Сабақ-тың
ортасы
Сабақ-тың
соңы
|
Ой
қозғау
Оқушыларға
сұрақ
-Балалар киім қандай қызмет
атқарады?
Жаңа сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарын түсіндіру.
Тігін бұйымдарының
классификациясы
Киім –адам өзінің қоршаған
орта әсерінен қорғайды, ыстықтан және суықтан
қорғайды.
Тігін бұйымдарының түржиынына төсек-орын
жабдығы, дастарқан, сулық, орамалдар
кіреді.
Тігін бұйымдары- киім және тқсек-орын
бұйымдарына арналған материалдан тігін қндірісінде дайындалатын
бұйымдар.
Киім жіктемесі пайдалануына
қарай, түржиынына қарай, жынысы мен жас ерекшелігіне қарай,
маусымдық болып бөлінеді.
Класына қарай тұрмыстық және
өндірістік болып бөлінеді.
Тұрмыстық
киімдерге-спорттық,үй киімі, күнделікті,біркиер киімдер
жатады.
Өндірістік киімдерге-арнайы,
санитарлық, формалық киімдер жатады.
Тапсырма
Суреттер арқылы киімді
жіктейді
1-топ
Күнделікті киім мен біркиер
киімді жіктеу,олардың қолдану жолдарын
айту
2-топ
Балалар киімі мен спорттық
киімді жіктеу және қолдану жолдарын айту
Сергіту
сәті
«Табан ізі» арқылы сабақты
қортындылау
Қандай киім түрлерін
білдің?
Үйге
тапсырма
Киімге қойылатын талаптарды
біліп келу.
Кері
байланыс
-НЕні
білдім;
-Нені
түсіндім;
-Нені білгім
келеді;
Кері байланыс. «Жетістік
баспалдағы»
|
Оқушылар тапсырманы
орындайды
Стикер парағы арқылы кері
байланыс жазады
|
Дискрептор:
-киім жіктемесін
біледі:
Өзара
бағалау
|
Құрал- жабдықтар және
материалдар: желім, қайшы, сызу үшін материалдар (карындаш сызғыш,
өшіргіш
ноутбук
\\\т.б)
ауызша
|