Үй тапсырмасын
сұрау.
Сурет бойынша әңгіме
құрастыру.
Жаңа сөздерді қайталау.
Ауызша сұрау.
Сөздікпен
жұмыс.
А) Мұғалім интерактивті
тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.
Барлық ел - все
страны
Елге танылды – стал известен
всей стране
Жер көлемі – по площади
земли
Дүниежүзі – весь
мир
Тәуелсіздік алған – получил
независимость
Қазба байлық – полезные
ископаемые
Қарыштап дамып – пошаговое
развитие
Елімізде дайындалған –
изготовленные в нашей стране
Дайындаған тауарлар –
изготовленный товар
Сүт өнімдері – молочные
продукты
Ұнайды –
нравится
Тәуелсіз Қазақстан –
независимый Қазахстан
Барлық елге – на всю
страну
Елбасымыз – лидер
нации
Бүкіл дүниежүзі – весь
мир
Көлемі бойынша – по
обьему
-
Мәтінмен жұмыс.
Түсінгеніңді айт.
Қазақстан тәуелсіздік алды.
Барлық елге танылды. Қазір Қазақстанды дүниежүзі біледі. Қазақстан
жер көлемі бойынша әлемде 9 – орын алады. Бізде қазба байлық та көп
Қазір мемлекетіміз дамып келеді. Дүкендерде тауарлар толып тұр.
Маған өз елімізде дайындалған сүт өнімдері ұнайды. Ал саған не
ұнайды?
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Мәтіннің негізгі мазмұнын
түсінеді. Берілген сұрақтарға жауап бере
алады
|
Берілген сұрақты дұрыс
түсінеді.
|
Мәтіннің мазмұнын
түсінеді.
|
Мәтіндегі негізгі идеяны
ұғады.
|
4. Сергіту
сәті. https://www.youtube.com/watch?v=sPX27NNVWCY
7 – тапсырма. Диалогті
толықтыру.
Жазылым. Жұптық
жұмыс.
Диалогті
толықтырыңдар.
-
Сәлеметсіз бе,
ата!
-
Өркенің өссін, балам! Қалың
қалай, балам? Сабағың жақсы ма?
-
Жақсы, ата. Бүгін мектепте
«Тәуелсіздік » туралы концерт болады.
-
Солай ма? Өте жақсы! Сен
концертке қатысасың ба?
-
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Диалогті рөлге бөліп
оқиды,толықтырады .
|
Дауыс ырғағын салып оқи
алады.
|
Сөйлемдердің мағынасын
түсінеді .
|
Диалогті толықтыра
алады.
|
|