Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Тарихи тұлғалар. М.Өтемісұлы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
Бердібек Соқпақбаев атындағы мектеп-гимназия |
|||||
Пәні: |
Қазақ тілі мен әдебиеті |
|||||
Бөлім: |
7-бөлім. Тарихи тұлғалар тағлымы |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Кулбаева Роза Илебаевна |
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Тарихи тұлғалар. М.Өтемісұлы |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.1.1.1. мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау; 8.3.2.1. публистикалық стильдің тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтау; |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжай алады; Тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтайды; Демеулік шылауларды қызметіне сай жұмсай алуды үйренеді; |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдас тыру Өзін-өзі тексеру Жаңа білім Бекіту |
1. Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Жұмыс жасау ережені еске түсіру. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Психологиялық тренинг. «Нейрожаттығу» арқылы сыныпқа кіру. «Миға шабуыл» әдісімен тақырыпты болжау. Суреттер сөйлейді – білім алушылар экрандағы бейнеден М.Өтемісұлын таниды, ол туралы білетін ақпараттарымен бөліседі. Сабақ тақырыбын болжап айтады. Бейнебаян «Мен, мен едім, мен едім!» https://www.youtube.com/watch?v=SARhgN9kksQ Топтарға бірігу «Мозайка» әдісі арқылы 1-топ «Махамбет» 2-топ «Қызғыш құс» 3-топ «Исатай»
Топтық жұмыс 1-тапсырма Мәтіндегі ақпараттарды пайдалана отырып, Махамбет бейнесін ашатын тірек сөздерді жазыңдар.
Дескриптор:
Жұптық жұмыс 2-тапсырма Мәтінді оқып, ойды білдіріп тұрған негізгітілдік құралдарды ажырат. Мәтіннің жанрын анықта. М. Өтемісұлы туралы баспасөз бетінде аз жазылған жоқ.Дауылпаз, ақын туралы тарихи, әдеби зерттеулер том-том болып жарық көрді, деректі фильмдер-де түсірілді. Мерзімді баспасөз беттерінде қаншама мақалалар жарияланды? Дейтұрғанмен, ақиық ақын, ақберен батыр, күйші — сазгер Махамбет Өтемісұлы туралы ғылыми зерттеулер әлі-де жалғаса беретіндігінде күмән жоқ. Ендігі зерттеулер жаңа методологиялық тұрғыда -қазіргі тәуелсіз Қазақстан тұрғысында зерделенеді деп ойлаймыз. Белгілі тарихшы- ғалым И.Кенжалиев «Исатай-Махамбет» атты кітабында «Махамбеттің туған жері Нарынның шығысындағы Бекетай құмы» деп көрсетеді. «Мұндағы 24 ауыл орнында, — деп жазады автор- Совет үкіметі тұсында Бекетай ауыл советі құрылған. Бұл өңірде, ақынның жастық шағы өткен». П ублистикалық стиль, жанры – мақала. Бейнеүзінді Т.Әлімқұлов «Қарой»https://www.youtube.com/watch?v=zq-Q4AtwQv4 Жаңа сөздермен жұмыс
Жеке жұмыс 3-тапсырма Мәтіннің тақырыбы мен идеясын анықтаңдар. Тілдік құралдар арқылы стилі мен жанрын анықтаңдар. Махамбет ықыластың кешіккенінен қобалжулы екенін енді-енді анық сезіне бастағандай. кейінгі келгенінде: «мақа, сізді қалың ел қорғаштауда. келер жолы сенімді кісілерді ерте келмекпін», - деген. бүған иланған махамбет жансыз жолаушының артынан сүйсіне қарап тұрғанда, оның күдірейген жауырынынан күдік алып қалып еді, «мына сұңғыла мырс-мырс күліп бара жатқан жоқ па?» - деп сазарған. енді ойласа, содан бері көңілінен көмескілік арылмаған екен. бүгін түнде ұйқысының шала болуында дүдәмалдықтың дерті жатқандай… Дескриптор: -мәтінде көтерілген мәселені анықтайды; -тілдік құралдарды талдайды; -жанрын анықтайды; |
«Нейрожаттығу» арқылы сыныпқа кіру. Білім алушылар экрандағы бейнеден М.Өтемісұлын таниды, ол туралы білетін ақпараттарымен бөліседі. Оқушылар суретерді құрау арқылы топтарға бөлінеді. мәтін тақырыбын айтады; тірек сөздер арқылы кейіпкер образын ашады. Мәтіннің негізгі ойын анықтайды. Жанрын айтады. Бейнеүзіндіден М.Өтемісұлы жайында жазылған шығарма жайында ақпарат алады. Жаңа сөздердің мағынасын түсінеді. мәтінде көтерілген мәселені анықтайды; тілдік құралдарды талдайды; жанрын анықтайды; |
ҚБ «Бәйге» әдісі арқылы ҚБ «Бәйге» әдісі арқылы ҚБ «Бәйге» әдісі арқылы |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |