Ашық сабақ тарих: Этносаралық қатынастары проблемалары және қарама-қайшылықтары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ тарих: Этносаралық қатынастары проблемалары және қарама-қайшылықтары

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сынып дүниежүзі тарихы "Этносаралық қатынастары проблемалары және қарама-қайшылықтары" ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Дүниежүзі тарихы

Бөлім:

Этникалық, әлеуметтік және саяси процестер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Этносаралық қатынастары: проблемалары және қарама-қайшылықтары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

10.2.2.2 -ұлтаралық қақтығыстардың пайда болуының себеп-салдарлық байланысын///анықтау;
10.2.2.3 -тарихи оқиғаларды талдау негізінде қазіргі кездегі ұлтаралық қатынастардың сипатын бағалау

Сабақтың мақсаты

ұлтаралық қақтығыстардың пайда болуының себеп-салдарлық байланысын анықтайды
тарихи оқиғаларды талдау негізінде қазіргі кездегі ұлтаралық қатынастардың сипатын бағалайды

Сабақтың барысы




Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

Сабақ басы














































































Сабақ соңы








Бекіту





Бағалау





Рефлексия




Үйге тапсырма

Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу. Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Мұғалім оқушыларды топтастырады.
Оқушыларды ұйым спикерлеріне

(БҰҰ Секретариат, Қауіпсіздік Кеңес, БҰҰ Халықаралық соты, Бақылаушы мемлкеттерге және қатынастары шиеленіскен мемлекеттерге) топтастырады.

Picture 1


Мұғалім (Бас хатшы) БҰҰ кеңесін шақырады. Халықаралық мәселерді қозғайды (Босқын халықтар/ Нәсілдік кемсітушілік/ Сектор Газа/Геноцид). Бас хатшы БҰҰ-ның Секретариатына жанжалдар мен қақтығыстардың болу себептері мен факторларын анықтауды тапсырады.


Бас хатшы БҰҰ ұйымның Секретариатына қандай шаралар қолдану керектігін сұрайды.

Бас хатшы БҰҰ ұйымның Қауіпсіздік кеңесінің айтылған мәселе бойынша қандай шара қолданғанын тыңдайды
Бас хатшы БҰҰ ұйымның Халықаралық Сотының аталған мәселелр бойынша қандай шара қолданатынын тыңдайды.


Бас Хатшы Халықаралық Сот шығарған үкімге бақылаушы елдердің пікірін тыңдайды.

Бас хатшы БҰҰ ұйымның Қауіпсіздік кеңесінің айтылған мәселе бойынша қандай шара қолданғанын тыңдайды
Бас хатшы БҰҰ ұйымның Халықаралық Сотының аталған мәселелр бойынша қандай шара қолданатынын тыңдайды.
Бас Хатшы Халықаралық Сот шығарған үкімге бақылаушы елдердің пікірін тыңдайды.


Бас хатшы БҰҰ ұйымның Қауіпсіздік кеңесінің айтылған мәселе бойынша қандай шара қолданғанын тыңдайды
Бас хатшы БҰҰ ұйымның Халықаралық Сотының аталған мәселелр бойынша қандай шара қолданатынын тыңдайды.
Бас Хатшы Халықаралық Сот шығарған үкімге бақылаушы елдердің пікірін тыңдайды.





Бас хатшы БҰҰ ұйымның Қауіпсіздік кеңесінің айтылған мәселе бойынша қандай шара қолданғанын тыңдайды
Бас хатшы БҰҰ ұйымның Халықаралық Сотының аталған мәселелр бойынша қандай шара қолданатынын тыңдайды.
Бас Хатшы Халықаралық Сот шығарған үкімге бақылаушы елдердің пікірін тыңдайды.





Бас Хатшы аталған мәселелерді саралай отырып, дауыс көп жиналған нұсқа бойынша қаулы қабылдайды. Бас Хатшы қаулыны бекітілуін Секретариаттан сұрайды.




«Егерде сен Бас хатшы болсаң этносаралық мәселені қалай шешер едің?»


«Ең үздік»

(Мұғалім оқушыларды «Ең үздік» өкіл, секретариат, сот, бақылаушы мемлекет бойынша оқушыларды бағалайды)


Маған ұнаған тұсы...
Маған қиын болған тұсы...
Менің ұсынысым..


Біріккен Ұлттар Ұйымынан басқа маңызды мәселелермен айналысатын қандай ұйымдар бар (зерттеу жұмысы)


2 оқушы БҰҰ ұйымының

Секретариат тобына бірігеді
2 оқушы БҰҰ ұйымының
Қауіпсіздік Кеңесінің тобына бірігеді

2 оқушы БҰҰ ұйымының Халықаралық соты тобына бірігеді

2 оқушы Босқын халықтар тобына бірігеді
2 оқушы Нәсілдік кемсітушілік тобына бірігеді
2 оқушы Кашмир мәселесі тобына бірігеді

2 оқушы Геноцидке жол жоқ тобына бірігеді

Қалған оқушылар бақылаушы мемлекеттер тобына бірігеді


2 оқушы БҰҰ ұйымының Секретариат Бас хатшы тапсырған жұмыс бойынша жанжалдардың себептері мен факторларын анықтайды.




2 оқушы Босқын халықтар мәселесін қозғайды, дәлелдер келтіреді.

БҰҰ-ның Қауіпсіздік кеңесінің айтылған мәселер бойынша қандай шара қолданғанын айтады.

БҰҰ-ның Халықаралық Сотының аталған мәселелер бойынша қандай шара қолданатынын айтады

Бақылаушы мемлекеттер(оқушылар платформа) сот ұсынған шараларға дауыс береді


2 оқушы халықтар арасындағы нәсілдік кемсітушілік мәселесін қозғайды, дәлелдер келтіреді.

БҰҰ-ның Қауіпсіздік кеңесінің айтылған мәселер бойынша қандай шара қолданғанын айтады.

БҰҰ-ның Халықаралық Сотының аталған мәселелер бойынша қандай шара қолданатынын айтады

Бақылаушы мемлекеттер(оқушылар платформа) сот ұсынған шараларға дауыс береді


2 оқушы Кашмир аймағында болып жатқан этностар арасындағы шиеленіс туралы қозғайды, дәлелдер келтіреді.

БҰҰ-ның Қауіпсіздік кеңесінің айтылған мәселер бойынша қандай шара қолданғанын айтады.

БҰҰ-ның Халықаралық Сотының аталған мәселелер бойынша қандай шара қолданатынын айтады

Бақылаушы мемлекеттер(оқушылар платформа) сот ұсынған шараларға дауыс береді

Бақылаушы мемлекеттер(оқушылар платформа) сот ұсынған шараларға дауыс береді


2 оқушы Геноцидке ұшыраған халықтар мәселесін қозғайды, дәлелдер келтіреді.

БҰҰ ұйымының Секретариаты БҰҰ-ның Қауіпсіздік кеңесінің айтылған мәселер бойынша қандай шара қолданатынын сұрайды.
БҰҰ ұйымының Секретариаты БҰҰ-ның Халықаралық Сотының аталған мәселелер бойынша қандай шара қолданатынын сұрайды.

Бақылаушы мемлекеттер(оқушылар платформа) сот ұсынған шараларға дауыс береді


БҰҰ-ның секретариаты қаулымен кеңеске қатысушыларды хабардар етеді.
БҰҰ-ның секретариаты қаулыны бекітеді.




Оқушылар сұраққа падлет платформасы арқылы өз ойымен бөліседі.








Оқушылар падлет платформасына кері байланыс жасайды


Слайдтар

Суреттер видеолар

https://www.mentimeter.com
(Платформа)

https://padlet.com (Платформа)



Оқулық (219 - 220 беттер)


https://www.youtube.com/watch?v=icr3bHRooyQ






https://www.youtube.com/watch?v=yztdm-cPqBs







https://www.youtube.com/watch?v=a_5XLRtL5g4










https://padlet.com/aksyrnay/hbtbneafeijs3x8l






























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.01.2022
728
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі