Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Ашық сабақ "Тасбақаға көмектес"логика .Мектепалды даярлық сыныбы
Ашық сабақ "Тасбақаға көмектес"логика .Мектепалды даярлық сыныбы
Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың заттар, олардың белгілері туралы білімдерін тексеру, заттарды сипаттау жайлы түсінік беру. Түрлі тапсырма орындату арқылы ойлау қабілеттерін жетілдіру, логикалық ойлауларын дамыту. Пәнге деген қызығушылықтарын тудыру
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Логика
04.03.2021
Білім беру
саласы:Таным
Тақырыбы:Тасбақаға
көмектес
Мақсаты:Балалардың заттар, олардың
белгілері туралы білімдерін тексеру, заттарды сипаттау жайлы
түсінік беру. Түрлі тапсырма орындату арқылы ойлау қабілеттерін
жетілдіру, логикалық ойлауларын дамыту. Пәнге деген
қызығушылықтарын тудыру.
р/с
Іс-әрекет
кезеңдері
Жетекшінің
әрекеті
Балалардың
әрекеті
1
2
3
Мотивациялық-қозғаушы
Ұйымдастыру-ізденуші
Рефлексивті-түзетуші
Балалардың оқу іс- әрекетіне
дайындықтарын тексеру.
Шаттық шеңберіне
тұру
Табиғатым тамаша,
Көз тоймайды
қараса.
Табиғатты
аялап,
Жүрейікші
жараса
Өткенді
қайталау.
1-20 тура және кері
санау.
1 2 3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17 18 19
20
Оқулықпен
жұмыс
1-тапсырма
Көбею тәртібімен саннан-санға
көшу отырып,тасбақаның гүлге жетуіне көмектес,сонан соң тасбақаны
сандарды азайту тәртібінен өз орына қайта оралту
керек.
2-тапсырма
Көк шалғында асыр салып жүрген
лақтарды сана.Керекті цифрды дөнгелектеп,айналдыра
сыз.
3-тапсырма
9 бен 13-тің арасынацифрлар
жаз.
4-тапсырма
Цифрларды суреттердің санына
сәйкес сызықпен қос..
5-тапсырма
Әр шаршыда қанша сурет
бар?Егер ондағылардың екеуін сызып тастаса,қанша сурет
қалады?
Керекті цифрды айландыра
сыз.
Сергіту
сәті
Дидактикалық
ойындар.
Гүлдер.Түстерді сан арқылы
салу.Топтық
жұмыс
2.7-8-9-10 сандардың
құрамы..жұптық жұмыс
3.Есеп
шығару.
Кері
байланыс:Қояндар
Оқу құралдарын түгендеп,
ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне
дайындалады.
Оқулықтағы тапсырмаларды
орындайды.
Өз ойларын қосымша айта
отырады
Сұрақтарға жауап
береді
Логикалық ойлау қаблетеріне
байланысты дидактикалық ойындар
Күтілетін
нәтиже:
Білу
керек:Заттардың белгілерін
санау.Түстерді ажырата білуі.
Болу
керек:Заттарды сипаттай алу
қабілеттері.1-20 тура және кері
санауы
Істей білу
керек:Заттарды белгілеріне қарай
салыстыра білу.санның құрамын білу.Есеп
шығару.
Мақсаты:Балаларға кеңістіктегі бағдар
жайлы түсінік беру.Түрлі тапсырма орындату арқылы кеңістікті
бағдарлау қабілеттерін, ойлау қабілеттерін жетілдіру,логикалық
ойлауларын дамыту.Пәнге деген қызығушылықтарын
тудыру.
р/с
Іс-әрекет
кезеңдері
Жетекшінің
әрекеті
Балалардың
әрекеті
1
2
3
Мотивациялық-қозғаушы
Ұйымдастыру-ізденуші
Рефлексивті-түзетуші
Балалардың оқу іс- әрекетіне
дайындықтарын тексеру.
Шаттық шеңберіне
тұру
Мектепке біз
барамыз
Досымызды
табамыз
Сәлемет пе, міне,
мен
Доспын енді
сенімен!
Оқулықпен
жұмыс
1-тапсырма
Суреттегі пішіндерді
ата
2-тапсырма
Оң жақтағы дөңгелектерді, сол
жақтағы үшбұрыштарды боя
3-тапсырма
Қыздың оң қолына шар, ұлдың
сол қолына жалаудың суретін сал
Тапсырманы орындау барысында
белсенділік танытқан балаларды мақтап-мадақтап
отыру.
-Оң қолымызды
көтереміз
-Сол жағыңда не тұрғанын
айт
-Топ бөлмесінің ортасында не
тұрғанын айт
-Алдыңда отырған баланың аты
кім?
Оқу құралдарын түгендеп,
ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне
дайындалады.
Оқулықтағы тапсырмаларды
орындайды.
-Үшбұрыш,
дөңгелек
Өз ойларын қосымша айта
отырады
Сұрақтарға жауап
береді
Күтілетін
нәтиже:
Білу
керек:Оң жағы мен сол
жағын
Болу
керек:Кеңістікті бағдарлау
дағдылары
Істей білу
керек:Заттардың орналасу ретін
салыстыра білу
Логика 20.09.2014
ж
Білім беру
саласы:Таным
Тақырыбы:Кеңістіктегі
бағдар
Мақсаты:Балалардың кеңістік туралы
білімдерін тексеру, кеңістіктік бағдар жайлы түсінік беру. Берілген
тапсырмаларды орындату арқылы ойлау қабілеттерін
жетілдіру,логикалық ойлауларын дамыту.Пәнге деген қызығушылықтарын
тудыру.
р/с
Іс-әрекет
кезеңдері
Жетекшінің
әрекеті
Балалардың
әрекеті
1
2
3
Мотивациялық-қозғаушы
Ұйымдастыру-ізденуші
Рефлексивті-түзетуші
Балалардың оқу іс- әрекетіне
дайындықтарын тексеру.
Шаттық шеңберіне
тұру
Үлкенге де
"сіз"
Кішіге де
"сіз"
Бәріңізді
құрметтеп
Бас иеміз
біз!
Оқулықпен
жұмыс
1-тапсырма
Оң жаққа ұшып бара жатқан
көбелектерді қорша
2-тапсырма
Айналаңдағы заттардың орналасу
ретін айтып бер
3-тапсырма
Заттардың сипатталуын есіңе
түсір
Тапсырманы орындау барысында
белсенділік танытқан балаларды мақтап-мадақтап
отыру.
-Заттардың қандай белгілері
болады екен?
-Кеңістік ұғымын қалай
түсінеміз?
Оқу құралдарын түгендеп,
ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне
дайындалады.
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз