Ашық сабақ "Теңдеуді шешу"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Теңдеуді шешу"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша құрылған қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: математика

Теңдеуді шешу

Мектеп: Ақтерек ОМ

Күні :02.03.2017ж

Мұғалімнің аты –жөні: Жарменбетова А.Б

Сынып :1 «Ә» сынып

Қатысқаны -19

Қатыспағаны -

Осы сабақ арқылы сжүзеге асатын оқу мақсаттары


1.2.1.3 қосу мен азайту арасындағы байланыстар негізінде теңдік құру үшін әріпті өрнектер түрінде көрсетеді және қолданады.


Ойлау деңгейлері

Білу

Түсіну

Қолдану



Бағалау критерийлері:

  1. Таңдау әдісі және қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді шешеді.

  2. Оқушылар кез – келген теңдеуді шешуге қажетті тәсілді таңдай білуді үйренеді.

  3. Қосу мен азайту арасындағы байланыстар негізінде теңдік құру үшін әріпті өрнектерді қолданады.

Тілдік мақсат

Математикалық тілде сауатты сөйлеуді дамыту терминдердің мағынасын түсініп, арифметикалық амалдарды меңгеруіне негізделген. Сабақта­ осындай мақсатқа жету оқушының өз пікірін, шешім­-ді түсіндіруіне, берілген теңдеуге “хикая” ойластыруына және шешімінің дұрыстығын тексе­ріп­ үйре нуіне көмектеседі.




Талқылауға берілген сұрақтар:

1топ

  1. Қосудың компоненттерін атаңдар?

  2. Белгісіз қосылғышты табу үшін не істейміз?

2 топ

  1. Азайтудың компоненттерін атаңдар?

  2. Белгісіз азайтқышты қалай табасыңдар?

3 топ

  1. Теңдеу дегеніміз не?

  2. Белгісіз азайғышты табу үшін не істейміз?

Бұған дейін

меңгерілген білім

Белгісіз азайғышы бар теңдеуді шешу

- Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған тапсырмалар

Дереккөздер/Ресурстар

Басы






Өсемiз бiз күлiп-ойнап,

Он саусақтың саласындай,

Өсемiз бiз күлiп-ойнап,

Бiр адамның баласындай.

Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Шаттық шеңбер

Оқушылар үш топқа бөлінеді:

1 топ – қосу

2 топ – азайту

3 топ - теңдік


Ортасы








1 тапсырма. Ұжымдық жұмыс сурет бойынша теңдеу құрастыр және оны шеш.


Минус 1 Умножение 1 Равно 1



Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Дәптермен жұмыс































Дескриптор







Ширату сәті































Дескриптор


























Дескриптор

2 Топпен жұмыс. сурет бойынша теңдеу құрастыр және оны шеш.

1топ


2 топ


3 топ

Плюс 2 = 4


Топтық жұмысты 1 топ 2- топты «Басбармақ» тәсілі арқылы, 2 топ 3-топты «Бағдаршам» тәсілі арқылы, 3 топ 1- топты әр түрлі көңіл –күйді білдіретін смайликтер арқылы бағалайды.


1. Таңдау әдісі және қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді шешеді.




Жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбыр да болмайық

Алға қарай озбайық.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

/жәдігерлері туралы біледі және түсінеді


3 Жеке жұмыс Дәптермен жұмыс


. Оқушыларды мадақтау арқылы бағалаймын.


Оқушылар кез – келген теңдеуді шешуге қажетті тәсілді таңдай білуді үйренеді


4 жұптық жұмыс. Сандық сәуленің көмегімен теңдеудегі белгісізді тап



Оқушылар әр жұптың жұмысын «отшашу» тәсілі арқылы бағалайды.


Қосу мен азайту арасындағы байланыстар негізінде теңдік құру үшін әріпті өрнектерді қолданады.



































Сергіту сәтіне арналған жинақ



Соңы








Қосымша мәліметтер

Саралау - оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Деңгейіне қарай қызықты тапсырмалар, логикалық тапсырмалар беріп түрлендіремін.

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

«Қарлы кесек» әдісі арқылы бағалауды жоспарлаймын.



Пәнаралық байланыс –

Денсаулық және қауіпсіздік.

АКТ – мен байланыс

Құндылықтармен байланыс(тәрбие элементі)

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

(тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?






Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.





Қорытынды бағалау:

Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)

1.

2.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді(оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелкген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1.

2.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
482
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі