Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Тәуелсіздік жетістіктері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ШҚО ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
«ҚҰРЫЛЫС КОЛЛЕДЖІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ
КЕЛІСІЛГЕН БЕКІТЕМІН
Колледж әдіскері Директордың оқу ісі
___________ А.Т.Терликбаева жөніндегі орынбасары
« ___»__________ 2021 жыл ______С.С.Кошкимбаева
« ___»________ 2021 жыл
Пән: «Қазақстан тарихы»
Тақырыбы: Тәуелсіздіктің жетістіктері
/Ашық сабақтың әдістемелік әзірлемесі/
Мамандығы: 07320700 «Автомобиль жолдары мен аэродромдар салу және пайдалану»
Біліктілігі: 3W07320702 «Жол құрылыс машиналарының машинисі»
Әлеуметтік-гуманитарлық Оқытушы: Д. Болатқызы
пәндер бірлестігінде қаралды Өтілетін мерзімі: 14.09.2021 жыл
Хаттама №_______ Уақыты: 10:00
«______»_________2021 жыл Оқу тобы: М-11
Бірлестік төрайымы Өтетін орны: Конференц зал
_________ Д.Болатқызы
Семей 2021жыл
Қазақстан тарихы пәнінен сабақ жоспары |
|
ТжКББ ұйымы: «Құрылыс колледжі» КМҚК |
Оқытушының аты-жөні: Болатқызы Дина |
Жалпы мәліметтер |
Курс І оқу жылы 2021-2022ж. топ: М 11 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Сабақтың типі: жаңа сабақты меңгерту |
Сабақтың түрі: аралас |
Сабақ тақырыбы: |
Тәуелсіздік жетістіктері |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме |
Қазақстан мемлекетінің егемендік алғаннан кейінгі жетістіктері туралы мәліметтерді көрсету; |
Сабақ мақсаттары |
Барлық білім алушылар: - Қазақстан Республикасы туралы түсініктерін кеңейтеді, - Отан өзінің тұратын, өмір сүретін жері ретінде түсінеді, - Егеменді ел жетістіктері туралы танысады. Білім алушылардың басым бөлігі: Туғанелі, Отаны туралы оқушының сөйлеу дағдыларын қалыптасады, сөздікқоры молайады. Кейбір білім алушылар: - Егеменді Қазақстандағы қоғамдық саяси үдерістерге талдау арқылы егемендік жетістіктерін айқындап бағалайды; - қоғам қайраткерлерінің саяси қоғамдық қызыметіне баға береді. |
Бағалау критерийі |
Білім алушылар: - Тәуелсіздік жетістіктерін сипаттау арқылы жетістіктерге жету жолдарын анықтайды; - Тәуелсіз Қазақстан мемлекетін зерттей отырып, тәуелсіз еліміздің тарихи маңызын талдайды. |
Құндылықтарға баулу |
Жалпы ұлттық құндылықтар мен еліміздің тәуелсіздігін бағалауға тәрбиелеу. |
Тілдік мақсаттар |
Студенттер орындай алады: Тілдік құзыреттілікті дамыту: Тәуелсіздіктің жетістіктері бейнероликтен үзінді көрсету, сұрақтарға жауап береді (тыңдалым); - Деректерді талдай отырып, тәуелсіздіктің жетістіктерін анықтай алады (оқылым); - Тәуелсіздікке қол жеткізген ұлы тұлғалардың өлең жолдары мен нақыл сөздеріне баға беріп, анықтайды.(жазылым); - Қазақстан Республикасының қалаларын көрсетеді, баяндайды, жазылған ойларын ортаға салады (айтылым). |
Пәнге қатысты лексика мен терминология: «Нұр-Сұлтан», тәуелсіздік, зайырлы, «Қазақстан 2030», 16 желтоқсан, президент, сайлау, парламент, Н.Ә.Назарбаев, Ж.Нәжмеденов, Нұсұлтан Ш. Қалдаяқов, А.Байтұрсынов, Қ. Рысқұлбеков, Л.Асанова т.б. |
|
Диалогпен жазылымға қатысты бірліктер Талқылауға арналған тапсырмалар: 1. Тәуелсіз еліміз аз уақыт ішінде тұрақты даму жолына түсіп, жетістіктерге қалай қол жеткізді деп ойлайсыздар? 2. Қазақстан Тәуелсіздіктің 30 жыл ішінде қандай жетістіктерге жетті? |
|
Сіз неліктен екенін айта аласыз ба? |
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы, география, қазақ әдебиеті, математика. |
Алдыңғы білім |
Тәуелсіздік жетістіктерінің тарихын біледі. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Тапсырмалар |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 2-мин. 5-мин. 5-мин. |
І. Ұйымдастыру Амандасу, түгендеу.
ІІ. Қызығушылықты ояту: Әдісі: Ой қозғау стратегиясы Мен мына кішкентай ғана допқа қарап отырып біздің жерімізді, өмір сүретін мекенімізді көз алдыма елестетіп отырмын. Байқайсыңдар ма, доп та жер шарына ұқсас дөңгелек.
Егер барлық әлем сенің алақаныңда тұр деп
есептесек, сенде үлкен күш пайда болса нені өзгертер
едің? ІІІ. Жаңа сабақ тақырыбы: «Тәуелсіздіктің жетістікері» Сабақ мақсаты: Тәуелсіздік жетістіктерін сипаттау арқылы жетістіктерге жету жолдарын анықтау. - Тәуелсіз Қазақстан мемлекетін зерттей отырып, тәуелсіз еліміздің тарихи маңызын зерттеу. |
Презентация Доп.
Бейнеролик үзінді: «Тәуесіздіктің жетістіктері» https: https://www.youtube.com/watch?v=GmctE6C1LEM |
||
Сабақтың ортасы 10-мин. 18-мин. |
Тапсырма-1. /Ұжымдық/. (Сұрақ-жауап)
6. Қазақстан Республикасының тұңғыш ата заңы қашан қабылданды? (1993ж. 28 қаңтар) 7. Н.Ә. Назарбаевтың «Қазақстан-2030» стратегиялық жолдауы жарияланған уақыт? (1997ж. 1 қазан). 8. Елордамыз Ақмолаға Астана аты қашан берілді? (998 жылғы 6 мамыр) 9. Астана ЮНЕСКО шешімімен «Бейбітшілік қаласы» атағын қашан алды? (1999 ж.) 10. Қазақстан қай құрлықта орналасқан? (Еуразия) Тапсырма – 2 /Топтық/. Берілген мәтіндерді оқып, топта талқылайды. А деңгейлі топқа. І ) «Сұрақты тап» әдіс» (Топқа бірнеше жауап нұсқасы бар қағаз таратылады, жауапқа қарап сұрақты табу керек) Тапсырма 1 . Қазақстан 1. 9 –шы орында 2. Табиғат байлығы 3. Астанасы Нұр - Сұлтан 4. Менің ауылым Мәдениет 2. Н.Ә.Назарбаев
1. «Күнәдан таза басым бар, Жиырма бірде жасым бар, Қасқалдақтай қаным бар, Бозторғайдай жаным бар , Алам десең, алыңдар!» (Қайрат Рысқұлбеков)
2. «Білімді дамыта алмайтын елдің болашағы жоқ» (Н.Ә.Назарбаев) 3. «Біз қазақпыз, қазақпыз! Өмір керек азапсыз. Ел боламыз егемен, Сонда ғана азатпыз!» (Ләззат Асанова) 4. «Қазақ халқының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды». (А.Байтұрсынов)
(Н.Ә.Назарбаев) Дескриптор Берілген тапсырмаларды түсініп оқиды. Жауаптар арқылы нақты сұрақты табады. Нақыл сөздердің авторын атайды.
Б деңгейлі топқа ІІ) «Сандарсөйлейді» әдісі 1) 3800/2+91 =1991 ( Тәуелсіздік алған жыл) 2) 996*2+3 =1995 (Жаңа конституция қабылданған жыл) 3)
(45*2)/90 Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |