Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    Бердібек Соқпақбаев атындағы мектеп-гимназия

    Пәні:

    Қазақ тілі мен әдебиеті

    Бөлім:

    7-бөлім. Тарихи тұлғалар тағлымы

    Педагогтің аты-жөні:

    Кулбаева Роза Илебаевна

    Күні:


    Сынып: 8

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тарихи тұлғалар.

    М.Өтемісұлы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.1.1.1. мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау;

    8.3.2.1. публистикалық стильдің тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтау;

    Сабақтың мақсаты

    Мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжай алады;

    Тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтайды;

    Демеулік шылауларды қызметіне сай жұмсай алуды үйренеді;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдас

    тыру


    Өзін-өзі тексеру







































    Жаңа білім































































    Бекіту








    1. Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

    2.Жұмыс жасау ережені еске түсіру.

    3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    Психологиялық тренинг. «Нейрожаттығу» арқылы сыныпқа кіру.


    «Миға шабуыл» әдісімен тақырыпты болжау.

    Суреттер сөйлейді – білім алушылар экрандағы бейнеден М.Өтемісұлын таниды, ол туралы білетін ақпараттарымен бөліседі. Сабақ тақырыбын болжап айтады.


    Бейнебаян «Мен, мен едім, мен едім!»

    https://www.youtube.com/watch?v=SARhgN9kksQ


    Топтарға бірігу «Мозайка» әдісі арқылы

    1-топ «Махамбет» 2-топ «Қызғыш құс» 3-топ «Исатай»




    Топтық жұмыс

    1-тапсырма


    Мәтіндегі ақпараттарды пайдалана отырып, Махамбет бейнесін ашатын тірек сөздерді жазыңдар.


    Схема 1

    Дескриптор:

    • мәтін тақырыбын айтады;

    • тірек сөздер арқылы кейіпкер образын ашады;



    Жұптық жұмыс

    2-тапсырма

    Мәтінді оқып, ойды білдіріп тұрған негізгітілдік құралдарды ажырат. Мәтіннің жанрын анықта.


    М. Өтемісұлы туралы баспасөз бетінде аз жазылған жоқ.Дауылпаз, ақын туралы тарихи, әдеби зерттеулер том-том болып жарық көрді, деректі фильмдер-де түсірілді. Мерзімді баспасөз беттерінде қаншама мақалалар жарияланды? Дейтұрғанмен, ақиық ақын, ақберен батыр, күйші — сазгер Махамбет Өтемісұлы туралы ғылыми зерттеулер әлі-де жалғаса беретіндігінде күмән жоқ. Ендігі зерттеулер жаңа методологиялық тұрғыда -қазіргі тәуелсіз Қазақстан тұрғысында зерделенеді деп ойлаймыз.

    Белгілі тарихшы- ғалым И.Кенжалиев «Исатай-Махамбет» атты кітабында «Махамбеттің туған жері Нарынның шығысындағы Бекетай құмы» деп көрсетеді. «Мұндағы 24 ауыл орнында, — деп жазады автор- Совет үкіметі тұсында Бекетай ауыл советі құрылған. Бұл өңірде, ақынның жастық шағы өткен».

    П ублистикалық стиль, жанры – мақала.

    Бейнеүзінді Т.Әлімқұлов «Қарой»https://www.youtube.com/watch?v=zq-Q4AtwQv4


    Жаңа сөздермен жұмыс


    Жеке жұмыс

    3-тапсырма

    Мәтіннің тақырыбы мен идеясын анықтаңдар. Тілдік құралдар арқылы стилі мен жанрын анықтаңдар.


    Махамбет ықыластың кешіккенінен қобалжулы екенін енді-енді анық сезіне бастағандай. кейінгі келгенінде: «мақа, сізді қалың ел қорғаштауда. келер жолы сенімді кісілерді ерте келмекпін», - деген. бүған иланған махамбет жансыз жолаушының артынан сүйсіне қарап тұрғанда, оның күдірейген жауырынынан күдік алып қалып еді, «мына сұңғыла мырс-мырс күліп бара жатқан жоқ па?» - деп сазарған. енді ойласа, содан бері көңілінен көмескілік арылмаған екен. бүгін түнде ұйқысының шала болуында дүдәмалдықтың дерті жатқандай…


    Дескриптор:

    -мәтінде көтерілген мәселені анықтайды;

    -тілдік құралдарды талдайды;

    -жанрын анықтайды;

    «Нейрожаттығу»

    арқылы сыныпқа кіру.


    Білім алушылар экрандағы бейнеден М.Өтемісұлын таниды, ол туралы білетін ақпараттарымен бөліседі.




    Оқушылар суретерді құрау арқылы топтарға бөлінеді.


















    мәтін тақырыбын айтады;

    тірек сөздер арқылы кейіпкер образын ашады.
















    Мәтіннің негізгі ойын анықтайды.

    Жанрын айтады.















    Бейнеүзіндіден М.Өтемісұлы жайында жазылған шығарма жайында ақпарат алады.






    Жаңа сөздердің мағынасын түсінеді.
















    мәтінде көтерілген мәселені анықтайды;

    тілдік құралдарды талдайды;

    жанрын анықтайды;





































    ҚБ «Бәйге» әдісі арқылы




















    ҚБ «Бәйге» әдісі арқылы






















































    ҚБ «Бәйге» әдісі арқылы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кулбаева Роза Илебаевна
    23 Ақпан 2023
    465
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. Тарихи тұлғалар. М.Өтемісұлы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. Тарихи тұлғалар. М.Өтемісұлы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жаңа форматта жазылған ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    Бердібек Соқпақбаев атындағы мектеп-гимназия

    Пәні:

    Қазақ тілі мен әдебиеті

    Бөлім:

    7-бөлім. Тарихи тұлғалар тағлымы

    Педагогтің аты-жөні:

    Кулбаева Роза Илебаевна

    Күні:


    Сынып: 8

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тарихи тұлғалар.

    М.Өтемісұлы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.1.1.1. мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау;

    8.3.2.1. публистикалық стильдің тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтау;

    Сабақтың мақсаты

    Мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжай алады;

    Тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтайды;

    Демеулік шылауларды қызметіне сай жұмсай алуды үйренеді;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдас

    тыру


    Өзін-өзі тексеру







































    Жаңа білім































































    Бекіту








    1. Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

    2.Жұмыс жасау ережені еске түсіру.

    3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    Психологиялық тренинг. «Нейрожаттығу» арқылы сыныпқа кіру.


    «Миға шабуыл» әдісімен тақырыпты болжау.

    Суреттер сөйлейді – білім алушылар экрандағы бейнеден М.Өтемісұлын таниды, ол туралы білетін ақпараттарымен бөліседі. Сабақ тақырыбын болжап айтады.


    Бейнебаян «Мен, мен едім, мен едім!»

    https://www.youtube.com/watch?v=SARhgN9kksQ


    Топтарға бірігу «Мозайка» әдісі арқылы

    1-топ «Махамбет» 2-топ «Қызғыш құс» 3-топ «Исатай»




    Топтық жұмыс

    1-тапсырма


    Мәтіндегі ақпараттарды пайдалана отырып, Махамбет бейнесін ашатын тірек сөздерді жазыңдар.


    Схема 1

    Дескриптор:

    • мәтін тақырыбын айтады;

    • тірек сөздер арқылы кейіпкер образын ашады;



    Жұптық жұмыс

    2-тапсырма

    Мәтінді оқып, ойды білдіріп тұрған негізгітілдік құралдарды ажырат. Мәтіннің жанрын анықта.


    М. Өтемісұлы туралы баспасөз бетінде аз жазылған жоқ.Дауылпаз, ақын туралы тарихи, әдеби зерттеулер том-том болып жарық көрді, деректі фильмдер-де түсірілді. Мерзімді баспасөз беттерінде қаншама мақалалар жарияланды? Дейтұрғанмен, ақиық ақын, ақберен батыр, күйші — сазгер Махамбет Өтемісұлы туралы ғылыми зерттеулер әлі-де жалғаса беретіндігінде күмән жоқ. Ендігі зерттеулер жаңа методологиялық тұрғыда -қазіргі тәуелсіз Қазақстан тұрғысында зерделенеді деп ойлаймыз.

    Белгілі тарихшы- ғалым И.Кенжалиев «Исатай-Махамбет» атты кітабында «Махамбеттің туған жері Нарынның шығысындағы Бекетай құмы» деп көрсетеді. «Мұндағы 24 ауыл орнында, — деп жазады автор- Совет үкіметі тұсында Бекетай ауыл советі құрылған. Бұл өңірде, ақынның жастық шағы өткен».

    П ублистикалық стиль, жанры – мақала.

    Бейнеүзінді Т.Әлімқұлов «Қарой»https://www.youtube.com/watch?v=zq-Q4AtwQv4


    Жаңа сөздермен жұмыс


    Жеке жұмыс

    3-тапсырма

    Мәтіннің тақырыбы мен идеясын анықтаңдар. Тілдік құралдар арқылы стилі мен жанрын анықтаңдар.


    Махамбет ықыластың кешіккенінен қобалжулы екенін енді-енді анық сезіне бастағандай. кейінгі келгенінде: «мақа, сізді қалың ел қорғаштауда. келер жолы сенімді кісілерді ерте келмекпін», - деген. бүған иланған махамбет жансыз жолаушының артынан сүйсіне қарап тұрғанда, оның күдірейген жауырынынан күдік алып қалып еді, «мына сұңғыла мырс-мырс күліп бара жатқан жоқ па?» - деп сазарған. енді ойласа, содан бері көңілінен көмескілік арылмаған екен. бүгін түнде ұйқысының шала болуында дүдәмалдықтың дерті жатқандай…


    Дескриптор:

    -мәтінде көтерілген мәселені анықтайды;

    -тілдік құралдарды талдайды;

    -жанрын анықтайды;

    «Нейрожаттығу»

    арқылы сыныпқа кіру.


    Білім алушылар экрандағы бейнеден М.Өтемісұлын таниды, ол туралы білетін ақпараттарымен бөліседі.




    Оқушылар суретерді құрау арқылы топтарға бөлінеді.


















    мәтін тақырыбын айтады;

    тірек сөздер арқылы кейіпкер образын ашады.
















    Мәтіннің негізгі ойын анықтайды.

    Жанрын айтады.















    Бейнеүзіндіден М.Өтемісұлы жайында жазылған шығарма жайында ақпарат алады.






    Жаңа сөздердің мағынасын түсінеді.
















    мәтінде көтерілген мәселені анықтайды;

    тілдік құралдарды талдайды;

    жанрын анықтайды;





































    ҚБ «Бәйге» әдісі арқылы




















    ҚБ «Бәйге» әдісі арқылы






















































    ҚБ «Бәйге» әдісі арқылы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Презентация 9 сынып
    23.02.2023
    465
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кулбаева Роза Илебаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации