Материалдар / Ашық сабақ "Теңге.Монета және қағаз ақша" 2 сынып

Ашық сабақ "Теңге.Монета және қағаз ақша" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
әдістемелік көмек
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Пән:Математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

3В бөлім Көбейту және бөлу Есептер

Сынып: 2

Мектеп:


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Теңге.Монета және қағаз ақша.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.3.6 50 тг, 100 тг тиындарды, 200 тг, 500 тг қағаз ақшаларды ажырата білу және олармен әр түрлі операциялар жасау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: 50тг, 100тг тиындарды, 200тг, 500тг қағаз ақшаларды ажырата біледі;

Көпшілігі: 50тг, 100тг тиындарды, 200тг, 500тг қағаз ақшаларды ажырата біледі және олармен әр түрлі операциялар жасайды;

Кейбірі:

Бағалау критерийлері

50тг, 100тг тиындарды, 200тг, 500тг қағаз ақшаларды ажырата білу және олармен әр түрлі операциялар жасауды үйренеді.

Тілдік мақсаттар


Монета, купюра

Құндылықтарды дарыту



Топтық жұмыс барысында өзара жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік құндылықтары қалыптасады.

Пәнаралық байланыстар

Тірек сөздерді қолдану арқылы қазақ тілі ағылшын тілі орыс тілі пәндерімен байланыс орнады.

АКТ қолдану дағдылары

АКТ – мен байланыс, Теңге банкноттарының иллюстрациялары бар мақала http://en.wikipedia.org/wiki/Kazakhstani_tenge

Бастапқы білім


Оқушылар күнделікті өмірдегі тәжірибесіне сүйенеді

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут

1. Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық дайындық:
Оқушылар топта тұрып бір-біріне сәттілік тілейді.
Математика – қызық пән,
Бәріміз оны білеміз.
Қызықты есеп шығарып,
Тез жауабын береміз.

2.Топқа бөлу

Монеталар арқылы топқа бөлінеді.

100 тг

50 тг

20 тг


Сабақтың ортасы

2 минут








5 минут





















10 минут






































5 минут


































5 минут

(Ұ) 1-сыныпта монеталарды (теңгелерді) оқып үйренгендіктерін оқушылардың естеріне салу. Монеталардың мәні естерінде ме екендігін тексеру. 50 тг, 100 теңгелік тиындарды, 200, 500, 1000, 2000, 5000 және 10 000 банкноттарының үлгілерін немесе суреттерін көрсете отырып, оқушылардың ақша бірліктері туралы түсінігін кеңейту.

Оқыту ойыны.

Әр оқушыға 500 және 200 тг нақпішін тарату.Оқушыларға азық түлік алатын автоматты ойын түрінде көрсету. Автомат дүкенде шырын, шоколад, бір қорап күлше сатылады.Әрбір тауардың бағасы 100 тг. Олай болса, бұл автоматқа тек көрсетілген номиналды құны бар монеталарды салуға болады. Қағаз банкоматтарды автомат қабылдамайды. Оқушыларға осы жағдайды айтып осы мәселені шешу үшін топта ақылдасуға мүмкіндік беру.Содан кейін әр топ өз мүмкіндіктерін ортаға салады. Оқушылар өз тәжірибесіне сүйене отырып купюраларды монетаға ұсақтау нұсқаларын көрсетеді.(оқушылардың әрекетін бақылау арқылы бағалау)

Теңге - ұлттық ақшаның атауы.

Оның түрлері: ұсақ теңгелер темір күйінде болатыны, 1,2,3,5,10 және т.б. болып ірілене беретіндігі, олардың ірі болған сайын құны артатындығы, ұсақталған сайын құны кемитіндігі туралы мағлұмат беріледі.

Оқулық дәптердегі тапсырмаларды орындау.

  1. Монеталардың суреті берілген. Оларды ата.

  2. Әр әмиянда неше монетадан? Әр әмиянда неше теңгеден?

«Теңге терейік» ойыны

  1. Ақша санаудыүйренеміз. Сол жақтағы ақшаларды санап, оң жақтағы дөңгелектің ішіне цифрмен жаз.

  2. Сенде ақша бар ма? Ол ақшаға сен не сатып алатыныңды таңда? Сатып алған затыңды монеталардың керекті санына қос. Сенде ақша қалды ма? Неше?

  3. Берілген теңгелерден есеп құрастыр.

(Ж) Сауда жаса.

Айнашта 100 теңгелік монета бар. 70 теңге тұратын күлшені қайтарымсыз сатып алу үшін ақшасын қалай ұсақтау керек?

Жауабы: 100=50+20+20+10

Күлше үшін 70 тг болатын 50тг және 20 тг монеталар береді.

