|
Сабақ № |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 07.04.2024ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Хамитова Шахиста Хасанқызы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 «Ә» |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: 0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Квадрат теңсіздіктерді шешу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.2.8 Квадрат теңсіздіктерді шешу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақмақсаты |
Барлық оқушылар: Квадарт теңсіздік түрін ажырата алады,теңсіздікті квадрат теңсіздік түріне келтіре алады . Көпшілігі: Квадрат теңсіздікті квадрат функцияның графигін пайдаланып шеше алады. Кейбір оқушылар: Квадрат теңсіздік көмегімен түбірі бар өрнектің мағынасын анықтай алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақбарысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңкезеңі |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 2-7минут |
Амандасу Қызығушылықты ояту Математикалық логикалық сұрақтар мен есептер беремін. 1)Төрт бұрыштың 1 бұрышын кесіп тастаса,неше бұрыш қалады? 2)1 жұмыртқа 5 мин қайнаса,10 жұмыртқа неше минутта қайнайды? 3)Қос ат 30 км жолды 12 мин шапса,осы аттардың біреуі дәл осы жолды неше минутта шабады? Ой қозғау. 1-тапсырма:
. Дескриптор Квадрат теңдеудің коэфициенттерін атайды -Дискриминанттыңформуласын біледі -Дискриминанттың оң,теріс,о-ге тең болғандағы мәндері бойынша квадрат теңдеудің түбірлерінің санын ажырата алады - квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласын біледі -Парабола тармақтарының жоғары,төмен бағытталғанын біледі -х-тің мәндері арқылы график сала алады |
Логикалықсұрақтарғажауапбереді.
Өткенсабақтатолтырғанкестебойыншасұрақтарғажауапбереді. |
|
Сызғыш Кеспе қағаздар Интерактивтік тақта График сызбалары Түрлі-түсті қағаздар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы
|
Мағынаны тану:түртіп алу әдісі 2-тапсырма. 1.
2х2-5х-3≥ 0 д>0,а>0
Шешімі: 2 .5х2-8х+20<0 д<0,а>0 Шешімі жоқ.
3. -
х2+3х+4>0
д>0
а<0
Шешімі:
Дескриптор
Кері байланыс: Мұғалім-оқушыға
Жұптық жұмыс. «Кестемен жұмыс» әдісі 3-тапсырма.Семантикалық карта
Дескриптор 1. квадрат теңсіздікті ажырата алады 2. Кейбір теңсіздікті квадарт теңсіздікке келтіре алады
Кері байланыс:оқушы-оқушыға Топтық жұмыс. «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі 4-тапсырма. «Жағдаят» әдісін қолдана отырып,
1-ші топқа
Дескриптор -Дискриминанттың оң,теріс,о-ге тең болғандағы мәндері бойыншаквадрат теңдеудің түбірлерінің санын ажыратады -х-тің мәндері арқылы графигін салады. -графикті пайдаланып квадрат теңсіздіктің шешімдері жатқан аралықты белгілейді . -Белгіленген аралық арқылы квадрат теңсіздіктің шешімін жазады Кері байланыс:мұғалім-оқушыға Оқушылардың өзін-өзі бағалауға.Тесттік жұмыс 5- тапсырма /Теңсіздіктің неше шешімі бар/ 1.х2-х-7≥ 0 2.- х2-х-1≤0 3.6х2-11х-30≤0 4.2х2+7х-4>0 Кері байланыс:оқушы өзін-өзі бағалайды
|
Оқушылар оқулықтағы тақырыпты пайдаланып квадрат теңсіздіктерді шешеді,қиындық келтіретін ұғымдарды белгілеп түсінбеген сұрақтарына сыныптастарынан,мұғалімнен көмек алып білімдерін толықтырады
Кестедедегі квадрат теңсіздіктерді ажыратады.
Топпен берілген тапсырманы орындайды 1-ші топқа Тақтада берілген тесттік тапсырманы орындайды |
Қалыптастырушы бағалау: «БББ» кестесі бойынша.
Қалыптастырушы бағалау: Қате түсінікті тексеру
Қалыптастырушы бағалау: Геометриялық фигуралар» әдісі арқылы бағалаймын. Барлығы түсінікті – Дөңгелек Толықтыруды қажет етеді – Төртбұрыш Көмек керек – Үшбұрыш
«Бас бармақ» әдісі |
Бағдаршамдар Графиктік сызбалар Маркерлер Фигуралар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы 2минут |
Рефлексия.Табыс сатысы/оқушыларға табысқа апаратын баспалдақ түрінде әрбір кезеңде өз жұмысын бағалайды
Мен оны істемеймін. Мен оны істей алмаймын (істеу білмеймін, қолымнан келмейді) Мен оны істегім келеді! Мен тырысып көремін... Мен оны қалай істей аламын? Мен оны істей аламын! Мен оны істеймін! Бұл оп-оңай ғой! Үйге тапсырма: оқулықтан |
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау. |
|
Табыс сатысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Теңсіздік 8 сынып
Ашық сабақ Теңсіздік 8 сынып
|
Сабақ № |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 07.04.2024ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Хамитова Шахиста Хасанқызы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 «Ә» |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: 0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Квадрат теңсіздіктерді шешу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.2.8 Квадрат теңсіздіктерді шешу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақмақсаты |
Барлық оқушылар: Квадарт теңсіздік түрін ажырата алады,теңсіздікті квадрат теңсіздік түріне келтіре алады . Көпшілігі: Квадрат теңсіздікті квадрат функцияның графигін пайдаланып шеше алады. Кейбір оқушылар: Квадрат теңсіздік көмегімен түбірі бар өрнектің мағынасын анықтай алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақбарысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңкезеңі |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 2-7минут |
Амандасу Қызығушылықты ояту Математикалық логикалық сұрақтар мен есептер беремін. 1)Төрт бұрыштың 1 бұрышын кесіп тастаса,неше бұрыш қалады? 2)1 жұмыртқа 5 мин қайнаса,10 жұмыртқа неше минутта қайнайды? 3)Қос ат 30 км жолды 12 мин шапса,осы аттардың біреуі дәл осы жолды неше минутта шабады? Ой қозғау. 1-тапсырма:
. Дескриптор Квадрат теңдеудің коэфициенттерін атайды -Дискриминанттыңформуласын біледі -Дискриминанттың оң,теріс,о-ге тең болғандағы мәндері бойынша квадрат теңдеудің түбірлерінің санын ажырата алады - квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласын біледі -Парабола тармақтарының жоғары,төмен бағытталғанын біледі -х-тің мәндері арқылы график сала алады |
Логикалықсұрақтарғажауапбереді.
Өткенсабақтатолтырғанкестебойыншасұрақтарғажауапбереді. |
|
Сызғыш Кеспе қағаздар Интерактивтік тақта График сызбалары Түрлі-түсті қағаздар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы
|
Мағынаны тану:түртіп алу әдісі 2-тапсырма. 1.
2х2-5х-3≥ 0 д>0,а>0
Шешімі: 2 .5х2-8х+20<0 д<0,а>0 Шешімі жоқ.
3. -
х2+3х+4>0
д>0
а<0
Шешімі:
Дескриптор
Кері байланыс: Мұғалім-оқушыға
Жұптық жұмыс. «Кестемен жұмыс» әдісі 3-тапсырма.Семантикалық карта
Дескриптор 1. квадрат теңсіздікті ажырата алады 2. Кейбір теңсіздікті квадарт теңсіздікке келтіре алады
Кері байланыс:оқушы-оқушыға Топтық жұмыс. «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі 4-тапсырма. «Жағдаят» әдісін қолдана отырып,
1-ші топқа
Дескриптор -Дискриминанттың оң,теріс,о-ге тең болғандағы мәндері бойыншаквадрат теңдеудің түбірлерінің санын ажыратады -х-тің мәндері арқылы графигін салады. -графикті пайдаланып квадрат теңсіздіктің шешімдері жатқан аралықты белгілейді . -Белгіленген аралық арқылы квадрат теңсіздіктің шешімін жазады Кері байланыс:мұғалім-оқушыға Оқушылардың өзін-өзі бағалауға.Тесттік жұмыс 5- тапсырма /Теңсіздіктің неше шешімі бар/ 1.х2-х-7≥ 0 2.- х2-х-1≤0 3.6х2-11х-30≤0 4.2х2+7х-4>0 Кері байланыс:оқушы өзін-өзі бағалайды
|
Оқушылар оқулықтағы тақырыпты пайдаланып квадрат теңсіздіктерді шешеді,қиындық келтіретін ұғымдарды белгілеп түсінбеген сұрақтарына сыныптастарынан,мұғалімнен көмек алып білімдерін толықтырады
Кестедедегі квадрат теңсіздіктерді ажыратады.
Топпен берілген тапсырманы орындайды 1-ші топқа Тақтада берілген тесттік тапсырманы орындайды |
Қалыптастырушы бағалау: «БББ» кестесі бойынша.
Қалыптастырушы бағалау: Қате түсінікті тексеру
Қалыптастырушы бағалау: Геометриялық фигуралар» әдісі арқылы бағалаймын. Барлығы түсінікті – Дөңгелек Толықтыруды қажет етеді – Төртбұрыш Көмек керек – Үшбұрыш
«Бас бармақ» әдісі |
Бағдаршамдар Графиктік сызбалар Маркерлер Фигуралар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы 2минут |
Рефлексия.Табыс сатысы/оқушыларға табысқа апаратын баспалдақ түрінде әрбір кезеңде өз жұмысын бағалайды
Мен оны істемеймін. Мен оны істей алмаймын (істеу білмеймін, қолымнан келмейді) Мен оны істегім келеді! Мен тырысып көремін... Мен оны қалай істей аламын? Мен оны істей аламын! Мен оны істеймін! Бұл оп-оңай ғой! Үйге тапсырма: оқулықтан |
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау. |
|
Табыс сатысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


































