Материалдар / Ашық сабақ Теңсіздік 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Теңсіздік 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Квадрат теңсіздікті квадрат функцияның графигін пайдаланып шешу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Тамыз 2024
179
2 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ №

Мектеп: Бірлік мектебі ЖШС

Күні: 07.04.2024ж

Мұғалімнің аты-жөні: Хамитова Шахиста Хасанқызы

Сынып: 8 «Ә»

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны: 0

Сабақтың тақырыбы

Квадрат теңсіздіктерді шешу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.2.2.8 Квадрат теңсіздіктерді шешу.


Сабақмақсаты

Барлық оқушылар: Квадарт теңсіздік түрін ажырата алады,теңсіздікті квадрат теңсіздік түріне келтіре алады .

Көпшілігі: Квадрат теңсіздікті квадрат функцияның графигін пайдаланып шеше алады.

Кейбір оқушылар: Квадрат теңсіздік көмегімен түбірі бар өрнектің мағынасын анықтай алады.

Сабақбарысы

Сабақтыңкезеңі

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

2-7минут

Амандасу

Қызығушылықты ояту

Математикалық логикалық сұрақтар мен есептер беремін.

1)Төрт бұрыштың 1 бұрышын кесіп тастаса,неше бұрыш қалады?

2)1 жұмыртқа 5 мин қайнаса,10 жұмыртқа неше минутта қайнайды?

3)Қос ат 30 км жолды 12 мин шапса,осы аттардың біреуі дәл осы жолды неше минутта шабады?

Ой қозғау.

1-тапсырма:


д>0,а>0 ,

д>0 а<0 ,

д=0, а>0,


.

Дескриптор

Квадрат теңдеудің коэфициенттерін атайды

-Дискриминанттыңформуласын біледі

-Дискриминанттың оң,теріс,о-ге тең болғандағы мәндері бойынша квадрат теңдеудің түбірлерінің санын ажырата алады

- квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласын біледі

-Парабола тармақтарының жоғары,төмен бағытталғанын біледі

-х-тің мәндері арқылы график сала алады


Логикалықсұрақтарғажауапбереді.







Өткенсабақтатолтырғанкестебойыншасұрақтарғажауапбереді.

Сызғыш

Кеспе қағаздар

Интерактивтік тақта

График сызбалары

Түрлі-түсті қағаздар

Ортасы


Мағынаны тану:түртіп алу әдісі

2-тапсырма.

1. 2х2-5х-3≥ 0 д>0,а>0 Шешімі:

2 .5х2-8х+20<0 д<0,а>0 Шешімі жоқ.

3. - х2+3х+4>0 д>0 а<0 Шешімі:

Дескриптор

  1. квадрат теңсіздіктердің 1-ші коэффициенттің таңбасын анықтайды

  2. квадрат теңсіздіктердің дискриминант табады

  3. квадрат теңсіздіктердің түбірлерін табады

  4. квадрат теңсіздіктердің графигін салады

  5. квадрат теңсіздіктердің шешімін жазады


Кері байланыс: Мұғалім-оқушыға

Білемін

Білгім келеді

Білдім











Жұптық жұмыс. «Кестемен жұмыс» әдісі

3-тапсырма.Семантикалық карта

Теңсіздік

Квадрат теңсіздік

5х-3≥ 0


х2-5х-7≥ 0


2-х-3< 0


2-5х-3= 0


х-7≥ 0


2-3≥ 0


х(х-3) ≥ 0


Дескриптор

1. квадрат теңсіздікті ажырата алады

2. Кейбір теңсіздікті квадарт теңсіздікке келтіре алады


Кері байланыс:оқушы-оқушыға


Топтық жұмыс. «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі

4-тапсырма.

«Жағдаят» әдісін қолдана отырып, 1-ші топқа түріндегі, ал 2-ші топқа түріндегі квадрат теңсіздіктің мысалы ұсынылады, оны бөліп-бөліп кезекпен қарайды, немесе айтады, қалғандары талдау жасап, өз ойларын ортаға салады.


1-ші топ

2-ші топ

Жауабы:

Жауабы:


Дескриптор

-Дискриминанттың оң,теріс,о-ге тең болғандағы мәндері бойыншаквадрат теңдеудің түбірлерінің санын ажыратады

-х-тің мәндері арқылы графигін салады.

-графикті пайдаланып квадрат теңсіздіктің шешімдері жатқан аралықты белгілейді .

-Белгіленген аралық арқылы квадрат теңсіздіктің шешімін жазады


Кері байланыс:мұғалім-оқушыға


Оқушылардың өзін-өзі бағалауға.Тесттік жұмыс

5- тапсырма /Теңсіздіктің неше шешімі бар/

1.х2-х-7≥ 0

2.- х2-х-1≤0

3.6х2-11х-30≤0

4.2х2+7х-4>0


Кері байланыс:оқушы өзін-өзі бағалайды



Оқушылар оқулықтағы тақырыпты пайдаланып квадрат теңсіздіктерді шешеді,қиындық келтіретін ұғымдарды белгілеп түсінбеген сұрақтарына сыныптастарынан,мұғалімнен көмек алып білімдерін толықтырады
















Кестедедегі квадрат теңсіздіктерді ажыратады.















Топпен берілген тапсырманы орындайды

1-ші топқа түріндегі, ал 2-ші топқа түріндегі квадрат теңсіздіктің мысалы ұсынылады, оны бөліп-бөліп кезекпен қарайды, немесе айтады, қалғандары талдау жасап, өз ойларын ортаға салады.

































Тақтада берілген тесттік тапсырманы орындайды

Қалыптастырушы бағалау: «БББ» кестесі бойынша.

















Қалыптастырушы бағалау: Қате түсінікті тексеру










Қалыптастырушы бағалау: Геометриялық фигуралар» әдісі арқылы бағалаймын.

Барлығы түсінікті – Дөңгелек

Толықтыруды қажет етеді – Төртбұрыш

Көмек керек – Үшбұрыш



























«Бас бармақ» әдісі




Бағдаршамдар

Графиктік сызбалар




















Маркерлер
















Фигуралар





































Соңы

2минут

Рефлексия.Табыс сатысы/оқушыларға табысқа апаратын баспалдақ түрінде әрбір кезеңде өз жұмысын бағалайды

Shape8

Мен оны істемеймін.

Shape7

Мен оны істей алмаймын (істеу білмеймін, қолымнан келмейді)

Shape5

Мен оны істегім келеді!

Shape4

Мен тырысып көремін...

Shape6

Мен оны қалай істей аламын?

Shape3

Мен оны істей аламын!

Shape2

Мен оны істеймін!

Shape1

Бұл оп-оңай ғой!

Үйге тапсырма: оқулықтан

Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.


Табыс сатысы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!