Материалдар / Ашық сабақ тарих: Этносаралық қатынастары проблемалары және қарама-қайшылықтары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ тарих: Этносаралық қатынастары проблемалары және қарама-қайшылықтары

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сынып дүниежүзі тарихы "Этносаралық қатынастары проблемалары және қарама-қайшылықтары" ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2022
420
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Дүниежүзі тарихы

Бөлім:

Этникалық, әлеуметтік және саяси процестер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Этносаралық қатынастары: проблемалары және қарама-қайшылықтары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

10.2.2.2 -ұлтаралық қақтығыстардың пайда болуының себеп-салдарлық байланысын///анықтау;
10.2.2.3 -тарихи оқиғаларды талдау негізінде қазіргі кездегі ұлтаралық қатынастардың сипатын бағалау

Сабақтың мақсаты

ұлтаралық қақтығыстардың пайда болуының себеп-салдарлық байланысын анықтайды
тарихи оқиғаларды талдау негізінде қазіргі кездегі ұлтаралық қатынастардың сипатын бағалайды

Сабақтың барысы




Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

Сабақ басы














































































Сабақ соңы








Бекіту





Бағалау





Рефлексия




Үйге тапсырма

Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу. Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Мұғалім оқушыларды топтастырады.
Оқушыларды ұйым спикерлеріне

(БҰҰ Секретариат, Қауіпсіздік Кеңес, БҰҰ Халықаралық соты, Бақылаушы мемлкеттерге және қатынастары шиеленіскен мемлекеттерге) топтастырады.

Picture 1


Мұғалім (Бас хатшы) БҰҰ кеңесін шақырады. Халықаралық мәселерді қозғайды (Босқын халықтар/ Нәсілдік кемсітушілік/ Сектор Газа/Геноцид). Бас хатшы БҰҰ-ның Секретариатына жанжалдар мен қақтығыстардың болу себептері мен факторларын анықтауды тапсырады.


Бас хатшы БҰҰ ұйымның Секретариатына қандай шаралар қолдану керектігін сұрайды.

Бас хатшы БҰҰ ұйымның Қауіпсіздік кеңесінің айтылған мәселе бойынша қандай шара қолданғанын тыңдайды
Бас хатшы БҰҰ ұйымның Халықаралық Сотының аталған мәселелр бойынша қандай шара қолданатынын тыңдайды.


Бас Хатшы Халықаралық Сот шығарған үкімге бақылаушы елдердің пікірін тыңдайды.

Бас хатшы БҰҰ ұйымның Қауіпсіздік кеңесінің айтылған мәселе бойынша қандай шара қолданғанын тыңдайды
Бас хатшы БҰҰ ұйымның Халықаралық Сотының аталған мәселелр бойынша қандай шара қолданатынын тыңдайды.
Бас Хатшы Халықаралық Сот шығарған үкімге бақылаушы елдердің пікірін тыңдайды.


Бас хатшы БҰҰ ұйымның Қауіпсіздік кеңесінің айтылған мәселе бойынша қандай шара қолданғанын тыңдайды
Бас хатшы БҰҰ ұйымның Халықаралық Сотының аталған мәселелр бойынша қандай шара қолданатынын тыңдайды.
Бас Хатшы Халықаралық Сот шығарған үкімге бақылаушы елдердің пікірін тыңдайды.





Бас хатшы БҰҰ ұйымның Қауіпсіздік кеңесінің айтылған мәселе бойынша қандай шара қолданғанын тыңдайды
Бас хатшы БҰҰ ұйымның Халықаралық Сотының аталған мәселелр бойынша қандай шара қолданатынын тыңдайды.
Бас Хатшы Халықаралық Сот шығарған үкімге бақылаушы елдердің пікірін тыңдайды.





Бас Хатшы аталған мәселелерді саралай отырып, дауыс көп жиналған нұсқа бойынша қаулы қабылдайды. Бас Хатшы қаулыны бекітілуін Секретариаттан сұрайды.




«Егерде сен Бас хатшы болсаң этносаралық мәселені қалай шешер едің?»


«Ең үздік»

(Мұғалім оқушыларды «Ең үздік» өкіл, секретариат, сот, бақылаушы мемлекет бойынша оқушыларды бағалайды)


Маған ұнаған тұсы...
Маған қиын болған тұсы...
Менің ұсынысым..


Біріккен Ұлттар Ұйымынан басқа маңызды мәселелермен айналысатын қандай ұйымдар бар (зерттеу жұмысы)


2 оқушы БҰҰ ұйымының

Секретариат тобына бірігеді
2 оқушы БҰҰ ұйымының
Қауіпсіздік Кеңесінің тобына бірігеді

2 оқушы БҰҰ ұйымының Халықаралық соты тобына бірігеді

2 оқушы Босқын халықтар тобына бірігеді
2 оқушы Нәсілдік кемсітушілік тобына бірігеді
2 оқушы Кашмир мәселесі тобына бірігеді

2 оқушы Геноцидке жол жоқ тобына бірігеді

Қалған оқушылар бақылаушы мемлекеттер тобына бірігеді


2 оқушы БҰҰ ұйымының Секретариат Бас хатшы тапсырған жұмыс бойынша жанжалдардың себептері мен факторларын анықтайды.




2 оқушы Босқын халықтар мәселесін қозғайды, дәлелдер келтіреді.

БҰҰ-ның Қауіпсіздік кеңесінің айтылған мәселер бойынша қандай шара қолданғанын айтады.

БҰҰ-ның Халықаралық Сотының аталған мәселелер бойынша қандай шара қолданатынын айтады

Бақылаушы мемлекеттер(оқушылар платформа) сот ұсынған шараларға дауыс береді


2 оқушы халықтар арасындағы нәсілдік кемсітушілік мәселесін қозғайды, дәлелдер келтіреді.

БҰҰ-ның Қауіпсіздік кеңесінің айтылған мәселер бойынша қандай шара қолданғанын айтады.

БҰҰ-ның Халықаралық Сотының аталған мәселелер бойынша қандай шара қолданатынын айтады

Бақылаушы мемлекеттер(оқушылар платформа) сот ұсынған шараларға дауыс береді


2 оқушы Кашмир аймағында болып жатқан этностар арасындағы шиеленіс туралы қозғайды, дәлелдер келтіреді.

БҰҰ-ның Қауіпсіздік кеңесінің айтылған мәселер бойынша қандай шара қолданғанын айтады.

БҰҰ-ның Халықаралық Сотының аталған мәселелер бойынша қандай шара қолданатынын айтады

Бақылаушы мемлекеттер(оқушылар платформа) сот ұсынған шараларға дауыс береді

Бақылаушы мемлекеттер(оқушылар платформа) сот ұсынған шараларға дауыс береді


2 оқушы Геноцидке ұшыраған халықтар мәселесін қозғайды, дәлелдер келтіреді.

БҰҰ ұйымының Секретариаты БҰҰ-ның Қауіпсіздік кеңесінің айтылған мәселер бойынша қандай шара қолданатынын сұрайды.
БҰҰ ұйымының Секретариаты БҰҰ-ның Халықаралық Сотының аталған мәселелер бойынша қандай шара қолданатынын сұрайды.

Бақылаушы мемлекеттер(оқушылар платформа) сот ұсынған шараларға дауыс береді


БҰҰ-ның секретариаты қаулымен кеңеске қатысушыларды хабардар етеді.
БҰҰ-ның секретариаты қаулыны бекітеді.




Оқушылар сұраққа падлет платформасы арқылы өз ойымен бөліседі.








Оқушылар падлет платформасына кері байланыс жасайды


Слайдтар

Суреттер видеолар

https://www.mentimeter.com
(Платформа)

https://padlet.com (Платформа)



Оқулық (219 - 220 беттер)


https://www.youtube.com/watch?v=icr3bHRooyQ






https://www.youtube.com/watch?v=yztdm-cPqBs







https://www.youtube.com/watch?v=a_5XLRtL5g4










https://padlet.com/aksyrnay/hbtbneafeijs3x8l






























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!