Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі : 7.2 Үшбұрыштар


    Күні:

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 7

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері

    Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.1.1.23 теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін қолдану;


    Сабақтың мақсаты:

    Теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін біледі,қолдана алады.

    Бағалау критерийлері

    1.Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін және белгілерін біледі.

    2.Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттері және белгілерін есептер шығаруда қолданады.

    Құндылықтарға баулу

    Қазақстан тәуелсіздігі –Астана құндылығы бойынша пирамида ғимаратының әрбір жағы теңбүйірлі үшбұрыш екенін білу.

    Өзара сенімділікке, әрі сыйластыққа, қарым-қатынасты қолдауға және тұжырымдауға баулу.



    Пәнаралық байланыс:

    Технология , тарих

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері

    Мұғлімнің іс-әрекеті

    Оқушының ісс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут










    2 минут













    3 мин

    Ұйымдастыру

    (амандасу, сынып оқушыларын түгендеу)

    1.Ынтымақтастық атмосфера құру

    2.Топқа бөлу: Оқушыларға қызыл, жасыл, сары, көк түсті теңбүйірлі үшбұрыш фигуралары таратылу арқылы топқа бөлінеді.

    -Оқушылар қолдарындағы фигура тең бүйірлі екендігін анықтап, анықтама бере отырып,қасиеттеріне,белгілеріне тоқталып, сабақ мақсатын ашады.

    -Тақырыппен,сабақ мақсатымен және күтілетін нәтижемен таныстыру.

    Топ басшылары смайликпен топ мүшелерін бағалап отырып,сабақтың соңында «Сабақтың жұлдызын» анықтайды.

    Топтың атаулары: «Сүйір бұрышты үшбұрыш», «Доғал бұрышты үшбұрыш», « Тікбұрышты үшбұрыш», « Теңбүйірлі үшбұрыш »

    Үйге берілген тапсырма №10.8



    3. «Миға шабуыл»

    Сұрақтар слайдпен көрсетілген

    1.Үшбұрыш дегеніміз не?

    2.Үшбұрыштың қандай түрлері болады?

    3.Үшбұрыштар теңдігінің 1-ші белгісі қандай?

    4. Үшбұрыштар теңдігінің 2-ші белгісі қандай?

    5.Үшбұрыштың периметрін қалай табуға болады?

    6.Өмірмен үшбұрыштың байланысына мысалдар

    7.Тең бүйірлі үшбұрыш анықтамасы

    Bilimland арқылы тақырыпқа шолу жасау.

    Оқушылар бір-біріне тілектерін айтады.

    Әртүрлі түстегі үшбұрыштар бойынша топқа бөлінеді.


    Сұрақтарға жауап береді






























    ҚБ: мұғалімнің мадақтауы арқылы


    Ү шбұрыштар өмірде






    Сабақтың ортасы

    10 минут

































    5минут










































    10 минут






























    6 минут



    1.«Бірге ойлаймыз» стратегиясы. (топпен жұмыс)

    1-топ. Теңбүйірлі үшбұрыш салып, бүйір қабырғаларын өлшеп,бұрыштарын өлшеп, топпен талқылайды, тұжырымдайды, қорытынды жасайды.


    2-топ. Теңбүйірлі үшбұрыштың суретін салып, табанын өлшеп, табанындағы бұрыштарын өлшеп, топпен талқылайды, тұжырымдайды.


    3-топ. Теңбүйірлі үшбұрыштың табанына қарама-қарсы төбесі арқылы биіктігін, медианасын, биссектрисасын түрлі-түсті маркерлер арқылы кескіндеп, топпен талқылайды, қорытынды жасайды.


    4-топ. Теңбүйірлі үшбұрыштың суретін салып, табанын өлшеп, табанындағы бұрыштарын өлшеп, топпен талқылайды, тұжырымдайды.

    (Оқушылардың жауаптары тыңдалады)


    «Теңбүйірлі үшбұрыштар – өмірде»

    Теңбүйірлі үшбұрыштарды қоршаған ортада қай жерлерде кездестіреміз?

    Толықтыру мақсатында интербелсенді тақтада теңбүйірлі үшбұрыш түрінде суреттер көрсетіліп, түсінік беріледі


    «Кім жылдам?» әдісі (жұппен жұмыс)


    1 -Тапсырма









    №

    Дескриптор

    1

    Тең бүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрышы тең екенін біледі

    2

    Тең бүйірлі үшбұрыштың медианасы биссектриса болатынын біледі

    3

    Сызбадағы <KBA бұрыш екенін біледі

    Семантикалық карта ( жұппен)

    №

    a

    b

    c

    Үшбұрыштың түрлері

    p

    1

    4 см

    6см

    7см



    2

    5м


    5м


    15

    3


    6см

    6


    19

    4

    1,2м

    7м

    1,2 м



    №

    Дескриптор

    1

    Үшбұрыштың түрін ажыратады

    2

    Екінші қабырғасын таба алады

    3

    Үшбұрыштың түріне қарап қабырғасын таба алады

    Оқулықпен жұмыс. /Жеке жұмыс/

    Оқулықпен жұмыста сараланған тапсырманы оқушылар өз мүмкіндіктеріне қарай орындайды. Жауаптарын слайдта көрсетілген дескрипторлар бойынша бағалайды.

    2-тапсырма

    Теңбүйірлі үшбұрыштың периметрі 20,6 дм.Табаны 6 дм болса, бүйір қабырғаларын табыңдар.



    2.Тең бүйірлі үшбұрыштың периметрі 7,5 м,

    ал бүйір қабырғасы 2 м. Үшбұрыштың табанының ұзындығын табыңыз.



    3.Тең бүйірлі үшбұрыштың табаны 4 см,

    бүйір қабырғасы 6 см. Осы үшбұрыштың

    периметрін табыңыз.

    Дескриптор:

    1.Үшбұрыштың периметрін біледі.

    2.Теңбүйірлі үшбұрыштың белгісіз элементін табады.

    Осы тақырыпқа байланысты қарапайым есептерді шығаруды меңгерту үшін сергіту сәтін орындауға «Tarsia» моделін қолдану.


    Әрбір топқа теңбүйірлі үшбұрыштардың суреттері таратылады.

    Постер қорғау



    Топпен талқылайды, қорытынды жасайды.




















    Тапсырмаларды орындау барысында астына жасырылған сандарды ашады,

    91,16,12,30

    оқушыларға осы сандар туралы

    сұрақтар қойылып, тәуелсіздікке байланысты білетіндерін айтады.































































    Оқушылар тақырыпқа сәйкес берілген есептерді құрастырады





    Топтар өзара бірін бірі бағалайды.


























































































    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жалгасбаева Айнагул Сагинбаевна
    21 Қаңтар 2022
    629
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері 7класс

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері 7класс

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін есептер шығаруда қолдану. Мұғалімдер қарап, жүктеп алуларына болады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі : 7.2 Үшбұрыштар


    Күні:

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 7

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері

    Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.1.1.23 теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін қолдану;


    Сабақтың мақсаты:

    Теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін біледі,қолдана алады.

    Бағалау критерийлері

    1.Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін және белгілерін біледі.

    2.Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттері және белгілерін есептер шығаруда қолданады.

    Құндылықтарға баулу

    Қазақстан тәуелсіздігі –Астана құндылығы бойынша пирамида ғимаратының әрбір жағы теңбүйірлі үшбұрыш екенін білу.

    Өзара сенімділікке, әрі сыйластыққа, қарым-қатынасты қолдауға және тұжырымдауға баулу.



    Пәнаралық байланыс:

    Технология , тарих

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері

    Мұғлімнің іс-әрекеті

    Оқушының ісс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут










    2 минут













    3 мин

    Ұйымдастыру

    (амандасу, сынып оқушыларын түгендеу)

    1.Ынтымақтастық атмосфера құру

    2.Топқа бөлу: Оқушыларға қызыл, жасыл, сары, көк түсті теңбүйірлі үшбұрыш фигуралары таратылу арқылы топқа бөлінеді.

    -Оқушылар қолдарындағы фигура тең бүйірлі екендігін анықтап, анықтама бере отырып,қасиеттеріне,белгілеріне тоқталып, сабақ мақсатын ашады.

    -Тақырыппен,сабақ мақсатымен және күтілетін нәтижемен таныстыру.

    Топ басшылары смайликпен топ мүшелерін бағалап отырып,сабақтың соңында «Сабақтың жұлдызын» анықтайды.

    Топтың атаулары: «Сүйір бұрышты үшбұрыш», «Доғал бұрышты үшбұрыш», « Тікбұрышты үшбұрыш», « Теңбүйірлі үшбұрыш »

    Үйге берілген тапсырма №10.8



    3. «Миға шабуыл»

    Сұрақтар слайдпен көрсетілген

    1.Үшбұрыш дегеніміз не?

    2.Үшбұрыштың қандай түрлері болады?

    3.Үшбұрыштар теңдігінің 1-ші белгісі қандай?

    4. Үшбұрыштар теңдігінің 2-ші белгісі қандай?

    5.Үшбұрыштың периметрін қалай табуға болады?

    6.Өмірмен үшбұрыштың байланысына мысалдар

    7.Тең бүйірлі үшбұрыш анықтамасы

    Bilimland арқылы тақырыпқа шолу жасау.

    Оқушылар бір-біріне тілектерін айтады.

    Әртүрлі түстегі үшбұрыштар бойынша топқа бөлінеді.


    Сұрақтарға жауап береді






























    ҚБ: мұғалімнің мадақтауы арқылы


    Ү шбұрыштар өмірде






    Сабақтың ортасы

    10 минут

































    5минут










































    10 минут






























    6 минут



    1.«Бірге ойлаймыз» стратегиясы. (топпен жұмыс)

    1-топ. Теңбүйірлі үшбұрыш салып, бүйір қабырғаларын өлшеп,бұрыштарын өлшеп, топпен талқылайды, тұжырымдайды, қорытынды жасайды.


    2-топ. Теңбүйірлі үшбұрыштың суретін салып, табанын өлшеп, табанындағы бұрыштарын өлшеп, топпен талқылайды, тұжырымдайды.


    3-топ. Теңбүйірлі үшбұрыштың табанына қарама-қарсы төбесі арқылы биіктігін, медианасын, биссектрисасын түрлі-түсті маркерлер арқылы кескіндеп, топпен талқылайды, қорытынды жасайды.


    4-топ. Теңбүйірлі үшбұрыштың суретін салып, табанын өлшеп, табанындағы бұрыштарын өлшеп, топпен талқылайды, тұжырымдайды.

    (Оқушылардың жауаптары тыңдалады)


    «Теңбүйірлі үшбұрыштар – өмірде»

    Теңбүйірлі үшбұрыштарды қоршаған ортада қай жерлерде кездестіреміз?

    Толықтыру мақсатында интербелсенді тақтада теңбүйірлі үшбұрыш түрінде суреттер көрсетіліп, түсінік беріледі


    «Кім жылдам?» әдісі (жұппен жұмыс)


    1 -Тапсырма









    №

    Дескриптор

    1

    Тең бүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрышы тең екенін біледі

    2

    Тең бүйірлі үшбұрыштың медианасы биссектриса болатынын біледі

    3

    Сызбадағы <KBA бұрыш екенін біледі

    Семантикалық карта ( жұппен)

    №

    a

    b

    c

    Үшбұрыштың түрлері

    p

    1

    4 см

    6см

    7см



    2

    5м


    5м


    15

    3


    6см

    6


    19

    4

    1,2м

    7м

    1,2 м



    №

    Дескриптор

    1

    Үшбұрыштың түрін ажыратады

    2

    Екінші қабырғасын таба алады

    3

    Үшбұрыштың түріне қарап қабырғасын таба алады

    Оқулықпен жұмыс. /Жеке жұмыс/

    Оқулықпен жұмыста сараланған тапсырманы оқушылар өз мүмкіндіктеріне қарай орындайды. Жауаптарын слайдта көрсетілген дескрипторлар бойынша бағалайды.

    2-тапсырма

    Теңбүйірлі үшбұрыштың периметрі 20,6 дм.Табаны 6 дм болса, бүйір қабырғаларын табыңдар.



    2.Тең бүйірлі үшбұрыштың периметрі 7,5 м,

    ал бүйір қабырғасы 2 м. Үшбұрыштың табанының ұзындығын табыңыз.



    3.Тең бүйірлі үшбұрыштың табаны 4 см,

    бүйір қабырғасы 6 см. Осы үшбұрыштың

    периметрін табыңыз.

    Дескриптор:

    1.Үшбұрыштың периметрін біледі.

    2.Теңбүйірлі үшбұрыштың белгісіз элементін табады.

    Осы тақырыпқа байланысты қарапайым есептерді шығаруды меңгерту үшін сергіту сәтін орындауға «Tarsia» моделін қолдану.


    Әрбір топқа теңбүйірлі үшбұрыштардың суреттері таратылады.

    Постер қорғау



    Топпен талқылайды, қорытынды жасайды.




















    Тапсырмаларды орындау барысында астына жасырылған сандарды ашады,

    91,16,12,30

    оқушыларға осы сандар туралы

    сұрақтар қойылып, тәуелсіздікке байланысты білетіндерін айтады.































































    Оқушылар тақырыпқа сәйкес берілген есептерді құрастырады





    Топтар өзара бірін бірі бағалайды.


























































































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Геометрия Ашық сабақ 7 сынып
    21.01.2022
    629
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жалгасбаева Айнагул Сагинбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации