Сабақтың
басы
2
минут
2
минут
3 мин
|
Ұйымдастыру
(амандасу, сынып оқушыларын
түгендеу)
1.Ынтымақтастық атмосфера
құру
2.Топқа
бөлу: Оқушыларға қызыл, жасыл, сары,
көк түсті теңбүйірлі үшбұрыш фигуралары таратылу арқылы топқа
бөлінеді.
-Оқушылар қолдарындағы фигура
тең бүйірлі екендігін анықтап, анықтама бере
отырып,қасиеттеріне,белгілеріне тоқталып, сабақ мақсатын
ашады.
-Тақырыппен,сабақ мақсатымен
және күтілетін нәтижемен таныстыру.
Топ басшылары смайликпен топ
мүшелерін бағалап отырып,сабақтың соңында
«Сабақтың
жұлдызын» анықтайды.
Топтың атаулары: «Сүйір
бұрышты үшбұрыш», «Доғал бұрышты үшбұрыш», « Тікбұрышты үшбұрыш», «
Теңбүйірлі үшбұрыш »
Үйге берілген тапсырма №10.8
3.
«Миға
шабуыл»
Сұрақтар слайдпен
көрсетілген
1.Үшбұрыш дегеніміз
не?
2.Үшбұрыштың қандай түрлері
болады?
3.Үшбұрыштар теңдігінің 1-ші
белгісі қандай?
4. Үшбұрыштар теңдігінің 2-ші
белгісі қандай?
5.Үшбұрыштың периметрін қалай
табуға болады?
6.Өмірмен үшбұрыштың
байланысына мысалдар
7.Тең бүйірлі үшбұрыш
анықтамасы
Bilimland арқылы
тақырыпқа шолу жасау.
|
Оқушылар бір-біріне тілектерін
айтады.
Әртүрлі түстегі үшбұрыштар бойынша топқа
бөлінеді.
Сұрақтарға жауап береді
|

ҚБ: мұғалімнің мадақтауы
арқылы
|
Ү шбұрыштар
өмірде

|
Сабақтың
ортасы
10
минут
5минут
10
минут
6
минут
|
1.«Бірге ойлаймыз»
стратегиясы. (топпен жұмыс)
1-топ. Теңбүйірлі үшбұрыш
салып, бүйір қабырғаларын өлшеп,бұрыштарын өлшеп, топпен
талқылайды, тұжырымдайды, қорытынды жасайды.
2-топ. Теңбүйірлі үшбұрыштың
суретін салып, табанын өлшеп, табанындағы бұрыштарын өлшеп, топпен
талқылайды, тұжырымдайды.
3-топ. Теңбүйірлі үшбұрыштың
табанына қарама-қарсы төбесі арқылы биіктігін, медианасын,
биссектрисасын түрлі-түсті маркерлер арқылы кескіндеп, топпен
талқылайды, қорытынды жасайды.
4-топ.
Теңбүйірлі үшбұрыштың суретін салып, табанын өлшеп, табанындағы
бұрыштарын өлшеп, топпен талқылайды,
тұжырымдайды.
(Оқушылардың жауаптары
тыңдалады)
«Теңбүйірлі үшбұрыштар –
өмірде»
Теңбүйірлі үшбұрыштарды
қоршаған ортада қай жерлерде кездестіреміз?
Толықтыру мақсатында
интербелсенді тақтада теңбүйірлі үшбұрыш түрінде суреттер
көрсетіліп, түсінік беріледі
«Кім жылдам?»
әдісі (жұппен
жұмыс)
1
-Тапсырма
№
|
Дескриптор
|
1
|
Тең бүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрышы
тең екенін біледі
|
2
|
Тең бүйірлі үшбұрыштың медианасы
биссектриса болатынын біледі
|
3
|
Сызбадағы <KBA бұрыш екенін
біледі
|
Семантикалық карта (
жұппен)
№
|
a
|
b
|
c
|
Үшбұрыштың түрлері
|
p
|
1
|
4 см
|
6см
|
7см
|
|
|
2
|
5м
|
|
5м
|
|
15
|
3
|
|
6см
|
6
|
|
19
|
4
|
1,2м
|
7м
|
1,2
м
|
|
|
№
|
Дескриптор
|
1
|
Үшбұрыштың түрін ажыратады
|
2
|
Екінші қабырғасын таба алады
|
3
|
Үшбұрыштың түріне қарап қабырғасын таба
алады
|
Оқулықпен жұмыс. /Жеке
жұмыс/
Оқулықпен жұмыста сараланған
тапсырманы оқушылар өз мүмкіндіктеріне қарай орындайды. Жауаптарын
слайдта көрсетілген дескрипторлар бойынша бағалайды.
2-тапсырма
Теңбүйірлі үшбұрыштың периметрі
20,6 дм.Табаны 6 дм болса, бүйір қабырғаларын табыңдар.
2.Тең бүйірлі үшбұрыштың
периметрі 7,5 м,
ал бүйір
қабырғасы 2 м. Үшбұрыштың табанының ұзындығын
табыңыз.
3.Тең бүйірлі үшбұрыштың табаны
4 см,
бүйір қабырғасы 6 см. Осы
үшбұрыштың
периметрін табыңыз.
Дескриптор:
1.Үшбұрыштың
периметрін біледі.
2.Теңбүйірлі
үшбұрыштың белгісіз элементін табады.
Осы тақырыпқа байланысты
қарапайым есептерді шығаруды меңгерту үшін сергіту сәтін орындауға
«Tarsia» моделін қолдану.

|
Әрбір топқа теңбүйірлі үшбұрыштардың
суреттері таратылады.
Постер қорғау
Топпен талқылайды,
қорытынды жасайды.
Тапсырмаларды орындау
барысында астына жасырылған сандарды ашады,
91,16,12,30
оқушыларға осы сандар туралы
сұрақтар қойылып, тәуелсіздікке байланысты
білетіндерін айтады.
Оқушылар тақырыпқа сәйкес берілген
есептерді құрастырады
|
Топтар өзара бірін бірі
бағалайды.
|