Материалдар / Ашық сабақ Тиімді тәсілмен есептеу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Тиімді тәсілмен есептеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Тиімді тәсілмен есептеу тақырыбында құрылған ашық сабақ жоспары. Әдіс- тәсілдер басқа да оқытушылардың қажетіне жарайды деген үміттемін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2021
1018
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тақырып Тиімді тəсілмен қосу жəне азайту. Есепті əртүрлі тəсілмен шығару

Күні:

2-сынып:

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандардың саны: Қатыспағандардың саны:

Оқу мақсаттары

2.1.2.3. ** Қосудың терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану, ауызша есептеу дағдыларын қалыптастыру

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:

тиімді есептеу үшін терімділік қасиеттерді қолданады

Көпшілік оқушылар:

есептерді əртүрлі тəсілдермен шығарады.

Кейбір оқушылар:

əртүрлі тəсілдермен шығару үшін есептер құрастырады.

Бағалау критерийлері

Жеке, жұптық, тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

есептеулердің тиімді тәсілін түсіндіріп беру

Пəндік лексика жəне терминология.

Қосудың терімділік қасиеті, тиімді есептеу, есептерді үш тəсілмен шығару.

Диалог/жазуға арналған пайдалы сөйлемдер сериясы Талқылау: Тиімді тəсілмен есептеп шығарыңдар.

Неліктен тиімді екенін түсіндір.

Неліктен есепті үш тəсілмен шығаруға болады?

Жазу:

Есеп шарттарының қысқаша жазбасы, есепті үш тəсілмен шығару, екі таңбалы сандардың сандық өрнектері.

Құндылықтардыдарыту

Сымбатты болып өсуінің маңыздылығы жайлы айта келе салауатты өмір салтына тәрбиелеу

Пәнаралықбайланыстар

Жаратылыстану , қазақ тілі

АКТ қолдану дағдылары

Оқулық суреттер қолданылады , кері байланыс, стикер.

Бастапқы білім


Екі таңбалы сандар мен шамаларды қосу жəне азайту.


Жоспар

Жоспарлан- ған уақыт

Жоспарланған іс-əрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин




3 мин
















5 мин

Сәлемдесу. Психологиялық ахуал қалыптастыру

Саған есеп үйреткен

Пәнге қара құрметпен

Санды тура табатын

Математика болатын

Математиканы оқимыз

Миға бәрін тоқимыз

-Жақсы балалар, бүгінгі сабағымыз қызықты болайын деп тұр. Сондықтан бүгінгі сабаққа жақсылап ат салысыңдар.Белсене қатысқан оқушы әр критерий бойынша бағаланады. Топ басшысы әр дұрыс жауапқа + таңбасын қойып отырады. Түсінікті ме?

  • Жақсы балалар, өткен сабақта нені білдік?

  • Үйге қандай тапсырма берілді?

  • Шамаларды жаттау.

  • Салмақ, уақыт, ұзындық, сыйымдылық өлшемдерін атату.

  • Үй тапсырмасын орындағанда қандайда бір қиындық туындады ма?

  • Ал, кейде оқушы қиындыққа тап болуы мүмкін? Сол кезде кімнен көмек сұрайсыңдар?

  • (ата-анамнан, ағамнан)

  • Жақсы, Сырым деген бала қиындыққа тап болғанда сыныптастарынан көмек сұрайды екен. Ал олар бүгін әр түрлі шешім ұсыныпты. Сондықтан сендердің көмектерің керек.

Білу және түсіну.

Суретпен жұмыс.Сырымның тапсырмасы. Сырымның тапсырмасынан не түсіндік?

-Есептің бернеше шешімі болады екен.Яғни есепті әртүрлі тәсілмен есептеуге болады. Оның ішіндегі ең тиімдісі кез келген тапсырманы оңай орындауға көмектеседі екен.

Яғни, бүгінгі сабақтың тақырыбы «Тиімді тәсілмен қосу және азайту.Есепті әртүрлі тәсілмен шығару»

Қандай мақсат қойсақ болады?

-Оқушылардың нұсқасын тыңдау.

  • Сабақтың мақсатын қою.

  • Бүгінгі сабақтан Есептерді әр түрлі тәсілмен орындауға, тиімді тәсілмен қосуға үйренеміз. .Қосудың қасиеттерін есімізге түсіреміз. Есептің шешуінің бірнеше тәсілін анықтап, тиімді тісілін таңдап аламыз.


Психологиялық ахуал қалыптасады,

Сұраққа жауап алынады?








Суретпен жұмыс, сұрақ – жауап әдісі





Сабақтың ортасы

10 минут

Мақсатымызға жетуге дайынбыз ба ?

Түсінікті болса, Қанат пен Жанаттың үй тапсырмасын орындауға көмектесейік.

Қанат үй тапсырмасын жеке орындағанды ұнатса, Жанат топпен орындағанды ұнатады екен. Сондықтан да екеуіне де көмектесейік. Ол үшін алдымен қосудың қасиеттерін есімізге түсірейік.

1 (а)Қанаттың тапсырмасы.Тақтамен жұмыс. Тапсырманы жеке орындайды.Өзара тексереді.

Топпен жұмыс. Жанаттың тапсырмасы.

Әр өрнекті топтарға бөліп беру.

Критерий:

-Қосудың ауыстырымдылық ,терімділік қасиетін қолданып, қосындының мәнін дұрыс таба алады.











Жеке және топтық жұмыс.

2 мин

4 минут
















3 минут












3 минут


Сергіту сәті.

Жаңаны қолдану.Дәптермен жұмыс.

Қосудың терімділік қасиетін тек өрнектерде ғана емес, есеп шығаруда қолдануға болады. Ол үшін менің сендерге берген тапсырмаларыма қараңдар. Бұл сендерге берілген үй тапсырмасы деп ойлаңдар. Есепті қалай шығаратын едіңдер?

Есептің құрылымы қандай еді?

Шешуін ұсынғанда үш тәсілді ұсынып көріңдер. Оның ішінен тиімді тәсілді анықтап, жариялайсыңдар. Келістік па?

Бағалау критерийі.

Есеп шарттары бойынша деректерді бөлектеймін.

Есеп шарттарындағы дерек-сандарды салыстырамын. Мұның неліктен мүмкін екенін түсіндіре отырып, есептерді шығарудың екі (немесе үш) тəсілін құрамын.

Жауапты тұжырымдаймын.


Талдау. «Артығын тап» ойыны.

  1. Көктем, күз, жаз, қараша

  2. Аю, қоян, қасқыр, ұлар

  3. Санат , Қарлығаш, Қаламқас, Қайрат

Артық сөздердің алғашқы әріптерінен «Құс» сөзін шығарып алу.

  • Құстарда қандай өзгерістер болады?

  • Қандай құстар қыстап қалады?

  • Оларға қалай қамқорлық жасайсыңдар?

Жақсы, онда 3 есептің а-сын орындайық. Ауызша есептеу дағдысын қалыптастыру.

Есеп не туралы? Не белгілі ? Сызбаны қолданып, тиімді тәсілді айтыңдаршы.

4

Әр топтан бір оқушы шығып № 4 тапсырмадағы бір өрнекті есептемей- ақ салыстырып береді.

Видео

.





Жариялау әдісі









Сабақтың соңы

6 минут

Қорытынды.

Жинақтау. «Ақиқат – жалған» ойыны

-Күзде жемістерді жинап аламыз , солай ма? Ал, мен сондай піскен алмаларды себеттерге салып келдім.Соның бірін таңдап алыңдар.

Шарты: Жемістерді қолдарымен ұстап көреді. Жемістің бірі жалған болып шығады. Жалған жемісті ұстаған оқушыға сөйлем айтылады . Ол оқушы ақиқат немесе жалған деп жауап береді. Ойынның мақсаты бүгінгі тақырыптан түсінгендерін жинақтау.

  • Бүгінгі сабақтың мақсаты есепті қиын тәсілмен есептеу. -

  • Тиімді тәсілмен қосу үшін ауыстырымдылық және терімділік қасиетін білу қажет

  • Есептерді әртүрлі тәсілмен есептеу мүмкін емес -

  • а+в = в+ а бұл ауыстырымдылық қасиеті +

  • Рефлексия. Сабақтан алған әсерлері жайлы стикерге жазып, өздері алған жемістерге жабыстырып, себетке салады.

Бағалау.

Үйге тапсырма: № 3 (ә) № 5 тапсырма. Үй тапсырмасына арналған нұсқаулық кунделік кз сайтында көрсетілген.





































































578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!