(Т) Ұсақта

Монеталар мен купюраларды қалай ұсақтағанын анықта.

Жауабы:

А.50 тг=20тг+20тг+10тг

Құны 10 тг монета көрсетілмеген.

Ә. 200 тг=100тг+50тг+20тг+20тг+10тг Құны 10 тг монета көрсетілмеген.

Анаға сыйлық.

А. Анасына ашақхат жасау үшін Айболға түрлі түсті қарындаштар керек. Айболда 200 тг купюрасы бар. Қарындаш сатып алу үшін, Айбол купюрасын қалай ұсақтауы керек?

Бірнеше тәсілін көрсет

Ә.Анасына ашықхат жасау үшін, Айсерге түрлі

- түсті қағаздар сатып алу керек.

Айсерде 200 тг купюрасы бар. Түрлі -түсті қағаз сатып алу үшін, Айсер купюрасын қалай ұсақтауы керек?

Бірнеше тәсілін көрсет.

Жауабы:

А.200 теңгені мынадай құндылықтағы монеталармен ұсақта.

  • 100тг,20тг,20тг,50тг,және 10 тг;

  • 20тг,50тг,50тг,20тг,20тг,10тг;

  • 100тг,20тг,20тг,20тг,20тг,20тг. және т.б.

Айбол қарындаштар үшін монетамен 80 тг берді.

  • 50тг,20тг,10тг;

  • 20тг,20тг,20тг,20тг және т.б

Ә.200 теңгені мынадай құндылықтағы монеталармен ұсақта:

  • 100тг,және 100тг.

  • 50тг,50тг,50тг,50тг;

  • 100тг,20тг,20тг,20тг,20тг,20тг. және т.б

Айсер түрлі түсті қағаз үшін монеталармен 100 тг береді.

  • 100тг,

  • 50тг және50тг;

  • 20тг,20тг,20тг,20тг20тг және т.б

Шығарып көр.

Әкемде 500 теңгелік екі купюра бар. Ол анама сыйлыққа 900 теңге тұратын бөлме гүлін сатып алмақшы болды. Қайтарымсыз есеп айырысу үшін әкем ақшаны қалай ұсақтауы керек.

Купюраны ұсақтаудың бірнеше тәсілін көрсет.

Жауабы:500теңгені құны мынандай монеталармен купюраларға ұсақтауға болады:

  • 200тг,200тг,100тг;

  • 200тг,100тг,100тг және 100тг

  • 200тг,100тг,100тг,20тг және 50тг т.б.

Әкесі гүл сатып алу үшін 900 теңгені мынандай купюралар комбинациясын береді:

500тг, 200тг, 200тг.

Ойлан!

Гүлді басқатырғышты шеш. Әрбір гүлдің бағасын білу үшін, купюрамен монетаны айырбастау тізбегін қара.

Жауабы:

А. Раушангүл-200тг, лалагүл-100тг.

Ә.Қызғалдақ-50тг,бақытгүл-20тг, түймедақ-10тг

Оқулық, оқушылардың әрбір тобы үшін-5 теңге, 10теңге, 20 теңге, 50теңге, 100теңгелік монеталар нақпішінінің жиынтығы; даминатталған парақтар менн маркерлер.

Сабақтың соңы

7 минут

























3 минут

Қорытынды.

Ауызша есептер:

-Серіктің 5 теңгесі болды, анасы оған тағы 2 теңге берді. Серікте барлығы неше теңге болды - ?

-Айымның 10 теңгесі бар еді, ол 5 теңгесіне балмұздақ алды. Айымда қанша теңге қалды-?

Сандарды тура және кері сана.
Осы сандардан қолданылатын монеталарды ата.

0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.

10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0

Сұрақ-жауап:

-Теңге дегеніміз не ?

-Ақшада не бейнеленген ?

-Ақшаның қалай ұстауымыз керек ?
-Ақша қалай келеді?

-Әр ұлт ақшасы қалай аталады ?

Сабақты бекітуге арналған тапсырма.

Жұмыс дәптері бойынша тапсырма.Монета мен купюраларды ұсақтау.

100тг=50тг+50тг.

200тг=100тг+50тг+20тг+20тг+10тг


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға

қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

«Сауда жаса»,«Анаға сыйлық», «Ұсақта» тапсырмасы бойынша монеталар мен купюраларды ұсақтауда қиындық туындаған оқушыларға қолдау көрсету

Сабақтың барысында оқушылардың ірі монета мен купюраларды неғұрлым ұсақ монета мен купюраларға ұсақтау нұсқасын бақылау арқылы бағалау.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақталу сергіту сәтін орындау барысында қарастырылады


ЖИ арқылы жасау
08 Қараша 2018
8254
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі