Басы
2-7минут
|
Амандасу
Қызығушылықты
ояту
Математикалық
логикалық сұрақтар мен есептер
беремін.
1)Төрт бұрыштың 1
бұрышын кесіп тастаса,неше бұрыш
қалады?
2)1 жұмыртқа 5
мин қайнаса,10 жұмыртқа неше минутта
қайнайды?
3)Қос ат 30 км
жолды 12 мин шапса,осы аттардың біреуі дәл осы жолды неше минутта
шабады?
Ой
қозғау.
1-тапсырма:
-
д>0,а>0 ,
|
д>0
а<0
,
|
д=0,
а>0,
|
|
|
|
.
Дескриптор
Квадрат теңдеудің
коэфициенттерін атайды
-Дискриминанттыңформуласын
біледі
-Дискриминанттың
оң,теріс,о-ге тең болғандағы мәндері бойынша квадрат теңдеудің
түбірлерінің санын ажырата
алады
- квадрат
теңдеудің түбірлерінің формуласын
біледі
-Парабола
тармақтарының жоғары,төмен бағытталғанын
біледі
-х-тің мәндері
арқылы график сала алады
|
Логикалықсұрақтарғажауапбереді.
Өткенсабақтатолтырғанкестебойыншасұрақтарғажауапбереді.
|
|
Сызғыш
Кеспе қағаздар
Интерактивтік тақта
График сызбалары
Түрлі-түсті қағаздар
|
Ортасы
|
Мағынаны
тану:түртіп алу
әдісі
2-тапсырма.
1.
2х2-5х-3≥ 0 д>0,а>0
Шешімі:
2
.5х2-8х+20<0
д<0,а>0
Шешімі
жоқ.
3. -
х2+3х+4>0
д>0
а<0
Шешімі:
Дескриптор
-
квадрат теңсіздіктердің
1-ші коэффициенттің таңбасын
анықтайды
-
квадрат теңсіздіктердің
дискриминант табады
-
квадрат теңсіздіктердің
түбірлерін табады
-
квадрат теңсіздіктердің
графигін салады
-
квадрат теңсіздіктердің
шешімін жазады
Кері
байланыс:
Мұғалім-оқушыға
-
Білемін
|
Білгім
келеді
|
Білдім
|
|
|
|
Жұптық жұмыс.
«Кестемен жұмыс» әдісі
3-тапсырма.Семантикалық
карта
-
Теңсіздік
|
Квадрат
теңсіздік
|
5х-3≥
0
|
|
х2-5х-7≥
0
|
|
2х2-х-3<
0
|
|
3х2-5х-3=
0
|
|
х-7≥
0
|
|
9х2-3≥
0
|
|
х(х-3)
≥
0
|
|
Дескриптор
1. квадрат теңсіздікті ажырата
алады
2. Кейбір теңсіздікті квадарт
теңсіздікке келтіре алады
Кері
байланыс:оқушы-оқушыға
Топтық жұмыс.
«Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі
4-тапсырма.
«Жағдаят» әдісін қолдана отырып,
1-ші топқа түріндегі, ал 2-ші
топқа түріндегі квадрат
теңсіздіктің мысалы ұсынылады, оны
бөліп-бөліп кезекпен қарайды, немесе айтады, қалғандары талдау
жасап, өз ойларын ортаға салады.
1-ші
топ
|
2-ші
топ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жауабы:
|
Жауабы:
|
Дескриптор
-Дискриминанттың
оң,теріс,о-ге тең болғандағы мәндері бойыншаквадрат теңдеудің
түбірлерінің санын ажыратады
-х-тің мәндері
арқылы графигін салады.
-графикті
пайдаланып квадрат теңсіздіктің шешімдері жатқан аралықты
белгілейді .
-Белгіленген
аралық арқылы квадрат теңсіздіктің шешімін
жазады
Кері
байланыс:мұғалім-оқушыға
Оқушылардың өзін-өзі
бағалауға.Тесттік
жұмыс
5- тапсырма
/Теңсіздіктің неше шешімі
бар/
1.х2-х-7≥
0
2.-
х2-х-1≤0
3.6х2-11х-30≤0
4.2х2+7х-4>0
Кері байланыс:оқушы
өзін-өзі бағалайды
|
Оқушылар оқулықтағы
тақырыпты пайдаланып квадрат теңсіздіктерді шешеді,қиындық
келтіретін ұғымдарды белгілеп түсінбеген сұрақтарына
сыныптастарынан,мұғалімнен көмек алып білімдерін
толықтырады
Кестедедегі квадрат
теңсіздіктерді ажыратады.
Топпен берілген тапсырманы
орындайды
1-ші топқа түріндегі, ал 2-ші
топқа түріндегі квадрат
теңсіздіктің мысалы ұсынылады, оны
бөліп-бөліп кезекпен қарайды, немесе айтады, қалғандары талдау
жасап, өз ойларын ортаға салады.
Тақтада берілген тесттік тапсырманы
орындайды
|
Қалыптастырушы
бағалау: «БББ» кестесі
бойынша.
Қалыптастырушы
бағалау: Қате түсінікті
тексеру
Қалыптастырушы
бағалау: Геометриялық
фигуралар» әдісі арқылы
бағалаймын.
Барлығы түсінікті – Дөңгелек
Толықтыруды қажет етеді –
Төртбұрыш
Көмек керек – Үшбұрыш
«Бас бармақ» әдісі
|
Бағдаршамдар
Графиктік
сызбалар
Маркерлер
Фигуралар
|