-минОқушылармен амандасып, түгендеу.

Мейірімді жүрекпенАқ пейілді тілекпенАмандасып алайықБір жадырап қалайық

Оқушыларды екі қатарға тұрғызып, «Ыстық алақан» тренингісін өткізеді

Оқушылар дөңгеленіп тұрады. 1-топ екі қимыл бір дыбыс, 2-топ бір қимыл екі дыбыс арқылы амандасады.
Өткен сабақты тексеру2-мин

«Ыстық орындық» әдісі арқылы қазақтың ұлттық киімдері туралы сұрақтар қойылады
Такырып бойынша сұрақтарға жауап береді
1.Қызығушылықты ояту2-минОқушыларды жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында "Ой шақыру"әдісін пайдаланып, сұрақтар қойылады. 1.Сен киімді өзің таңдайсың ба,әлде атанаңмен бірге таңдайсың ба?2.Ата-анаңмен киім таңдаудағы талғамың сәйкес келе ме?3.Киім таңдағанда қандай ерекшелігіне қарайсың?Оқушылар өз ойларын айтады.
2. Мағынаны тану2-минКиімдердің суреттерін көрсету арқылы киім үлгілерін интерактивті тақтадан ұлттық киімдер мен қазіргі кездегі киім үлгілерін көрсетеді, сұрақтар қояды. -Қалай ойлайсыңдар, бірінші кестедегі қандай киімдер, екінші кестедегі қандай киімдер?Осындай сұрақтар арқылы тақырып ашылады. -Ендеше, бүгінгі тақырыбымыз «Қазіргі заман киім үлгілері» деп аталады. Тақтадан суреттерді көріп, сұрақтарға жауап беріп, жаңа тақырыпты табады.
3.Мәтінмен жұмыс

5-минТыңдалым, айтылымАйтылым. Аудиожазылым арқылы мәтінді тыңдату (2рет)Киім кию мәдениетіАдамның сыртқы бейнесі оның ішкі дүниесінен хабар береді. Өзін ортасына сай, мәдениетті, сыпайы ұстаған, айналасына сыйласымды қарым-қатынаста болған адамның ішкі дүниесі де әдемі болады.Ішкі мәдениет адамның қоғамда өзін ұстауы мен киім киісі арқылы да көрінеді. Адам өзінің сыртқы бейнесімен де халыққа өнеге көрсетуі керек. Қонымды киім кию әдебі – адамдардың ақыл-ойы, эстетикалық талғамы мен еңбегінің жемісі. Адам ортасына қарай киім таңдайды. Тойға киетін киімді жұмысқа кимейді. «Киіміне қарап қарсы алады, ақылына қарап шығарып салады» деген нақыл бар. Адам туралы алғашқы пікір оның сыртқы бейнесіне туатыны рас. Бірақ «қымбат киім киген адам ғана жақсы болып көрінеді» деген ой тумауы керек. Бұл жерде бойға қонымды, үйлесімді, жинақы киім туралы айтылып тұр. Киім адамның болмысын,ерекшелігін көрсетеді. Киім кейде адамның мәртебесін көтереді, кейде талғамсыз етіп көрсетеді. Жарасымды, қонымды киім киген адам қашан да өз-өзіне сенімді болып көрінеді. Киім адамды суықтан, ыстықтан, жауын-шашыннан қорғайды. Киіміне қарап адамның жасын,жынысын,қайда жұмыс істейтінін білуге болады. Тігіншілер мен дизайнерлер жылда мыңдаған киім үлгісін ойлап шығарады. Соның арқасында әр адам өзінің даралығын сақтайды, басқа адамдармен біркелкі болмауына мүмкіндік туады. Киімнің түрі көп болса, әр адамның өзіне тән стиль таңдауына мүмкіндік туады. Стиль әр адамның мінезі мен қызығушылығына байланысты болады.

Тыңдалым..Оқушылар тыңдайды


2-минОқылым. АйтылымМәтіннен қиын сөздерді тауып, қандай сөздермен тіркесіп тұрғанын анықтату, мағынасын түсіндіртуМәтінді оқиды,жаңа сөздерді табады,қандай сөздермен тіркесіп тұрғанын анықтайды, мағынасын түсіндіреді.


5-мин Айтылым. «Төрт сөйлем» тәсілі (ПОПС формуласы) арқылы оқушыларға өз ойын айтқызады.
  • Пікір
  • Дәлел
  • Мысал
  • Қорытынды
  • 1.Пікір. Оқылған мәтін бойынша өзіндік пікірін айтады2. Дәлел. Өз пікірін дәлелдейді3. Мысал. Өмірмен байланыстырып мысал келтіреді.4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарады.


    3-минАйтылым. ЖазылымСын есімнің шырайлары туралы есмке түсіріп, 1-топқа мәтіннен сын есімдердің жай шырайын салыстырмалы шырай түрінде жаздырады, ал 2-топқа күшейтпелі және асырмалы шырай түрінде жаздырады.Жазылым. Мәтіннен сын есімдерді тауып,(конверт бойынша таңдайды) шырайлардың екі түрде жазады
    Мәтін соңы жұмыс5-минАйтылым.Жазылым1-топ «Балық қаңқасы» фишбоун әдісімен проблемалық сұрақ таңдап алып жазады2-топ «Қос диаграмма» бойынша спорттық киім мен сәнді киімдерді салыстыру тапсырмаларын орындатадыОрганайзерлерді толтырып әңгімелейді
    Ой толғаныс2-мин Айтылым«Сана саяжолы» әдісі арқылы оқушыларға қазіргі заман киім үлгілерін немесе ұлттық киімдерді таңдайтынын айтып, өз пікірлерін жеткізеді.1-тап қазақтың ұлттық киімдерін неліктен кию керектігін айтады, ал 2-топ қазіргі заман киімдерін неліктен таңдайтынын айтады. Ортадағы оқушы екі жақтың пікірлері тыңдап өз ойын айтады
    4. Бекіту3-минТест парақшаларын үлестіреді1.Киім стилінің түріА) өндірістікӘ) сәндіБ) фальклорлықВ) қызметтік

    2.Серуендегенде қандай киім киеді?А) сәнді киімӘ) қызметтік киімБ) күнделікті тұрмыстық киім

    3. Қандай киім түрлері сәнді тастармен әшекейленеді? А) спорттық киім Ә) үй киімі Б) өндірістік киім В) сәнді киім

    4. Күшейткіш буын арқылы жасалатын шырай түрі А) салыстырмалы Ә) күшейтпелі

    5. «қызылырақ» сөзі» қай шырай түріне жатады? А) салыстырмалы Ә) күшейтпелі
    Тест сұрақтарына жауап беріп өздерін бағалайды















    5. Бағалау2-минФормативті бағалау түрлері Мұғалім оқушылардың өзара бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзі қоядыБағалау парағы бойынша топ басшысы бағалап отырады.
    6. Үйге тапсырма1-минМәтін бойынша түсінігін айтуКүнделіктеріне жазып алады
    7. Рефлексия3-мин«Блум таксономиясы» бойынша кері байланыс жүргізуАғашқа стикермен есімдерін жазып орналастырады


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