Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: Таспамен гүл жасау тәсілдері. 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән :көркем еңбек |
Мерзімі: |
Сабақ реті: |
Сынып 8 «ә» |
Пәнмұғалімі: Сагындыкова К.Ж. |
|
Сабақтың тақырыбы. Таспамен гүл жасау тәсілдері. |
|||||
Сабақтың мақсаты: оқушыларды өз бетімен жұмыс жасата отырып, таспамен гүл жасау шеберлігін арттыру. Сабақтың міндеттері:А)Бiлiмдiлiк: Оқушыларға таспа туралы мәлімет беру Б) Тәрбиелiк: Оқушылардың әрбір бастаған жұмысын жоспарлауға, алдын ала болжауға , қиындықты жеңуге ұқыптылыққа, үнемділікке тәрбиелеу В) Дамытушылық: Оқушылардың еңбекке деген қабілетін,ынтасын, талабын,іскерлігін дамыту. Өзбетеріменжұмыстануғадағдыландыру |
|||||
Күтілетіннәтиже: деректерді өз бетінше оқып пайдалану дағдысын дамыту, топтапсып жұмыс жасау, таспамен гүл жасау техникасын меңгеру. |
|||||
Сабақтың әдіс – тәсілі: топпен, сыныппен жұмыс, жеке жұмыс. |
|||||
Ақпараткөздері: видео роликтер, оқулық, суреттер, үлгілер, таспа, желім, қайшы, сызғыш. |
|||||
Кезеңдер |
Уақыты |
Мұғаліміс-әрекеті |
Оқушыіс-әрекеті |
||
Ұйымдастырукезеңі |
2 минут |
1.Сәлемдесу, психологиялық ахуал шаттық шеңбер, гүл ұстап тілек айту. 2.Оқушыларға екі түрлі гүлді таңдау ұсынылады, сол арқылы топқа бөлемін. 3.Бағалау парақтарын таратамын . 4.Лидер сайлайды |
1.Сәлемдесу, тілекайтады. 2.Гүлдің түсіне қарай топқа бөленеді. 3.Әр оқушы жеке бағалау парағын алады. 4.Лидер сайлайды |
||
Өткен сабақты қайталау |
3 минут |
Үйге берілген тапсырма оқушыларға шығармашылығ жоба кіріспесін жазып келу. |
Үй тапсырмасы кіріспе көрсету бойынша . |
||
Кіріспе нұсқау Ой шалу |
8минут |
Мұғалімнің кіріспе сөз: қазақ халқы ежелден өз жерінің табиғатын аялап, қорғай білген. Біздің табиғатымыз да даламызға көрік беретін қаншама түрлі әдемі әсем гүлдер өседі. Гүл өмірдің сәні деп бекер айтылмаған. Себебі гүл қуаныштың, адалдықтың, әдеміліктің, сұлулықтың белгісі. Ендіше барлығымыздің осы гүлді таспадан, матадан жасаған гүлдерін тұрмыста қолданып жүрміз. Яғни біздің сабағымыздың тақырыбы «Таспамен гүл жасау тәсілдері». Слайт көрсету Таспаның тарихын айту Алдыларына таспа беріледі Кластер арқылы көрсет. І-топ Үй интеррерінде таспадан жасалған гүлді қайжерде қолдануға болады. ІІ-топ Әшекей ретінде таспадан қандай бұйымдар жасауға болады. |
Әр оқушы өз ойларын ортаға салып , жұпта, топта талқылап, екі оқушы шығып қорғайды. Алдын ала берілген тапсырма. |
||
Ағымды нұсқау. Түсіну (жаңа сабақты меңгеру). |
5 -минут |
Видео ролик көрсету. Гүлінің жасалу техникасын меңгерту. Жеке, жұппен, топпенжұмыс .Жұмысты өздері бөліп алады |
Мағлұматты мұқият тыңдау, меңгеру. |
||
Қолдау Сарамандық жұмыс. |
17 минут |
Cарамандық жұмыс Техника қауыпсыздігі ережесін қайталау: Қайшы, инемен байланысты кандай техника қауыпсыздікті білеміз? Алдаларына таспа беріп, нұсқаулық карта гүлдің жасалу техникасы беріледі, сол бойынша балалар топтасып гүл жасап, өз ойларынан қайда қолдануға болатынын (картинка, заколка, т.б.) жасалу ретін айтып жұмыстарын қорғайды. |
Жасаған гүлдерінің жасалу жолдарын айтып, қай жерде қолданатындарын айтып қорғайды |
||
Cергітусәті |
3 минут |
Музыка қосылады, видео ролик . |
Жаттығуды видео роликтегідейқайталапбилейді. |
||
Қортынды нұсқау. Жинақтау |
2 минут |
Инсерт кестесі бойынша тақырыпты қорытындылатамын (әр оқушыға кесте таратамын «білемін, білдім, білгім келеді»). |
Оқушылар ауызша жауап береді. |
||
Бағалау |
3 минут Критериялер бойынша бағалаймын |
Берілген критериялер бойынша өздерін бағалайды. |
|||
|
|
||||
Үйге тапсырма: |
Сарамандық жұмысты жалғастыру 2 мин Бірнешегүлдердінемесе бұйым жасапәкелу Желім, газет, жіп, гүлге арналған ыдыс әкелу. |
Формативті бағалау
Оқушының ата –жөні:
Критерийлер |
Дескрипторлар |
Ұпай |
|
А |
Үй тапсырмасын орындайалдың ба ? |
1.Үй тапсырмасын орындадым, сапасыжақсы, әдеміболды. 2. Үй тапсырмасын орындадым, бірақсапасы аса жақсыболмады. 3.Үй тапсырмасын толық орындамадым. |
3 2 1 |
Ә |
Топтық жұмысқа қатысып, өз ойымды айта алдың ба? |
1. Қатыстым, өз ойымды айта алдым. 2. Қатыспадым. |
3 1 |
Б |
Таспадан гүл жасау техникасын меңгердің бе? |
1.Таспадан гүл жасау техникасын толық меңгердім, гүл жасай аламын. 2. Таспадан гүл жасау техникасын түсіндім, бірақ гүл жасайалмаймын 3. Таспадан гүл жасау техникасын түсінбедім, гүл жасай алмаймын |
3 2 1 |
В |
Қосымша мәліметтер |
1. Нақты көрсете алдым 2. Ойымды толық жеткізе алмадым 3. Ойымды жеткізе алмадым |
3 2 1 |
10-12 ұпай «5»
7-9 ұпай «4»
6-дан төмен «3»
Қортынды сөз. Қортындылай келе былай дегім келеді. Әр адамның сұйікті ісі болу керек деп ойлаймын. Бұгінгі сабақ сіздер үшін жаңа мұмкіндік, жаңа шығармашылық шабыт береді деген ойда сабағымызды аяқтаймын. Назарларыңызға рахмет!
Нұсқаулық карта
Сабақтың тақырыбы. Таспамен гүл жасау тәсілдері.
Керекті құрал-жабдықтар.
-
Таспа 2 метр
-
Қайшы
-
Ине және жіп
-
Желім
-
Сызғыш
-
Әшекей тас
1 Жасалу әдісі
-
Таспаның бір түсін таңдаймыз.
-
Таңдалған таспаны ұзындығынан 6 см-ден бірдей өлшеп 5 дансын қиып аламыз.
6 см
-
Әр бір таспа жолағын берілген суреттер арқылы бүктейміз.
6см
Нұсқаулық карта
Сабақтың тақырыбы. Таспамен гүл жасау тәсілдері.
Керекті құрал-жабдықтар.
-
Таспа 2 метр
-
Қайшы
-
Ине және жіп
-
Желім
-
Сызғыш
-
Әшекей тас немесе түйме және т.б.
2 Жасалу әдісі
-
Таспаның бір түсін таңдаймыз.
-
Таңдалған таспаны ұзындығынан 6см-ден бірдей беске өлшеп аламыз.
6 см
-
Әр бір таспа жолағын берілген суреттер арқылы бүктейміз.
Ашық сабақтың анализы мен бағалау прарағы.
Күні: __Пән: технология 8ә сынып Мұғалім: Сагындыкова К. Ж.
Сабақтың құрылысы |
Бағасы |
Себебі |
|||
5 |
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |