Ашық сабақ "Тербелмелі қозғалыс"

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ "Тербелмелі қозғалыс"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Тербелмелі қозғалыс"
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Тербелмелі қозғалыс

Білім беру ұйымының атауы

273 орта мектеп

Пәні:

Физика

Бөлім:

9.3 В Тербелістер мен толқындар

Педагогтің аты-жөні:

Жандосов Адилбек

Күні:

21.01.2025 жыл.

Сынып: 9 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тербелмелі қозғалыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.2.5.1 еркін және еріксіз тербелістерге мысалдар келтіру;

9.2.5.2 эксперименттік әдіспен амплитуда, период, жиілікті анықтау;

9.2.5.3 формулаларды қолданып, период, жиілік, циклдік жиілікті анықтау

Сабақтың мақсаты

тербелмелі қозғалыс туралы мағлұматтар береді, тербелмелі қозғалыстың түрлері және оларды сипаттайтын шамаларды біледі, тербеліс периоды , жиілігі және циклдік жиілік формулаларын есеп шығаруда қолданады

Бағалау критерийлері

- Тербелмелі қозғалыс туралы түсінік бере алады;

- Тербелмелі қозғалыстың түрлері және оларды сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді;

- Тербеліс периоды, жиілігі және циклдік жиілік формулаларын есеп шығаруда қолданады.

Құндылықтарға баулу


Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау,  қарым қатынас жасау, көзқарастарына құрметпен қарау .Оқушылар өз бетімен жұмыс жасау,іздену қабілеттерін арттыру.

Мәңгілік ел идеясын дамытуға тәрбиелеу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру


Өткен білімді еске түсіру



Жаңа білім

15 минут










































Бекіту

15 минут


































































Сабақтың соңы

5 минут

Кері байланыс






Үйге тапсырма беру

Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Психологиялық ахуал.

learningapps. прогаммасы бойынша үй тапсырмасын тексеру.


Экраннан М.Жұмабаевтың "Толқын" өлеңінің бейнебаянын тамашалайды.

Бейне материалды көрсету.

Мақсаты:Не? Неліктен? қалай? сұрақтары арқылы оқушының ойлау дайғысын дамыту.

Сол бейнебаяннан не түсінгені туралы сұрау.

Жаңа тақырып

Тербеліс процесіне мысалдар:

  • Желден ағаш бұтақтарының тербелуі ;

  • Сағат маятнигінің тербелісі;

  • Біздің жүрегіміздің соғуы және т.б.

Тербеліс дегеніміз не?

Тербелмелі қозғалысқа анықтаманы оқушылар өздері айтады.

Тербелмелі қозғалысты сипаттайтын шамалар

Амплитуда, тербеліс периоды, тербеліс жиілігі

Жеке жұмыс

24 жаттығу №3 есеп

http://phet.colorado.edu/sims/wave-on-a-string/wave-on-a-string_en.html

Демонстрацлық көріністен оқушылар тербелісті сипаттайтын шамаларды сұрақ-жауап арқылы анықтайды.

Топтық жұмыс

Үш топқа бөліп , әр топқа математикалық маятник беріп n=20 тербеліс жасалғандағы уақытын өлшеу арқылы тербеліс периодын есептеу.

1-топ

Хм = 15 см болғанда, Ɩ = 50 см


t = T=t/n=

2-топ

Хм = 5 см болғанда, Ɩ = 50 см


t = T=t/n=

3-топ

Хм = 5 см болғанда, Ɩ = 20 см


t = T=t/n=

Тербеліс периодының амплитудаға тәуелді емес тек жіптің ұзындығына тәуелді екенін айтып кету.

«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі

тест тапсырмалырын орындау.

1. Бір тербеліс жасауға кеткен уақыт

А) тербеліс периоды

В) тербеліс амплитудасы

С) тербеліс жиілігі

2. Дененің тепе-теңдік күйінен ең үлкен ығысуының мәні-

А) тербеліс периоды

В) тербеліс амплитудасы

С) тербеліс жиілігі

  1. Бірлік уақыт ішіндегі тербеліс саны

А) тербеліс фазасы

В) тербеліс амплитудасы

С) тербеліс жиілігі

4. Дененің тепе-теңдік күйден ауытқу бұрышы

А) тербеліс фазасы

В) тербеліс амплитудасы

С) тербеліс жиілігі

5. 10 секундта 5 рет тербеліс жасайтын механикалық тарбелістің периоды қандай?

А) 5 с В) 0,2 с С) 2 с



1. А 2. В 3. С 4. А 5. С


«Рефлексиялық шеңбер»

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін көгершінге жазып почтаға салады.Сол арқылы сабақты сабақты қаншалықты түсінгені бағаланады.

§ 28,29 оқу, 24-жаттығу № 1,2,4





Оқушылар өткен тақы рып сұрақ тарына жылдам жауап беріп, бүгі нгі тақыр ыппен танысады.





Оқушылар тербеліске өз ойлары мен жауап беруге тырысады













Оқушылар тербелісті сипаттайын шамалар мен таныса ды

Тақырып бойынша берген тап сырмаларды орындайды Тербелмелі қозғалыстың басты белгісі, олардың барлығы қайталанып отырады.



Оқушыларқорытыны жасайды.



















Тест тапсырмасын екі оқушы бірігіп орындайды




















Оқушылар кері байланыс береді


Бағалау критерийлері

тербелістің анықтамасын біледі.

тербелістің периоды, жиілігі және циклдік жиілігінің формулаларын есеп шығаруда қолданады.



Дескриптор:

-тербеліс көздерін біледі

-тербелмелі қозғалысқа анықтама айтады

-тербелістің түрлерін ажырата алады






















Дискрипторлар

1. Өлшеулерді дұрыс жасайды. (ХБЖ айналдыру)

2.Қажетті формуланы дұрыс қолданады.

3.Есепетеу жолын дұрыс жүргізеді.

4.Жауабын дұрыс жазады












Әр жұптың жинаған ұпайы тақтада көрінеді.
















Оқушылар домбыра тиегінің қаншалықты жылжуы бойынша бағаланады.



Оқулық

Слайд

https://learningapps.org/watch?v=pz5tztk8n25

М.Жұмабаев «Толқын» бейнебаян

https://www.youtube.com/watch?v=Wnk8oJ6xRkA.







Толқынды модельдеу:



http://phet.colorado.edu/sims/wave-on-a-string/wave-on-a-string_en.html



















































https://app.nearpod.com/?pin=d5bg2



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.03.2025
111
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі