Ашық сабақ Таза бұлақ 3 сынып Ақбас торғай

Тақырып бойынша 14 материал табылды

Ашық сабақ Таза бұлақ 3 сынып Ақбас торғай

Материал туралы қысқаша түсінік
3сынып Әдебиеттік оқу Таза бұлақ және Ақбас торғай тақырыбынаТест құрастырып өтілген сабақ өткен сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қырғызсай ОМКММ

Білім беру ұйымының атауы

Сабақтың тақырыбы:Ақбас торғай

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

Су – тіршілік көзі.

Педагогтің аты-жөні:

Мурасилова Г.Е.

Күні:

01.04

Сынып: 3А

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ақбас торғай

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.2.1 – шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау.


Сабақтың мақсаты

шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндайды.

Құндылықтар Ар-ұят: кішіге ізет, үлкенге құрмет көрсетеді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут







Сабақ

тың ортасы

35 минут





































































Сабақтың соңы

5минут



Сабаққа дайындықтарын білемін.



Топқа бөлу.

«Балмұздақ таяқшалары» арқылы



Жаңа тақырып Ұжымдық жұмыс

«Топтастыру» әдісі

Оқулықпен жұмыс

Су –тіршілік көзі.

Бөлімнің қалай аталатынына мән беріңдер.Пікірдің дұрыстығына дәлел келтіріңдер.

Ақбас торғай

(Ертегі)

Мәтінді тыңда.

Мәтін неліктен ертегіге жатады?

Өздік жұмыс

Ертегіні мәнерлеп, тізбектей оқу


Топтық жұмыс. 1 топ.

Мәтіндегі суреттерді пайдаланып,ертегіні әңгімеле.

Ертегіні оқып, мазмұнын айт




2 топ.

Ертегі бойынша берілген суреттерге тақырып қойып, әңгімеле.

Табиғаттың суретін сал.


3 топ.

Ертегіні бөліктерге бөліп, ат қой. Әңгімеле.




Сергіту сәтті.

Нейрожаттығу




ЕБҚ Суретті әдемі етіп салып,бояймыз.





ҚБ тапсырмасын орындатамын

Жеке жұмыс (ФС)

Тест сұрақтарына жауап бер

1.Ақбас торғай ертегісінің кейіпкерлерін көрсет.

2.Ақбас торғай қандай сылтау айтты?

3.Ақ тырна қандай кеңес айтты?

4. Құстар неше күнде су тартып әкеледі?

5.Ертегіні басқаша тағы қалай атауға болады?

Үй тапсырмасы Мазмұндау

Рефлексия

«Білімге ұмтыл» әдісі

Бағалаймын



Сабаққа дайындықтарын білдіреді



Топқа бөлінеді






Сұраққа жауап береді









Жаңа тақырыпты меңгереді




Сұраққа жауап береді










Топтық жұмыс жасап, таныстырылым жасайды












Нейрожаттығу жасайды





Жеке жұмыс

Тапсырманы орындайды




ҚБ тапсырмасын орындайды


Үй тапсырмасын алады





Қорытынды жасайды







Рефлексия жасайды. .

Мадақтау





ҚБ




Дескриптор:

Ертегіні түсініп оқиды

Мәтін неліктен ертегіге жатады айтады -1б







Дескриптор:

Ертегіні мәнерлеп, түсініп оқиды-2б



Дескриптор:

1-топ.

Мәтіндегі суреттерді пайдалаып мазмұнын айтады-2б



2-топ.

Ертегі бойын-ша берілген су-реттерге тақы-рып қойып, әңгімелейді-2б


3-топ.

Ертегіні бөліктерге бөліп, ат қояды 2б


Жарайсыңдар!

Тамаша жұмыс!



Дескриптор:

Суретті әдемі етіп салады

Жарайсың!

Тамаша жұмыс!

Жарайсың!

Тамашажұмыс!



Дескриптор:

Әр дұрыс жауапқа -1баллдан жалпы -5б









«Білімге ұмтыл»

әдісі





Балмұздақ таяқшалары











оқулық
















суреттер





Дәптерлер



Суреттер







нейрожаттығу













Оқулық




Тараптпа қағаз






Тест сұрақтары










Рефлексия тақтасы

Бағалау шкаласы Термометр

Тест

1.Ақбас торғай ертегісінің кейіпкерлерін көрсет.

