Материалдар / Ашық сабақ "Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару"

Материал туралы қысқаша түсінік
мәтінді есептің шарты бойынша сызықтық теңдеуді құрастырады, шығарады -есепті теңдеу құру арқылы шығарады, түсіндіреді -сызықтық теңдеуге мәтінді есеп құрастырады, шығарады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Ақпан 2023
125
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


ҰМЖ тарауы: 6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

Мектеп:


М.Тұрсын-Заде атындағы №56

Күні:



Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 6

Қатысқандар: Қатыспағандар: -

Сабақтың

тақырыбы

Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару

Оқу

мақсаттары

6.5.1.6

мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру арқылы шығару;

Сабақтың мақсаты

Барлығы:мәтінді есептің шарты бойынша сызықтық теңдеуді құрастырады және шығарады

Көпшілігі:есепті теңдеу құру арқылы шығарады, түсіндіреді

Кейбіреуі:.сызықтық теңдеуге мәтінді есеп құрастырады, шығарады.


Бағалау критерийі

-мәтінді есептің шарты бойынша сызықтық теңдеуді құрастырады, шығарады

-есепті теңдеу құру арқылы шығарады, түсіндіреді

-сызықтық теңдеуге мәтінді есеп құрастырады, шығарады.


Тілдік мақсаттар

-

Құндылықтарға баулу

Қазақстан Тәуелсіздігі және Астана

«Жалпыға бірдей еңбек қоғамы»

-Еңбек және шығармашылық,ынтымақтастық, өмір бойы білім алу


Пәнаралық байланыс

музыка,информатика

Алдыңғы білім

теңдеу

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу

түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы









«Шаттық шеңбері» әдісі арқылы оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне жақсы тілектер айтады


Топқа біріктіру:Қазақстан қалаларының суреттері арқылы топтарға біріктіру



«Көршіңді тексер» әдісі бойынша оқушылар топ ішінде дәптерлерін сағат тілі бағыты бойынша ауыстырып, үй жұмысын тексереді. Жауаптары интерактивті тақтада көрсетіледі.


«Дұрыс, бұрыс» әдісі арқылы оқушылар бірін-бірі ауызша бағалайды.


«Үш сұрақ» әдісі бойынша өткен сабаққа қатысты үш терминді тақтаға жазып (теңдеу, мәтінді есеп,сызықтық теңдеу), осы атауларға мынадай сұрақтарға жазбаша жауап береді.

  1. Қайда? Бұл терминдерді бұрын қайда және қандай мағынада кездестіріп едің?

  2. Қалай? Осы атауларды қай жерде көргенің немесе естігенің туралы мысал келтіре аласың ба?

  3. Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсың?


Оқушыларға тақырыппен, мақсатпен таныстыру.




суреттер





интербелсенді тақта

Сабақтың

ортасы



















































«Сұраққа жетіп ал» әдісі арқылы оқушылар тақырыпты өзбеттерінше оқиды. Топ арасында талқылайды. Бірі-біріне топаралық тақырып бойынша сұрақтар дайындап, сұрайды.


«Басбармақ» әдісі арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды





Жеке жұмыс

Әрбір топқа деңгейлік тапсырмалар беріледі.

І деңгей.

1 Үш қатарда 165 кітап бар. Бірінші қатардағы кітаптың саны екіншіден 3 есе артық, үшінші қатарда екіншіге қарағанда 15 кітап артық. Екінші қатарда неше кітап бар?

ІІ деңгей.

2 балалар өзара алма бөлісті. Егер олар 5 алмадан алса,онда соңғы балада 3 алма, егер 4 алмадан алса, онда 15 алма қалады. Қанша бала және қанша алма бар?


ІІІ деңгей.

х+(х+10)=24


тапсырма

дескриптор

1

берілгенін жазады

теңдеу құрастырады, ұқсас мүшелерді біріктіреді

теңдеуді шешеді

жауабын жазады

2

берілгенін жазады

теңдеу құрастырады, ұқсас мүшелерді біріктіреді

теңдеуді шешеді

мәні арқылы есептің берілгенін

дәлелдейді

3

берілген теңдеу бойынша мәтін құрастыру

берілгенін жазады

теңдеу шешеді

жауабын жазады

Қалыптастырушы бағалаудың «Бағдаршам» әдісін пайдалану арқылы оқушылар өздерін бағалайды

қызыл-1 есеп дұрыс

сары-2 есеп дұрыс

жасыл-3 есеп дұрыс

Сергіту сәті: «Қара жорға» биі


Топпен жұмыс.

«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы топтар бір-біріне есеп құрастырып береді. Жауаптарын ауызша тексереді


«Күлегеш» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды


Оқулық

«Математика»

6







жоғары-толық,нақты

төмес- толық емес





Оқулық математика












интербелсенді тақта
























интербелсенді тақта


үлестірмелі қағаз



Сабақтың соңы


«Ауызша жауап» әдісі бойынша бүгінгі сабақты қорытындылаймыз.


Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?

Бұл сабақ қаншалықты қиын болды?

Бүгінгі сабақ несімен қызықты және ұтымды болды?

Рефлексия жасау.


«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы оқушылардың қажеттіліктерін анықтаймын.

Үй тапсырмасын беру: мәтінді есеп құрастыру және шығару











Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!