Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    ҰМЖ тарауы: 6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

    Мектеп:


    М.Тұрсын-Заде атындағы №56

    Күні:



    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сынып: 6

    Қатысқандар: Қатыспағандар: -

    Сабақтың

    тақырыбы

    Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару

    Оқу

    мақсаттары

    6.5.1.6

    мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру арқылы шығару;

    Сабақтың мақсаты

    Барлығы:мәтінді есептің шарты бойынша сызықтық теңдеуді құрастырады және шығарады

    Көпшілігі:есепті теңдеу құру арқылы шығарады, түсіндіреді

    Кейбіреуі:.сызықтық теңдеуге мәтінді есеп құрастырады, шығарады.


    Бағалау критерийі

    -мәтінді есептің шарты бойынша сызықтық теңдеуді құрастырады, шығарады

    -есепті теңдеу құру арқылы шығарады, түсіндіреді

    -сызықтық теңдеуге мәтінді есеп құрастырады, шығарады.


    Тілдік мақсаттар

    -

    Құндылықтарға баулу

    Қазақстан Тәуелсіздігі және Астана

    «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы»

    -Еңбек және шығармашылық,ынтымақтастық, өмір бойы білім алу


    Пәнаралық байланыс

    музыка,информатика

    Алдыңғы білім

    теңдеу

    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу

    түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы









    «Шаттық шеңбері» әдісі арқылы оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне жақсы тілектер айтады


    Топқа біріктіру:Қазақстан қалаларының суреттері арқылы топтарға біріктіру



    «Көршіңді тексер» әдісі бойынша оқушылар топ ішінде дәптерлерін сағат тілі бағыты бойынша ауыстырып, үй жұмысын тексереді. Жауаптары интерактивті тақтада көрсетіледі.


    «Дұрыс, бұрыс» әдісі арқылы оқушылар бірін-бірі ауызша бағалайды.


    «Үш сұрақ» әдісі бойынша өткен сабаққа қатысты үш терминді тақтаға жазып (теңдеу, мәтінді есеп,сызықтық теңдеу), осы атауларға мынадай сұрақтарға жазбаша жауап береді.

    1. Қайда? Бұл терминдерді бұрын қайда және қандай мағынада кездестіріп едің?

    2. Қалай? Осы атауларды қай жерде көргенің немесе естігенің туралы мысал келтіре аласың ба?

    3. Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсың?


    Оқушыларға тақырыппен, мақсатпен таныстыру.




    суреттер





    интербелсенді тақта

    Сабақтың

    ортасы



















































    «Сұраққа жетіп ал» әдісі арқылы оқушылар тақырыпты өзбеттерінше оқиды. Топ арасында талқылайды. Бірі-біріне топаралық тақырып бойынша сұрақтар дайындап, сұрайды.


    «Басбармақ» әдісі арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды





    Жеке жұмыс

    Әрбір топқа деңгейлік тапсырмалар беріледі.

    І деңгей.

    №1 Үш қатарда 165 кітап бар. Бірінші қатардағы кітаптың саны екіншіден 3 есе артық, үшінші қатарда екіншіге қарағанда 15 кітап артық. Екінші қатарда неше кітап бар?

    ІІ деңгей.

    №2 балалар өзара алма бөлісті. Егер олар 5 алмадан алса,онда соңғы балада 3 алма, егер 4 алмадан алса, онда 15 алма қалады. Қанша бала және қанша алма бар?


    ІІІ деңгей.

    х+(х+10)=24


    тапсырма

    дескриптор

    1

    берілгенін жазады

    теңдеу құрастырады, ұқсас мүшелерді біріктіреді

    теңдеуді шешеді

    жауабын жазады

    2

    берілгенін жазады

    теңдеу құрастырады, ұқсас мүшелерді біріктіреді

    теңдеуді шешеді

    мәні арқылы есептің берілгенін

    дәлелдейді

    3

    берілген теңдеу бойынша мәтін құрастыру

    берілгенін жазады

    теңдеу шешеді

    жауабын жазады

    Қалыптастырушы бағалаудың «Бағдаршам» әдісін пайдалану арқылы оқушылар өздерін бағалайды

    қызыл-1 есеп дұрыс

    сары-2 есеп дұрыс

    жасыл-3 есеп дұрыс

    Сергіту сәті: «Қара жорға» биі


    Топпен жұмыс.

    «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы топтар бір-біріне есеп құрастырып береді. Жауаптарын ауызша тексереді


    «Күлегеш» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды


    Оқулық

    «Математика»

    6







    жоғары-толық,нақты

    төмес- толық емес





    Оқулық математика












    интербелсенді тақта
























    интербелсенді тақта


    үлестірмелі қағаз



    Сабақтың соңы


    «Ауызша жауап» әдісі бойынша бүгінгі сабақты қорытындылаймыз.


    Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?

    Бұл сабақ қаншалықты қиын болды?

    Бүгінгі сабақ несімен қызықты және ұтымды болды?

    Рефлексия жасау.


    «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы оқушылардың қажеттіліктерін анықтаймын.

    Үй тапсырмасын беру: мәтінді есеп құрастыру және шығару











    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

    Сіз басқаларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тохтамуродов Бекмурот Амонмуратұлы
    25 Ақпан 2023
    383
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мәтінді есептің шарты бойынша сызықтық теңдеуді құрастырады, шығарады -есепті теңдеу құру арқылы шығарады, түсіндіреді -сызықтық теңдеуге мәтінді есеп құрастырады, шығарады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    ҰМЖ тарауы: 6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

    Мектеп:


    М.Тұрсын-Заде атындағы №56

    Күні:



    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сынып: 6

    Қатысқандар: Қатыспағандар: -

    Сабақтың

    тақырыбы

    Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару

    Оқу

    мақсаттары

    6.5.1.6

    мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру арқылы шығару;

    Сабақтың мақсаты

    Барлығы:мәтінді есептің шарты бойынша сызықтық теңдеуді құрастырады және шығарады

    Көпшілігі:есепті теңдеу құру арқылы шығарады, түсіндіреді

    Кейбіреуі:.сызықтық теңдеуге мәтінді есеп құрастырады, шығарады.


    Бағалау критерийі

    -мәтінді есептің шарты бойынша сызықтық теңдеуді құрастырады, шығарады

    -есепті теңдеу құру арқылы шығарады, түсіндіреді

    -сызықтық теңдеуге мәтінді есеп құрастырады, шығарады.


    Тілдік мақсаттар

    -

    Құндылықтарға баулу

    Қазақстан Тәуелсіздігі және Астана

    «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы»

    -Еңбек және шығармашылық,ынтымақтастық, өмір бойы білім алу


    Пәнаралық байланыс

    музыка,информатика

    Алдыңғы білім

    теңдеу

    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу

    түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы









    «Шаттық шеңбері» әдісі арқылы оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне жақсы тілектер айтады


    Топқа біріктіру:Қазақстан қалаларының суреттері арқылы топтарға біріктіру



    «Көршіңді тексер» әдісі бойынша оқушылар топ ішінде дәптерлерін сағат тілі бағыты бойынша ауыстырып, үй жұмысын тексереді. Жауаптары интерактивті тақтада көрсетіледі.


    «Дұрыс, бұрыс» әдісі арқылы оқушылар бірін-бірі ауызша бағалайды.


    «Үш сұрақ» әдісі бойынша өткен сабаққа қатысты үш терминді тақтаға жазып (теңдеу, мәтінді есеп,сызықтық теңдеу), осы атауларға мынадай сұрақтарға жазбаша жауап береді.

    1. Қайда? Бұл терминдерді бұрын қайда және қандай мағынада кездестіріп едің?

    2. Қалай? Осы атауларды қай жерде көргенің немесе естігенің туралы мысал келтіре аласың ба?

    3. Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсың?


    Оқушыларға тақырыппен, мақсатпен таныстыру.




    суреттер





    интербелсенді тақта

    Сабақтың

    ортасы



















































    «Сұраққа жетіп ал» әдісі арқылы оқушылар тақырыпты өзбеттерінше оқиды. Топ арасында талқылайды. Бірі-біріне топаралық тақырып бойынша сұрақтар дайындап, сұрайды.


    «Басбармақ» әдісі арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды





    Жеке жұмыс

    Әрбір топқа деңгейлік тапсырмалар беріледі.

    І деңгей.

    №1 Үш қатарда 165 кітап бар. Бірінші қатардағы кітаптың саны екіншіден 3 есе артық, үшінші қатарда екіншіге қарағанда 15 кітап артық. Екінші қатарда неше кітап бар?

    ІІ деңгей.

    №2 балалар өзара алма бөлісті. Егер олар 5 алмадан алса,онда соңғы балада 3 алма, егер 4 алмадан алса, онда 15 алма қалады. Қанша бала және қанша алма бар?


    ІІІ деңгей.

    х+(х+10)=24


    тапсырма

    дескриптор

    1

    берілгенін жазады

    теңдеу құрастырады, ұқсас мүшелерді біріктіреді

    теңдеуді шешеді

    жауабын жазады

    2

    берілгенін жазады

    теңдеу құрастырады, ұқсас мүшелерді біріктіреді

    теңдеуді шешеді

    мәні арқылы есептің берілгенін

    дәлелдейді

    3

    берілген теңдеу бойынша мәтін құрастыру

    берілгенін жазады

    теңдеу шешеді

    жауабын жазады

    Қалыптастырушы бағалаудың «Бағдаршам» әдісін пайдалану арқылы оқушылар өздерін бағалайды

    қызыл-1 есеп дұрыс

    сары-2 есеп дұрыс

    жасыл-3 есеп дұрыс

    Сергіту сәті: «Қара жорға» биі


    Топпен жұмыс.

    «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы топтар бір-біріне есеп құрастырып береді. Жауаптарын ауызша тексереді


    «Күлегеш» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды


    Оқулық

    «Математика»

    6







    жоғары-толық,нақты

    төмес- толық емес





    Оқулық математика












    интербелсенді тақта
























    интербелсенді тақта


    үлестірмелі қағаз



    Сабақтың соңы


    «Ауызша жауап» әдісі бойынша бүгінгі сабақты қорытындылаймыз.


    Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?

    Бұл сабақ қаншалықты қиын болды?

    Бүгінгі сабақ несімен қызықты және ұтымды болды?

    Рефлексия жасау.


    «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы оқушылардың қажеттіліктерін анықтаймын.

    Үй тапсырмасын беру: мәтінді есеп құрастыру және шығару











    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

    Сіз басқаларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Директорға Презентация 7 сынып
    25.02.2023
    383
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тохтамуродов Бекмурот Амонмуратұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации