|
Бөлім : КОММУНИКАТИВТІК |
Мектеп: |
||||
|
Күні: |
Мектепалды сыныбы педагогі; |
||||
|
Сынып: 0 "А" |
Қатысқан балалар саны: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Тақырыбы: |
Дамыта оқыту технолгиясын пайдалана отырып, балалардың сөздік қорларын тілдерін дамыту. Көркем әдебиет. Тәуелсіз Қазақстан. |
||||
|
ҰОҚ нің мақсаттары |
1.Тілдік ойлау қабілетін дамыту, сөздік қорын байыту, өлеңді мәнерлеп айтуға дағдыландыру. 2.Байланыстырып сөйлеу дағдысын жетілдіру. 3.Туған жерін сүюге, қадірлеуге тəрбиелеу. 4.Əуеннің сазын, ырғағын сезінуге, өз даусын басқара білуге баулу |
||||
|
|
|
||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Коммуникативтік,әлеуметтік, шығармашылық |
||||
|
АКТ-ны қолдану дағдылары: Оқыту технологиясы: |
Интербелсенді тақта.
Дамыта оқыту. |
||||
|
Көрнекілігі |
Шаңырақ,асық, таратпа қағаздар, Тəуелсіздік монументі, рəміздер, слайд, №1 жұмыс дəптері. |
||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Балаларды мұқият тыңдауға, ойын шартын бұзбай ойнауға дағдыландыру. |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|||
|
ҰІӘ басы |
Балалар оқу іс-әрекетін бастамас бұрын, қонақтар мен амандасып, бір-бірімізге сәттілік тілейік. Психологиялық дайындық: Сәлем
деймін күнге мен, Шаттық шеңбері: Біз балдырған тең басқан, Дос құшағын кең ашқан. Тілегіміз тыныштық, Ашық болсын кең аспан. Мықты болсын іргеміз, Бәріміз де біргеміз. - Жарайсыңдар балалар. Балалар
қазір мына қоржыннан асықтар аламыз асықтар түсіне қарай топқа
бөлінеміз сол түстегі асық қойылған үстелге отырамыз. Соң мен
сіздерге сұрақтар қоятын боламын. Мына екі қорапқа жауап
бергеніңізге қарай мадақтамалар салынады, көк түстегі асық
бейнеленген қорапқа көк асық Астана сары асық бейнеленген қорапқа
Алматы тобына мадақтамалар саламыз оқу іс-әрекетінің соңында
жеңімпаз топты анықтаймыз. Сұрақтарға жақсы жауап беріп көп
мадақтама алу үшін мұқият тыңдап отырамыз. |
Күн суреті.
Шаңырақ қолдан жасалған.
Асықтар 2 түрлі
түсте. |
|||
|
ҰІӘ ортасы |
Алдыңғы ҰІӘ імізде балалар не жайлы білдік? Жарайсыңдар ! Қыс мезгілі жайлы қыс мезгіліне қайсы айлар жатады? Дұрыс. Қыс мезгілінде қандай табиғат өзгерістері болады? Жарайсыңдар. Қыс мезгілінде қандай мерекелер бар? Жарайсыңдар балалар. Тәуелсіздік мерекесі қай күні ? 16 желтоқсанда. Жарайсыңдар! - Балалар біз қай республикада тұрамыз? –Қазақстан. Қазақстан Республикасының астанасы қай қала? –Астана. Қазақстанның жері үлкен, табиғаты бай, көп ұлтты, егемен мемлекет. Еліміздің мақтана алатын мемлекеттік рəміздері бар. Ол – Туы, Елтаңбасы, Әнұраны..
Бүгін ақын Оразақын Асқардың «Тəуелсіз Қазақстан» атты өлеңімен танысамыз Педагог «Тəуелсіз Қазақстан» өлеңін мəнерлеп оқиды. Тәуелсіз, еркін елде біз Дүниеге келгенбіз. Көк ту мен елтаңбамыз, Бар біздің өз теңгеміз. Мнемотехникалық әдіспен балаларға өлеңді оқып тұрып, суреттер көрсету. Балалардың тез өлең қатарларын тез жаттап алуына көмектеседі Жарайсыңдар балалар мадақтамаларды қорапқа саламын-. Сиқырлы сандық ойыны. Мақсаты: балаларды берілген тапсырманы ойлана отырып шешуде тапқырлыққа, шапшандыққа баулу. Ойын шартын түсіндіріп, ондағы мақал-мәтел, тақпақ, дұрыс, анық айтуға үйрету. Сөздік қорын молайтып, тапсырманы орындауда достық, жолдастыққа тәрбиелеу. Көрнекілік: сандық , түрлі – түсті асықтар, Ойын шарты: Сандық ішіне салынған түрлі-түсті асықтар. Асықтар көк, сары түске боялған. Әр түске берілетін тапсырмалар әр түрлі .көк асық алған бала тақпақ айтады. Сары асық алған бала мақал – мәтел айтады, қызыл асық алған бала ән айтады..
2. Сиқырлы сурет әдісі, Жеке жұмыс. Балаларға карточка таратылып беріледі суретті бояйды. сергіту сәті; Саққұлақ әдісі «Дауыстап санау » 3. Жұптық жұмыс «Жылдам, бірақ қателеспе» дидактикалық ойыны Пазл құрастыру. 4. «Бөлмедегі заттар сөйлейді» әдісі Педагог: - ал балалар мен қазір сіздерден кезектегі қойылатын сұраққа сұрақ қоймай атырып сұрап алайыншы бүгінгі ҰІӘ бойынша қойылатын сұраққа кім жауап береді? Педагог қағаз береді қағазда қандай сурет болса сол суреттегі зат болып сөйлейді, бүгінгі ҰІӘ, өзінің оған қатысы туралы сөйлейді. Мысалы: «Мен партамын. Бүгін маған тыныштық болмады. Алдымен, топқа бөліну үшін құлағымнан ұстап алып жан-жаққа сүйреледі. Содан соң үстіме қағаздар жайып тастап, қағаздарды жапсырды, сызды.
Балалар енді бүгінгі өтілген ҰІӘ ұнадыма? Онда жақсы түсінгендеріңіз мына көгершіндерден жақсы түсінген болсаңыз аузында бидайы бар көгершінді біріншіге, аузында аз жапырағы бар көгершінде түсінгендеріңіз екіншіге, түсінбегендеріңіз үшінші көгершіннің суреті бар жерге саламыз. Сергіту сәті: Музыкалық сүйемелдеу. |
|
|||
|
ҰІӘ Рефлексия. |
Кері байланыс Көгершін әдісі.
|
Мадақтамалар
|
|||
|
Күтілетін нәтиже: Өз ойларын толық жеткізе алуға үйренеді. Сөздік қорлары дамиды. |
|||||

![]()
![]()





Тәуелсіз, еркін елде біз
Дүниеге келгенбіз.
Көк ту мен елтаңбамыз,
Бар біздің өз теңгеміз.


























АСТАНА АСТАНА

АЛМАТЫ АЛМАТЫ






«Алжасқан ертегі».
ойыны

«Арқаға сурет салу»
Бұл ойында барлық әрекеттерді үнсіз жасау керек. Оқушылар екі топқа бөлініп, бірінің артынан екіншісі тұрып, сап түзейді. Мұғалім ең артында тұрған оқушыларға бір заттың атауы жазылған қағаз ұсынады (мәселен, алма, алмұрт, жүзім, гүл, кітап, ағаш,автомашина т.б). Тапсырма: соңында тұрған оқушы үндемей, алдында тұрған оқушының арқасына әлгі заттың суретін саусағымен салады. Арқасына сурет салынған оқушы алдында тұрғанның арқасына өзінің арқасына салынған затты салады.
Суреттер салынып біткеннен кейін мұғалім соңғы оқушыдан арқасына салынған заттың атын сұрап, оны қағазда жазылғанмен салыстырады.
«Бөлмедегі заттар»
Сабаққа рефлексия жасау үшін әр оқушы бөлмедегі бір жансыз заттың атын жазады. Қағаздар жиналып, әр оқушы бір қағаздан суырып алады да, сол заттың атынан бүгінгі сабақ, өзінің оған қатысы туралы сөйлейді. Мысалы: «Мен үстелмін. Бүгін маған тыныштық болмады. Алдымен, топқа бөліну үшін құлағымнан ұстап алып жан-жаққа сүйреледі. Содан соң үстіме қағаздар жайып тастап, постер сызды.
«Əріптестер»
Əр оқушыға не жауабы бар, не сұрағы бар қағаз беріңіз. Оқушылар сынып ішінде жүріп, сəйкес келетін сұрақ пен жауапты іздейді. Күрделілік деңгейін арттыру үшін, оқушылар үндемей орындай алады.
Әріптер мен сандар»
Қатысушыларға мұғалім қалаған
әріп не сан айтады. Қай топ 10 санағанша, әртүрлі тәсілмен бірінші
құрастырып болса, солар жеңімпаз. Сергіту кезінде немесе жағымды
ахуал туғызу сәтінде қолдануға болады
64. «Биографиялық поэма»
(Биопоэма)
Тақтаға немесе әрбір оқушыға параққа жазылып, өзі туралы мынандай сауалдарға жауап беру тапсырылады:
-
Есімім (Өз есіміңізді келтіріңіз)
-
Мен қандаймын? (Өзіңізді сипаттайтын үш сын есім келтіріңіз).
-
Сүйікті іс-әрекеттерім (Қол боста айналысуды құмартатын үш әрекетіңіз, хобби)
-
Неден қорқамын, сескенемін?(Өмірдегі қорқыныш пен қауіптеріңіз)
-
Өмірлік қағидам (кредо) (Өмірде ұстанатын басты қағидаңыз, ұраныңыз)
-
Сүйікті ақын-жазушыларым (Қандай ақын-жазушыларды ұнатасыз?)
-
Сүйікті тағамдарым (Қандай тағамдарды ұнатасыз?)
-
Менің жетістіктерім (Отбасыңызда, оқуда, жұмыста қандай жетістіктеріңіз бар?)
-
Менің арманым (Бір арманыңызды атаңыз)
-
Тегім
Бұл тапсырманы орындауға оқушыларға 4-5 минуттай уақыт берілген соң, олар жазғандарын шағын топ ішінде немесе бүкіл сыныпқа (егерде оқушылар саны аз болып немесе уақыт жеткілікті болса) оқып береді.Биопоэмаларды оқығаннан кейін, оқушылардың бір-біріне сұрақтар қойып, таныстығын тереңдете түскені дұрыс.
Бұл тәсілді бастары жаңадан қосылған оқушылармен ғана қолданбай, бұрыннан бір-бірін білетін топ ішінде де қолдануға тиімді, өйткені көп жағдайда келтірілген сұрақтар оқушыларды бұрын ескерілмеген жаңа бір қырынан ашады.

Ойынның мақсаты:
Дауыстап санауға, қорытынды санды есте сақтауға үйрету.
1-нұсқа.
Тәрбиеші үстелді бірнеше рет соғады. Балалар іштерінен санайды.
Тәрбиеші 2-3 баладан қанша рет соғылғанын сұрайды, балалар тақтаға
цифрымен көрсетеді.
Егер жауаптар әртүрлі болса, тағы да соғып, қайта санатады.
2-нұсқа.
Балалар жауап бермейді, дыбыстың санына байланысты цифрды
көрсетеді.
Тәрбиеші балаларға екі түрлі үйдің суретін көрсетеді.
- Үйлердің бір-бірінен қандай айырмашылығы
бар? (Биік – аласа, тар – кең, үлкен –
кіші). 


«Алжасқан ертегі».
Шағын жүйелі деңгейдегі ертегілермен жұмыс, шағын жүйелі элементтерін дәйектілікпен өзгерту.
Мысалы: «ертеде бір қыз болыпты, оның атын сары телпек деп атапты».
Балалар: «Сары емес, Қызыл!».
Педагог: «Ия, Қызыл! Оны әкесі солай атапты…»
Балалар: «Әкесі емес, анасы!»
1 жолы: Балалар жөндегеннен кейін ертегіні шынайы баяндап, арасында шатастырып, мәнін ауыстыруға болады.
2 жолы: ертегінің мәнін ауыстыру арқылы жаңа кейіпкерлерді енгізе отырып, әрі қарай балалармен баяндауға болады.
«Әрі қарай не болды».
Балалар жақсы көретін кейіпкерінен ажырағысы келмей, ертегінің жалғасының не болғанын білгісі келеді. Ертегінің соңында балаларға «әрі қарай не болды?» деп ойлануға ұсыныс тастауға болады немесе, ең қызық жерінен үзіп тастап «Әрі қарай не болды?» деп ойландыру керек.
Мысалы: «Күлшеқыз күйеуге шыққаннан кейін оның хрусталь аяқкиіміне не болды?»
«Тірек сызбасы арқылы ертегі шығару»
Балаларға схемалық бейнелер суреттелген скарточкалар беріледі. Балалар карточкаларды қолдана отырып әңгіме немесе ертегі құрастыра алады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Тәуелсіз Қазақстан Көркем әдебиет мад сыныбы
Ашық сабақ Тәуелсіз Қазақстан Көркем әдебиет мад сыныбы
|
Бөлім : КОММУНИКАТИВТІК |
Мектеп: |
||||
|
Күні: |
Мектепалды сыныбы педагогі; |
||||
|
Сынып: 0 "А" |
Қатысқан балалар саны: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Тақырыбы: |
Дамыта оқыту технолгиясын пайдалана отырып, балалардың сөздік қорларын тілдерін дамыту. Көркем әдебиет. Тәуелсіз Қазақстан. |
||||
|
ҰОҚ нің мақсаттары |
1.Тілдік ойлау қабілетін дамыту, сөздік қорын байыту, өлеңді мәнерлеп айтуға дағдыландыру. 2.Байланыстырып сөйлеу дағдысын жетілдіру. 3.Туған жерін сүюге, қадірлеуге тəрбиелеу. 4.Əуеннің сазын, ырғағын сезінуге, өз даусын басқара білуге баулу |
||||
|
|
|
||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Коммуникативтік,әлеуметтік, шығармашылық |
||||
|
АКТ-ны қолдану дағдылары: Оқыту технологиясы: |
Интербелсенді тақта.
Дамыта оқыту. |
||||
|
Көрнекілігі |
Шаңырақ,асық, таратпа қағаздар, Тəуелсіздік монументі, рəміздер, слайд, №1 жұмыс дəптері. |
||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Балаларды мұқият тыңдауға, ойын шартын бұзбай ойнауға дағдыландыру. |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|||
|
ҰІӘ басы |
Балалар оқу іс-әрекетін бастамас бұрын, қонақтар мен амандасып, бір-бірімізге сәттілік тілейік. Психологиялық дайындық: Сәлем
деймін күнге мен, Шаттық шеңбері: Біз балдырған тең басқан, Дос құшағын кең ашқан. Тілегіміз тыныштық, Ашық болсын кең аспан. Мықты болсын іргеміз, Бәріміз де біргеміз. - Жарайсыңдар балалар. Балалар
қазір мына қоржыннан асықтар аламыз асықтар түсіне қарай топқа
бөлінеміз сол түстегі асық қойылған үстелге отырамыз. Соң мен
сіздерге сұрақтар қоятын боламын. Мына екі қорапқа жауап
бергеніңізге қарай мадақтамалар салынады, көк түстегі асық
бейнеленген қорапқа көк асық Астана сары асық бейнеленген қорапқа
Алматы тобына мадақтамалар саламыз оқу іс-әрекетінің соңында
жеңімпаз топты анықтаймыз. Сұрақтарға жақсы жауап беріп көп
мадақтама алу үшін мұқият тыңдап отырамыз. |
Күн суреті.
Шаңырақ қолдан жасалған.
Асықтар 2 түрлі
түсте. |
|||
|
ҰІӘ ортасы |
Алдыңғы ҰІӘ імізде балалар не жайлы білдік? Жарайсыңдар ! Қыс мезгілі жайлы қыс мезгіліне қайсы айлар жатады? Дұрыс. Қыс мезгілінде қандай табиғат өзгерістері болады? Жарайсыңдар. Қыс мезгілінде қандай мерекелер бар? Жарайсыңдар балалар. Тәуелсіздік мерекесі қай күні ? 16 желтоқсанда. Жарайсыңдар! - Балалар біз қай республикада тұрамыз? –Қазақстан. Қазақстан Республикасының астанасы қай қала? –Астана. Қазақстанның жері үлкен, табиғаты бай, көп ұлтты, егемен мемлекет. Еліміздің мақтана алатын мемлекеттік рəміздері бар. Ол – Туы, Елтаңбасы, Әнұраны..
Бүгін ақын Оразақын Асқардың «Тəуелсіз Қазақстан» атты өлеңімен танысамыз Педагог «Тəуелсіз Қазақстан» өлеңін мəнерлеп оқиды. Тәуелсіз, еркін елде біз Дүниеге келгенбіз. Көк ту мен елтаңбамыз, Бар біздің өз теңгеміз. Мнемотехникалық әдіспен балаларға өлеңді оқып тұрып, суреттер көрсету. Балалардың тез өлең қатарларын тез жаттап алуына көмектеседі Жарайсыңдар балалар мадақтамаларды қорапқа саламын-. Сиқырлы сандық ойыны. Мақсаты: балаларды берілген тапсырманы ойлана отырып шешуде тапқырлыққа, шапшандыққа баулу. Ойын шартын түсіндіріп, ондағы мақал-мәтел, тақпақ, дұрыс, анық айтуға үйрету. Сөздік қорын молайтып, тапсырманы орындауда достық, жолдастыққа тәрбиелеу. Көрнекілік: сандық , түрлі – түсті асықтар, Ойын шарты: Сандық ішіне салынған түрлі-түсті асықтар. Асықтар көк, сары түске боялған. Әр түске берілетін тапсырмалар әр түрлі .көк асық алған бала тақпақ айтады. Сары асық алған бала мақал – мәтел айтады, қызыл асық алған бала ән айтады..
2. Сиқырлы сурет әдісі, Жеке жұмыс. Балаларға карточка таратылып беріледі суретті бояйды. сергіту сәті; Саққұлақ әдісі «Дауыстап санау » 3. Жұптық жұмыс «Жылдам, бірақ қателеспе» дидактикалық ойыны Пазл құрастыру. 4. «Бөлмедегі заттар сөйлейді» әдісі Педагог: - ал балалар мен қазір сіздерден кезектегі қойылатын сұраққа сұрақ қоймай атырып сұрап алайыншы бүгінгі ҰІӘ бойынша қойылатын сұраққа кім жауап береді? Педагог қағаз береді қағазда қандай сурет болса сол суреттегі зат болып сөйлейді, бүгінгі ҰІӘ, өзінің оған қатысы туралы сөйлейді. Мысалы: «Мен партамын. Бүгін маған тыныштық болмады. Алдымен, топқа бөліну үшін құлағымнан ұстап алып жан-жаққа сүйреледі. Содан соң үстіме қағаздар жайып тастап, қағаздарды жапсырды, сызды.
Балалар енді бүгінгі өтілген ҰІӘ ұнадыма? Онда жақсы түсінгендеріңіз мына көгершіндерден жақсы түсінген болсаңыз аузында бидайы бар көгершінді біріншіге, аузында аз жапырағы бар көгершінде түсінгендеріңіз екіншіге, түсінбегендеріңіз үшінші көгершіннің суреті бар жерге саламыз. Сергіту сәті: Музыкалық сүйемелдеу. |
|
|||
|
ҰІӘ Рефлексия. |
Кері байланыс Көгершін әдісі.
|
Мадақтамалар
|
|||
|
Күтілетін нәтиже: Өз ойларын толық жеткізе алуға үйренеді. Сөздік қорлары дамиды. |
|||||

![]()
![]()





Тәуелсіз, еркін елде біз
Дүниеге келгенбіз.
Көк ту мен елтаңбамыз,
Бар біздің өз теңгеміз.


























АСТАНА АСТАНА

АЛМАТЫ АЛМАТЫ






«Алжасқан ертегі».
ойыны

«Арқаға сурет салу»
Бұл ойында барлық әрекеттерді үнсіз жасау керек. Оқушылар екі топқа бөлініп, бірінің артынан екіншісі тұрып, сап түзейді. Мұғалім ең артында тұрған оқушыларға бір заттың атауы жазылған қағаз ұсынады (мәселен, алма, алмұрт, жүзім, гүл, кітап, ағаш,автомашина т.б). Тапсырма: соңында тұрған оқушы үндемей, алдында тұрған оқушының арқасына әлгі заттың суретін саусағымен салады. Арқасына сурет салынған оқушы алдында тұрғанның арқасына өзінің арқасына салынған затты салады.
Суреттер салынып біткеннен кейін мұғалім соңғы оқушыдан арқасына салынған заттың атын сұрап, оны қағазда жазылғанмен салыстырады.
«Бөлмедегі заттар»
Сабаққа рефлексия жасау үшін әр оқушы бөлмедегі бір жансыз заттың атын жазады. Қағаздар жиналып, әр оқушы бір қағаздан суырып алады да, сол заттың атынан бүгінгі сабақ, өзінің оған қатысы туралы сөйлейді. Мысалы: «Мен үстелмін. Бүгін маған тыныштық болмады. Алдымен, топқа бөліну үшін құлағымнан ұстап алып жан-жаққа сүйреледі. Содан соң үстіме қағаздар жайып тастап, постер сызды.
«Əріптестер»
Əр оқушыға не жауабы бар, не сұрағы бар қағаз беріңіз. Оқушылар сынып ішінде жүріп, сəйкес келетін сұрақ пен жауапты іздейді. Күрделілік деңгейін арттыру үшін, оқушылар үндемей орындай алады.
Әріптер мен сандар»
Қатысушыларға мұғалім қалаған
әріп не сан айтады. Қай топ 10 санағанша, әртүрлі тәсілмен бірінші
құрастырып болса, солар жеңімпаз. Сергіту кезінде немесе жағымды
ахуал туғызу сәтінде қолдануға болады
64. «Биографиялық поэма»
(Биопоэма)
Тақтаға немесе әрбір оқушыға параққа жазылып, өзі туралы мынандай сауалдарға жауап беру тапсырылады:
-
Есімім (Өз есіміңізді келтіріңіз)
-
Мен қандаймын? (Өзіңізді сипаттайтын үш сын есім келтіріңіз).
-
Сүйікті іс-әрекеттерім (Қол боста айналысуды құмартатын үш әрекетіңіз, хобби)
-
Неден қорқамын, сескенемін?(Өмірдегі қорқыныш пен қауіптеріңіз)
-
Өмірлік қағидам (кредо) (Өмірде ұстанатын басты қағидаңыз, ұраныңыз)
-
Сүйікті ақын-жазушыларым (Қандай ақын-жазушыларды ұнатасыз?)
-
Сүйікті тағамдарым (Қандай тағамдарды ұнатасыз?)
-
Менің жетістіктерім (Отбасыңызда, оқуда, жұмыста қандай жетістіктеріңіз бар?)
-
Менің арманым (Бір арманыңызды атаңыз)
-
Тегім
Бұл тапсырманы орындауға оқушыларға 4-5 минуттай уақыт берілген соң, олар жазғандарын шағын топ ішінде немесе бүкіл сыныпқа (егерде оқушылар саны аз болып немесе уақыт жеткілікті болса) оқып береді.Биопоэмаларды оқығаннан кейін, оқушылардың бір-біріне сұрақтар қойып, таныстығын тереңдете түскені дұрыс.
Бұл тәсілді бастары жаңадан қосылған оқушылармен ғана қолданбай, бұрыннан бір-бірін білетін топ ішінде де қолдануға тиімді, өйткені көп жағдайда келтірілген сұрақтар оқушыларды бұрын ескерілмеген жаңа бір қырынан ашады.

Ойынның мақсаты:
Дауыстап санауға, қорытынды санды есте сақтауға үйрету.
1-нұсқа.
Тәрбиеші үстелді бірнеше рет соғады. Балалар іштерінен санайды.
Тәрбиеші 2-3 баладан қанша рет соғылғанын сұрайды, балалар тақтаға
цифрымен көрсетеді.
Егер жауаптар әртүрлі болса, тағы да соғып, қайта санатады.
2-нұсқа.
Балалар жауап бермейді, дыбыстың санына байланысты цифрды
көрсетеді.
Тәрбиеші балаларға екі түрлі үйдің суретін көрсетеді.
- Үйлердің бір-бірінен қандай айырмашылығы
бар? (Биік – аласа, тар – кең, үлкен –
кіші). 


«Алжасқан ертегі».
Шағын жүйелі деңгейдегі ертегілермен жұмыс, шағын жүйелі элементтерін дәйектілікпен өзгерту.
Мысалы: «ертеде бір қыз болыпты, оның атын сары телпек деп атапты».
Балалар: «Сары емес, Қызыл!».
Педагог: «Ия, Қызыл! Оны әкесі солай атапты…»
Балалар: «Әкесі емес, анасы!»
1 жолы: Балалар жөндегеннен кейін ертегіні шынайы баяндап, арасында шатастырып, мәнін ауыстыруға болады.
2 жолы: ертегінің мәнін ауыстыру арқылы жаңа кейіпкерлерді енгізе отырып, әрі қарай балалармен баяндауға болады.
«Әрі қарай не болды».
Балалар жақсы көретін кейіпкерінен ажырағысы келмей, ертегінің жалғасының не болғанын білгісі келеді. Ертегінің соңында балаларға «әрі қарай не болды?» деп ойлануға ұсыныс тастауға болады немесе, ең қызық жерінен үзіп тастап «Әрі қарай не болды?» деп ойландыру керек.
Мысалы: «Күлшеқыз күйеуге шыққаннан кейін оның хрусталь аяқкиіміне не болды?»
«Тірек сызбасы арқылы ертегі шығару»
Балаларға схемалық бейнелер суреттелген скарточкалар беріледі. Балалар карточкаларды қолдана отырып әңгіме немесе ертегі құрастыра алады.
шағым қалдыра аласыз



















