Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Ашық сабақ. Тарихи тұлғалар. М.Өтемісұлы
Мәтіндегі ақпараттарды
пайдалана отырып, Махамбет бейнесін ашатын тірек сөздерді
жазыңдар.
Дескриптор:
мәтін тақырыбын
айтады;
тірек сөздер арқылы
кейіпкер образын ашады;
Жұптық
жұмыс
2-тапсырма
Мәтінді оқып, ойды білдіріп
тұрған негізгітілдік құралдарды ажырат. Мәтіннің жанрын
анықта.
М. Өтемісұлы туралы
баспасөз бетінде
аз жазылған жоқ.Дауылпаз, ақын туралы
тарихи, әдеби зерттеулер том-том болып жарық көрді, деректі
фильмдер-де түсірілді.Мерзімді
баспасөз беттерінде қаншама мақалалар жарияланды?
Дейтұрғанмен, ақиық ақын, ақберен батыр, күйші — сазгер
МахамбетӨтемісұлы туралы
ғылыми зерттеулер әлі-де жалғаса беретіндігінде
күмән жоқ.Ендігі зерттеулер
жаңа методологиялық тұрғыда -қазіргі тәуелсіз Қазақстан
тұрғысында зерделенеді деп
ойлаймыз.
Белгілі тарихшы- ғалым
И.Кенжалиев «Исатай-Махамбет» атты кітабында «Махамбеттің
туған жері Нарынның шығысындағы Бекетай құмы» деп
көрсетеді.«Мұндағы 24 ауыл
орнында, — деп жазады автор- Совет үкіметі тұсында Бекетай
ауыл советі құрылған. Бұл өңірде, ақынның жастық
шағы өткен».
Мәтіннің тақырыбы мен идеясын
анықтаңдар. Тілдік құралдар арқылы стилі мен жанрын
анықтаңдар.
Махамбет ықыластың кешіккенінен қобалжулы
екенін енді-енді анық сезіне бастағандай. кейінгі келгенінде:
«мақа, сізді қалың ел қорғаштауда. келер жолы сенімді кісілерді
ерте келмекпін», - деген. бүған иланған махамбет жансыз жолаушының
артынан сүйсіне қарап тұрғанда,
оныңкүдірейген жауырынынан күдік алып қалып еді,
«мына сұңғыла мырс-мырс күліп бара жатқан жоқ па?» - деп сазарған.
енді ойласа, содан бері көңілінен көмескілік арылмаған
екен.бүгін түнде ұйқысының шала болуында
дүдәмалдықтың дерті
жатқандай…
Дескриптор:
-мәтінде көтерілген мәселені
анықтайды;
-тілдік құралдарды
талдайды;
-жанрын
анықтайды;
«Нейрожаттығу»
арқылы сыныпқа
кіру.
Білім алушылар экрандағы
бейнеден М.Өтемісұлын таниды, ол туралы білетін ақпараттарымен
бөліседі.
Оқушылар суретерді құрау
арқылы топтарға бөлінеді.
мәтін тақырыбын
айтады;
тірек сөздер арқылы
кейіпкер образын ашады.
Мәтіннің негізгі ойын
анықтайды.
Жанрын
айтады.
Бейнеүзіндіден М.Өтемісұлы
жайында жазылған шығарма жайында ақпарат
алады.
Жаңа сөздердің мағынасын
түсінеді.
мәтінде көтерілген мәселені
анықтайды;
тілдік құралдарды
талдайды;
жанрын
анықтайды;
ҚБ «Бәйге» әдісі
арқылы
ҚБ «Бәйге» әдісі
арқылы
ҚБ «Бәйге» әдісі
арқылы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз