«We know everything»
Жүргізуші : Good afternoon, children and our guests! We’re very glad to see you here. We congratulate you with the month of languages!
Жүргізші: Сәлеметсіздер ме, құрметті оқушылар мен ұстаздар! Бүгінгі сайыста сіздерді көргенімізге қуаныштымыз!
Жүргізуші : Now we shall organize a competition called " I know everything”. Three teams will take part in a game of the most quick-witted and the cleverest. It’s time to introduce yourselves. Who is the captain of the 1st team?
Жүргізуші: Ал, енді «Мен бәрін білемін» атты сайысымызды бастауға рұқсат етіңіздер! Бұл сайыста 3 топ бақтарын сынайды. Олар: “Cats” тобы, “Seasons” тобы және “Family” тобы. Өздеріңізді таныстыратын уақыт жетті. 1-ші топтың капитаны кім екен? (Топтар өздерін таныстырады)
Жүргізуші : Today all of you have a good chance to improve your English during the game. We have invited a competent jury to count the points. The members of our jury are your teachers : ( жури мүшелерінің аты-жөндері)
Жүргізуші : Бүгін ойын барысында сіздерге ағылшын тіліндегі білімдеріңізді жаттықтыруға мүмкіндік болып тұр. Сіздерді бағалайтын әділ-қазылар алқасымен таныс болыңыздар! - мектеп директоры – Хадыр М. оқу ісі меңгерушісі – Тилеухан С. Тілдер бірлестігінің жетекшісі- Бодан Аскергул, мектеп психологы Сағит Оразгүл.
1. «Дұрыс жаз» (“Write right”)
ойыны
Мақсаты: жылдам ойлау қабілетін
дамыту
Шарты: Тақтаға 3 сөз жазылады. Қай топ сол
сөздің әр әріпіне сөзді көп тауып жазса, сол топ жеңіске
жетеді.
1. Swim – son, well, ill,
mother
2. cats – cat, apple, table, sun
3. dogs – doll, orange, glass, sun
2.«Let’s draw a
Rainbow!» ойыны.
Мақсаты: түстерді үйрету.
Ойынға қажет құралдар:түрлі –түсті қарандаштар,
кемпірқосақ салынған сурет.
Ойын барысы: біріншіден мұғалім кемпірқосақ салынған суретті тақтаға іледі.
Оқушылар 7
түрлі қарандашты партаның үстіне қояды.
Мұғалім: This is a
rainbow. I can see red colour
(суретті көрсетеді,
балалар сол түсті қарындашты көтереді), orange colour, yellow
colour, green colour, blue colour, dark blue colour, violet colour.
The rainbow is colourful. It’s beautiful. Let’s draw a
rainbow!
Сосын мұғалім балаларға кемпірқосақтағы түстерді реттілігімен есте сақтап алуларына уақыт береді де, суретті тақтадан алып тастайды.
Балалар кемпірқосақты салып болғаннан кейін, мұғалім суретті тақтаға іледі. Балалар өз суреттерімен салыстырады. Суреттер салынып, салыстырылғаннан кейін, мұғалім кемпірқосақтың түстерін көрсете отырып сұрайды. What colour is it? Балалар сұраққа жауап береді.
3.«Сандар» ойыны.
Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Тақтаның оң және сол жағына бірдей сандар жазылады. Мен сандарды бірінен кейін бірін айтып отырамын, ойыншылар сол сандарды тез тауып, сызып тастап отырады. Тапсырманы бірінші орындаған топ жеңіске жетеді. Ойын нәтижесінде балалардың сан есім туралы білімі қаншалықты меңгергені тексеріледі.
Қорыта келгенде,ойын түрлерін пайдалану біріншіден, оқушылардың білімін берік меңгерту құралы болса, екіншіден балалардың сабаққа деген қызығушылығын көтеру болып табылады.Ойын түрлерін пайдалану мынадай нәтижеге жеткізеді:
5, 8,1, 3, 4, 2, 7, 9, 6, 10
4. Жазуға үйрету ойыны.
Мұғалім тақтаға қандай да бір сөзді жазады, мысалы:schoolchildren. Осы сөздегі әріптерден сөз құрастыруы керек. Мәселен: schoolchildren: he, she, side, shoe, nose, ill, red, doll, line, child, school және т.б. Қай топ көп сөз құраса, сол топ жеңіске жетеді.
5. Фоторобот жасау
Үш команда полиция бөлімшесін құрады. Үш жетекші таңдап алынады. Олар полиция бөлімшесіне жүгініп, жоғалған досын немесе жануарын, туысын тауып беруді сұрайды. Жетекші оның сырт келбетін сипаттап береді, ал балалар тиісті фоторобот құрастырады. Егер балалар құрастырған сурат сипатталған адамға ұқсаса, жоғалған адам табылған болып саналады.
Жетекші сөзі : I can”t find my sister. She is ten. She is a pupil. Her hair is black. Her eyes are blue.
6. Көңілді суретшілер ойыны
Үш топтан белсенді 3 суретші шығады. Жүргізуші кез келген затты атайды, суретші аталған затты сызады.
Draw a pen, please
Draw a book, please
Draw a pencil, please.
Қорытынды: Әділқазылар алқасына сөз кезегі беріледі.
Жүргізуші: The game is over. Thank you.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ашық сабақ тәрбие сағаты "We know everything" 2-5 сыныптар аралығы
ашық сабақ тәрбие сағаты "We know everything" 2-5 сыныптар аралығы
«We know everything»
Жүргізуші : Good afternoon, children and our guests! We’re very glad to see you here. We congratulate you with the month of languages!
Жүргізші: Сәлеметсіздер ме, құрметті оқушылар мен ұстаздар! Бүгінгі сайыста сіздерді көргенімізге қуаныштымыз!
Жүргізуші : Now we shall organize a competition called " I know everything”. Three teams will take part in a game of the most quick-witted and the cleverest. It’s time to introduce yourselves. Who is the captain of the 1st team?
Жүргізуші: Ал, енді «Мен бәрін білемін» атты сайысымызды бастауға рұқсат етіңіздер! Бұл сайыста 3 топ бақтарын сынайды. Олар: “Cats” тобы, “Seasons” тобы және “Family” тобы. Өздеріңізді таныстыратын уақыт жетті. 1-ші топтың капитаны кім екен? (Топтар өздерін таныстырады)
Жүргізуші : Today all of you have a good chance to improve your English during the game. We have invited a competent jury to count the points. The members of our jury are your teachers : ( жури мүшелерінің аты-жөндері)
Жүргізуші : Бүгін ойын барысында сіздерге ағылшын тіліндегі білімдеріңізді жаттықтыруға мүмкіндік болып тұр. Сіздерді бағалайтын әділ-қазылар алқасымен таныс болыңыздар! - мектеп директоры – Хадыр М. оқу ісі меңгерушісі – Тилеухан С. Тілдер бірлестігінің жетекшісі- Бодан Аскергул, мектеп психологы Сағит Оразгүл.
1. «Дұрыс жаз» (“Write right”)
ойыны
Мақсаты: жылдам ойлау қабілетін
дамыту
Шарты: Тақтаға 3 сөз жазылады. Қай топ сол
сөздің әр әріпіне сөзді көп тауып жазса, сол топ жеңіске
жетеді.
1. Swim – son, well, ill,
mother
2. cats – cat, apple, table, sun
3. dogs – doll, orange, glass, sun
2.«Let’s draw a
Rainbow!» ойыны.
Мақсаты: түстерді үйрету.
Ойынға қажет құралдар:түрлі –түсті қарандаштар,
кемпірқосақ салынған сурет.
Ойын барысы: біріншіден мұғалім кемпірқосақ салынған суретті тақтаға іледі.
Оқушылар 7
түрлі қарандашты партаның үстіне қояды.
Мұғалім: This is a
rainbow. I can see red colour
(суретті көрсетеді,
балалар сол түсті қарындашты көтереді), orange colour, yellow
colour, green colour, blue colour, dark blue colour, violet colour.
The rainbow is colourful. It’s beautiful. Let’s draw a
rainbow!
Сосын мұғалім балаларға кемпірқосақтағы түстерді реттілігімен есте сақтап алуларына уақыт береді де, суретті тақтадан алып тастайды.
Балалар кемпірқосақты салып болғаннан кейін, мұғалім суретті тақтаға іледі. Балалар өз суреттерімен салыстырады. Суреттер салынып, салыстырылғаннан кейін, мұғалім кемпірқосақтың түстерін көрсете отырып сұрайды. What colour is it? Балалар сұраққа жауап береді.
3.«Сандар» ойыны.
Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Тақтаның оң және сол жағына бірдей сандар жазылады. Мен сандарды бірінен кейін бірін айтып отырамын, ойыншылар сол сандарды тез тауып, сызып тастап отырады. Тапсырманы бірінші орындаған топ жеңіске жетеді. Ойын нәтижесінде балалардың сан есім туралы білімі қаншалықты меңгергені тексеріледі.
Қорыта келгенде,ойын түрлерін пайдалану біріншіден, оқушылардың білімін берік меңгерту құралы болса, екіншіден балалардың сабаққа деген қызығушылығын көтеру болып табылады.Ойын түрлерін пайдалану мынадай нәтижеге жеткізеді:
5, 8,1, 3, 4, 2, 7, 9, 6, 10
4. Жазуға үйрету ойыны.
Мұғалім тақтаға қандай да бір сөзді жазады, мысалы:schoolchildren. Осы сөздегі әріптерден сөз құрастыруы керек. Мәселен: schoolchildren: he, she, side, shoe, nose, ill, red, doll, line, child, school және т.б. Қай топ көп сөз құраса, сол топ жеңіске жетеді.
5. Фоторобот жасау
Үш команда полиция бөлімшесін құрады. Үш жетекші таңдап алынады. Олар полиция бөлімшесіне жүгініп, жоғалған досын немесе жануарын, туысын тауып беруді сұрайды. Жетекші оның сырт келбетін сипаттап береді, ал балалар тиісті фоторобот құрастырады. Егер балалар құрастырған сурат сипатталған адамға ұқсаса, жоғалған адам табылған болып саналады.
Жетекші сөзі : I can”t find my sister. She is ten. She is a pupil. Her hair is black. Her eyes are blue.
6. Көңілді суретшілер ойыны
Үш топтан белсенді 3 суретші шығады. Жүргізуші кез келген затты атайды, суретші аталған затты сызады.
Draw a pen, please
Draw a book, please
Draw a pencil, please.
Қорытынды: Әділқазылар алқасына сөз кезегі беріледі.
Жүргізуші: The game is over. Thank you.
шағым қалдыра аласыз













