5
мин
10
мин
|
Топқа
бөлу. Мозайка бөліктерін алу арқылы
3 топқа бөлінеді. «Энергия», «Булану»,
«Жылу»
2.Үй
тапсырмасы.
«ПОПС» формуласы
әдісі
1.Қазақстанда дәстүрлі энергия
көздерін пайдаланудың мысалдары.
2.Қазақстанда баламалы энергия
көздерін пайдаланудың мысалдары.
3.Өзің ұсынатын баламалы
энергия көзі .ЭКСПО -2017 «Болашақтың
энергиясы»
2. «Ой қозғау»
әдісі
«Энергия қайдан алынады»,
«Адамға энергияның қандай түрлері белгілі» , «Температур мен жылу
энергиясының арасындағы айырмашылықтар неде» тақырыптарына
байланысты суреттер көрсету арқылы сұрақтар
қойылады.
Дескрипторлар
Оқушылар
|
-
энергия түрлерін атай
алады;
-
энергия қандай жолдар арқылы
алынатынын сипаттай
алады;
-
температур мен жылу
энергиясының арасындағы айырмашылықтарды атай
алады
|
Ой қозғау сұрақтары арқылы
сабақ тақырыбы мен мақсатын
айқындау.
Оқушылардың алдына бірнеше
зттар беріледі «Таныс-таныс емес» әдісі арқылы оқушылар өздеріне
таныс заттар туралы айтып, мағынасын ашуға
тырысады
|
Слайд
1
Слайд
2-12
Бейнематериал
Слайд
13
Слайд
15
|
Сабақтың ортасы
20
мин
7
мин
|
5. Жаңа ұғымдарды
игеру
Оқушылар
кітаптағы мәтінді оқып, ұғымдардың анықтамансын түсіндіріп
кетеді.
6.
Ойлан,жқптас,бөліс.Топтық
зерттеу
Қауіпсіздік ережесі атап,
ескерту.
Тәжірибе
Мәселелік сұрақ:
1-топ: қыздыру және суыту
үдерістері әр түрлі заттарда қалай жүреді
2-топ: жылы су мен мұз
салынған мезеттегі судың температурасы қалай
өзгереді
3-топ: сұйықтық буланған
кездегі температураны анықтау
7. Топтардың
қорытындысы:
Әр топ өз тәжірибесін шығып
басқа топ мүшелеріне көрсетеді.Оқушылар тәжірибе нәтижесін кестеге
жазып алады.
Дескрипторлар
Оқушылар
|
-Жылы су мен мұз салынған
мезеттегі судың температурасы қалай
өзгереді
|
8.
Сұрақтар мен тапсырмалар: өздік
жұмыс
Қалыптастырушы
бағалау:
9. Сабақты
қорытындылау
Дескрипторлар
Оқушылар
|
- Энергияны шығару және жұтылу
үдерістерін ажыратады;
|
Қорытындылау
сұрақтары:Padlet программасы
-
Солтүстік тұрғындары қатты
аязда бетіне май жағады? Неге?
-
Жергілікті тұрғындар желдің
бағытын анықтау үшін қолын суға малып жоғары көтереді?
Неліктен?
Оқушылар ойланып сұрақтарға
жауап береді. Бірін-бірі толықтырады. Қажет болған жағдайда мұғалім
бағыт-бағдар береді.
10.Бағалау. Шоколад арқылы
бағалау.
11.Үй
тапсырмасы: 75 беттегі тәжірибені
орындау.
|
Слайд
16
Слайд
17
Мақта, иіс су, су, бетінің
ауданы әр түрлі ыдыстар,
Ыстық
су,термометр
Кесте
Слайд
18-20
Слайд
21
Слайд
22
Слайд
23
Слайд
24
|