A) тырна,аққу,піл,Ақбас торғай B) тырна,бүркіт,сауысқан,Ақбас торғай

C)тырна,Ақбас торғай,бүркіт D)Ақбас торғай,бүркіт,аққу

2.Ақбас торғай қандай сылтау айтты?

A) Басым ауырып тұр B) Қолым бос емес

C) Қылшылдаған жас емеспін D) Тұмсығым жарамайды

3.Ақ тырна қандай кеңес айтты?

A) Жаңбырдың суын тосайық B)құдайдан жалбарынып су сұрайық

C) адамдардан көмек сұрайық D)теңіз жағалауынан шоқып,арық қазайық

4. Құстар неше күнде су тартып әкеледі?

A) 7 күн 7 түн B) 5 күн,5 түн C) 17 күн 17 түн D)1 күн 1 түн

5.Ертегіні басқаша тағы қалай атауға болады?

A) Құстардың тіршілігі B) Жалқаулық

C) Құстардың қуанышы D)Су-тіршілік көзі.



Тест

1.Ақбас торғай ертегісінің кейіпкерлерін көрсет.

A) тырна,аққу,піл,Ақбас торғай B) тырна,бүркіт,сауысқан,Ақбас торғай

C)тырна,Ақбас торғай,бүркіт D)Ақбас торғай,бүркіт,аққу

2.Ақбас торғай қандай сылтау айтты?

A) Басым ауырып тұр B) Қолым бос емес

C) Қылшылдаған жас емеспін D) Тұмсығым жарамайды

3.Ақ тырна қандай кеңес айтты?

A) Жаңбырдың суын тосайық B)құдайдан жалбарынып су сұрайық

C) адамдардан көмек сұрайық D)теңіз жағалауынан шоқып,арық қазайық

4. Құстар неше күнде су тартып әкеледі?

A) 7 күн 7 түн B) 5 күн,5 түн C) 17 күн 17 түн D)1 күн 1 түн

5.Ертегіні басқаша тағы қалай атауға болады?

A) Құстардың тіршілігі B) Жалқаулық

C) Құстардың қуанышы D)Су-тіршілік көзі.

Қырғызсай ОМКММ

Білім беру ұйымының атауы

Сабақтың тақырыбы:Таза бұлақ

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

Су – тіршілік көзі

Педагогтің аты-жөні:

Мурасилова Г.Е.

Күні:

08.04

Сынып: 3А

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

82. Таза бұлақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.3.1 шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау

Сабақтың мақсаты

шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжайды.

Құндылықтар Ар-ұят: кішіге ізет, үлкенге құрмет көрсетеді


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

20 минут







Сабақ

тың ортасы

20 минут





































Сабақтың

Соңы 5 минут





Сабаққа дайындықтарын білемін.


Үй тапсырмасы

Таза бұлақ минутқа оқытамын



Жаңа тақырып

Сабақтыңтақырыбы мен мақсатымен таныстырамын. Ұжымдық жұмыс

Оқулықпен жұмыс

Таза бұлақ

Мәтіннің авторымен танысу




Мәтінді Оқып беремін.

Тағы 2 оқушыға оқытамын.


(ФС)

Өздік жұмыс

Таза бұлақ мәтінімен жұмыс жүргіземін

PIRLS халықаралық зерттеу тапсырмасымен жұмыс

.



Үй тапсырмасы Таза бұлақ Күнделік Lessons тапсырмасы сілтеме арқылы орындайды


Рефлексия

ZipGrade қосымшасы арқылы,Тест қорытындысы бойынша бағалаймын


Дайындықтарын білдіреді



Минутқа оқиды






Сұраққа жауап береді









Сұраққа жауап береді






Жаңа тақырыпты меңгереді







Автормен танысады



Мәтінмен жұмыс жасайды








Үйге тапсырма алады





Рефлексия жасайды. .







ҚБ


Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді

Өлең қалай аталады





Жарайсың!













Дескриптор:

10 сұраққа жауап берсе 10 балл алады


Жарайсың!

Тамаша жұмыс!














Оқулық

секундомер







суреттер


Дәптерлер



Суре






Ыбырай Алтынсарин макеті















PIRLS тапсырмасы

ZipGrade қосымшасы арқылы тексеремін




күнделік




Рефлексия тақтасы

Тест

Ұялы телефон


ZipGrade







Тексерілді:

























«Таза бұлақ» мәтіні бойынша тапсырмалар

1.Бұлақтың суы қандай?

A)ыстық B)жылы C)таза D)лай


2.Суы шыққан жерге қорғаныш қылып қандай тасты қойып кеткен?

A)қазандай B)табақтай C)кеседей D)жұдырықтай


3.Тасқа жазылған қандай сөз?

A)Әй,жолаушы бұл бұлақтан су ішуге болмайды C)Әй, жолаушы бұлақтың суын лайлама

B) Бұл жерден су ішпе,бұл сиқырлы бұлақ D) Әй,жолаушы болсаң,осы бұлақтай бол


4. «... сен де, адам ,тынбай қызмет қыл,, ешқуатта жалқауланып тоқтап қалма, сөйтсеңғақырында, сен де зорайып мұртыңа жетесің дегені ме деп білемін,» деген кімнің сөзі

A)саудагер B)автор C)молда D) жас жігіт


5.Келе жатқан жолаушылар кімдер?

A)саудагер,мүсәпір молда,хан B) қойшы,ғалым,қайыршы

C)мүсәпір молда,зерттеуші,тазалықшы D)саудагер,мүсәпір молда,жас жігіт


6. «әбірет» сөзінің синонимы

A)үлгі B)жақсылық C)жамандық D)тазалық


7.Мүсәпір молданың сөзі

A)сен де,адам,тынбай қызмет қыл B) көңілің сол сияқты сыртқа ашық көрініп тұрсын дегені ме деймін

C) біреуге жақсылық етсең,ол жақсылығыңды ешкімге міндет етпе дегені D) Ешқайсысы


8.Мәтіннің негізгі ойына сәйкес келетін мақал-мәтелді анықта.

A)Бұлақ көрсең,көзін аш B)Адамның табиғатсыз күні жоқ

C) Ағаш жапырағымен,жер топырағымен D)Айтысып сөзге келгенше,ақылмен жөнге кел


9.Мәтіннің авторы кім?

A)А.Құнанбаев B)Ы.Алтынсарин C)С.Көбеев D)М.Жұмабаев


10.Үш жолаушы бұлақтан қанып су ішеді

A) Иә B) жоқ C)ішпейді D)ішейін деп іше алмайды


«Таза бұлақ» мәтіні бойынша тапсырмалар

1.Бұлақтың суы қандай?

A)ыстық B)жылы C)таза D)лай

2.Суы шыққан жерге қорғаныш қылып қандай тасты қойып кеткен?

A)қазандай B)табақтай C)кеседей D)жұдырықтай

3.Тасқа жазылған қандай сөз?

A)Әй,жолаушы бұл бұлақтан су ішуге болмайды C)Әй, жолаушы бұлақтың суын лайлама

B) Бұл жерден су ішпе,бұл сиқырлы бұлақ D) Әй,жолаушы болсаң,осы бұлақтай бол

4. «... сен де, адам ,тынбай қызмет қыл,, ешқуатта жалқауланып тоқтап қалма, сөйтсеңғақырында, сен де зорайып мұртыңа жетесің дегені ме деп білемін,» деген кімнің сөзі

A)саудагер B)автор C)молда D) жас жігіт

5.Келе жатқан жолаушылар кімдер?

A)саудагер,мүсәпір молда,хан B) қойшы,ғалым,қайыршы

C)мүсәпір молда,зерттеуші,тазалықшы D)саудагер,мүсәпір молда,жас жігіт

6. «әбірет» сөзінің синонимы

A)үлгі B)жақсылық C)жамандық D)тазалық

7.Мүсәпір молданың сөзі

A)сен де,адам,тынбай қызмет қыл B) көңілің сол сияқты сыртқа ашық көрініп тұрсын дегені

ме деймін

C) біреуге жақсылық етсең,ол жақсылығыңды ешкімге міндет етпе дегені D) Ешқайсысы

8.Мәтіннің негізгі ойына сәйкес келетін мақал-мәтелді анықта.

A)Бұлақ көрсең,көзін аш B)Адамның табиғатсыз күні жоқ

C) Ағаш жапырағымен,жер топырағымен D)Айтысып сөзге келгенше,ақылмен жөнге кел

9.Мәтіннің авторы кім?

A)А.Құнанбаев B)Ы.Алтынсарин C)С.Көбеев D)М.Жұмабаев

10.Үш жолаушы бұлақтан қанып су ішеді

A) Иә B) жоқ C)ішпейді D)ішейін деп іше алмайды



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.04.2025
292
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі