Бөлім:
|
Терімшілер-аңшылардан бастап егіншілер мен мал өсірушілерге
дейін
|
Педагогтің
аты-жөні; Сейталиева Лаура
Алтаевна
|
|
Күні:
|
|
Сынып:
колледж
|
Қатысушылар
саны: 25
|
Қатыспағандар саны:
0
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Алғашқы адам қалай пайда
болды?
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
5.1.1.1 түрлі теориялар
негізінде адамның пайда болуын
түсіндіру;
5.1.1.2 адамдар тобыры, ру, қауым, тайпа
секілді алғашқы бірлестік формаларын және олардың ұқсастықтары мен
айырмашылықтарын
түсіндіру
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлығы: Адамның пайда болуын
сипаттайды;
Адамдар
тобырын, ру, қауым, тайпа секілді алғашқы бірлестік формаларын
ажыратады;
Көпшілігі: Адамдар тобырын, ру, қауым, тайпа секілді алғашқы
бірлестіктердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
түсінеді; Кейбірі: Олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын алдыңғы
білімдеріне сүйене отырып, талдайды
|
Бағалау
критерийлері
|
Адамның
пайда болуы туралы теорияларды
анықтау;
Адамның эволюциялық даму сатысын суреттер
арқылы сипаттау; Адамдардың алғашқы бірлестік формаларының
ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
талдау
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар: тарихи деректерде баяндалған теориялар мен
болжамдар туралы пікірталастарға қатыса
алады
Негізгі
ұғымдар: Адам
Ата, Хауа Ана, Аристотель, Чарльз Дарвин, саналы адам, тобыр, ру,
қауым, тайпа
Диалог/жазылым үшін пайдалы
сӛздіктер:
Менің
пікірімше,.....неғұрлым дәйекті болып табылады,
себебі..........;
Менің пікірімше,......
дәлелсіз болып табылады, себебі......
.
Менің пікірімше, егіншілік пен
мал шаруашылығының пайда болуының
себептері .....
Талқылауға
арналған сұрақтар:
Алғашқы адамды
кім жаратты?
Не себепті
ежелгі адамдар тобырға бірікті?
Адамның
пайда болуы туралы қандай теориялар бар? Адамның эволюциясы ненің
нәтижесінде жүріп жатты? Адам миының салмағының артуы нені
білдіреді?
Рулық
қауым мен тайпа бірлестіктерінің ұқсастықтары мен айырмашылық-тары
неде деп ойлайсың?
Жазылымға
арналған тапсырмалар: «Отты
игеру адам өмірін
қалай ӛзгертті» әңгіме
құрастыру
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Еңбек және шығармашылық,
ынтымақтастық, құрмет
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Әлемтану,
Қазақстан тарихы
|
Бастапқы
білім
|
Алғашқы
адамдардың пайда болуы, бірлестік формалары туралы ұғымдары
бар
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі/ уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Бастапқы ынталандырушы
материал
«Ширату»
-«Адам қалай пайда
болды?»
«Түртіп
алу» стратегиясы
Оқушының жеке іс
парағы:
«V» Мен
білдім
|
«+» Мен үшін ерекше 1
жаңалық
|
«?» Келешекте зерттегім
келеді
|
|
|
|
Оқушыларды
сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары
арқылы жаңа тақырыпқа көшу
|
мадақтау
|
Тақырыптық
суреттер
1 «Ежел гі адамдар»
https://www.twig bilim.kz/film/ho
mo-sapiens-5455
|
Жаңа
сабақ
|
1 тапсырма «Тақтадағы
граффити» әдісі
өз дәйектерін мына
сӛйлемдермен жалғастыруы тиіс:
«Біздің
ойымызша, адам..... пайда болды,
себебі.....»
«Суретті
сипаттау»
«Адам түрлерін
анықтау»
«Логикалық тізбекті
құрастыру»
1 2 3 4 5 6 7 8 9
10
Шәкілмен бағалаңыз?
Неліктен?
2-тапсырма
«Тарихи кілемше»:
-
Адамның пайда болуы туралы
түрлі кӛзқарас- ты атаңыз
-
Суретті пайдалана отырып,
адамның
эволюциялық даму теориясына
сапаттама беріңіз
-
Суретті пайдалана отырып,
адамның даму теориясына сипаттама
беріңіз
-
Венн
диаграммасын жасаңыз:
Тобыр
Ру Қауым Тайпа ҚБ «Шығыр»
3-тапсырма
«Әңгіме
құрау»
«Отты
игеру адамның өмірін қалай
ӛзгертті?»
|
Оқушылар
суретті
пайдалана отырып, адамның
эволюция-лық даму теориясына
сапаттама береді
Суретті пайдалана
отырып, адамның даму теориясына
сипаттайды
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
ҚБ «Шәкілдеу»:
ҚБ «Ең үздік
жауап»
ҚБ «Стикердегі
жазба»
|
Слайд 3 Постер
Маркер
ҚБ парағы, Оқулық Үлестірмелі
парақтар
«Алғаш- қы
адамдардың
өмірі» сурет,
стикерлер
|
Қорытынды
|
Кері
байланыс
«Түртіп алу»
стратегиясы
«V» Мен
білдім
|
«+» Мен үшін ерекше 1
жаңалық
|
«?» Келешекте зерттегім
келеді
|
|
|
|
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|
Үй
тапсырмасы
|
ежелгі адамның, ежелгі
құралдардың суретін салып келу
|
|
|
|