Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Тікбұрышты үшбұрыштың медианасы, биіктігі, биссектрисасы 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚМЖ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 13.10.21ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Абилмаканова Батима Сагинтаевна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 «А» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: |
Үшбұрыштың биссектрисы, медианасы, биіктігі және орта сызығы . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
7.1.1.14.теңқабырғалы, теңбүйірлі, тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін білу; 7.1.1.12 үшбұрыштың медианасы, биссектрисасы, биіктігі, орта сызығы анықтамаларын білу және оларды салу; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Үшбүрыштың биіктігі, медиана және биссектрисасы туралы қысқаша түсінік алу арқылы олардың анықтамасымен және сызбасымен танысады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: Үшбұрышты және оның түрлерін жақсы ұғып, оның элементтерін ажырата алып, оларды есептер шығаруға пайдаланады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: Ережелерге сәйкес ізденісті қажет ететін есептерді шығара алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы (7 мин) Сабақтың ортасы (33 мин) Сабақтың соңы (5 мин) |
І. Ұйымдастыру кезеңі. 1. Оқушылармен амандасу,сынып оқушыларын түгендеу. Қызығушылықты ояту. Бұл оқиға ерте заманда болған. Бір қалада ақылды Ғалым деген данышпан мен оның сөзін қызғанып көре алмайтын Асан деген қатыгез адам өмір сүреді.Асан, данышпан Ғалымға жауап бере алмайтындай бір сұрақ ойлап тапқысы келеді. Ол үшін ол шалғынға барып, көбелек ұстап алады да, оны алақанның ортасына салады. Асан данышпаннан сұрағысы келеді: «Менің қолымдағы көбелек тірі ме, әлі өлі ме?» -деп. Егер ол өлі десе, мен алақанымды ашам да, көбелек ұшып кетеді, ал егер тірі десе, мен алақанымды қатты қысамын, көбелек өліп қалады. Асан көбелекті ұстап алып, Ғалымға келеді: «Менің қолымдағы көбелек өлі ме, тірі ме?»-деп сұрайды. Сонда данышпан Ғалым былай деді: «Барлығы сенің қолыңда». Иә, өмірде кей кездерде келеңсіз оқиғалар болады,ештеңе істегің келмейді. Онда данышпанның сөзін еске алыңыз «Барлығы сенің қолыңда». Осы сөз бүгінгі сабағымыздың ұраны болсын. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. 1) №7.1 АДС, ДСЕ, ДЕВ, СДВ №7.2 (а,б,г,е) және (ә,ғ) 2) Сұрақ-жауап «Мен- саған, сен- маған» әдісі. Үшбұрыш деп қандай фигураны атайды? Үшбұрыштың элементтерін атаңдар. Үшбұрыштың түрлерін атаңдар. Тікбұрышты үшбұрыш деп қандай үшбұрышты атайды? Доғал бұрышты үшбұрыш деп қандай үшбұрышты атайды? Тең қабырғалы үшбұрыш деп қандай үшбұрышты атайды? Сүйір бұрышты үшбұрыш деп қандай үшбұрышты атайды? Тең бүйірлі үшбұрыш деп қандай үшбұрышты атайды? Үшбұрыштың периметрі дегеніміз не? ІІІ. Мағынаны тану. Жаңа тақырыпты түсіндіру. «Галерея» стратегиясы. Топтық жұмыс.
«Галерея» әдісінде: 1-топ: 1.Кез келген АВС үшбұрышын сыз; 2.АВ қабырғасының ортасын тауып D әрпімен белгіле; 3. С мен D нүктелерін қос; 4. СD кесіндісі АВС үшбұрышының АВ қабырғасына жүргізілген медианасы деп аталады. 5. Жауап бер:Үшбұрыштың медианасы деген не? 2-топ: 1. Кез келген АВС үшбұрышын сыз; 2. А бұрышын транспортирмен өлшеп, екіге бөл. 3. А нүктесі мен ВС қабырғасын қосатын кесінді жүргіз. 4. АD кесіндісі АВС үшбұрышының Абұрышынан жүргізілген биссектрисасы деп аталады. 5. Жауап бер:Үшбұрыштың биссектрисасы деген не? 3-топ: 1. Кез келген АВС үшбұрышын сыз; 2. В төбесіне қарама-қарсы жатқан қабырғаны анықта. 3. Сызбалық үшбұрышты пайдаланып В төбесінен АС қабырғасына перпендикуляр түзу жүргіз. 4. ВD кесіндісі АВС үшбұрышының АС қабырғасына жүргізілген биіктігі деп аталады. 5. Жауап бер:Үшбұрыштың биіктігі деген не? 4-топ: 1. Кез келген АВС үшбұрышын сыз; 2. АВ қабырғасының ортасын тауып D әрпімен белгіле. 3. ВС қабырғасының ортасын тауып Е әрпімен белгіле. 4. Д және Е нүктелерін қосатын кесінді жүргіз. 4. ДЕ кесіндісі үшбұрыштың орта сызығы деп аталады. 5. Жауап бер:Үшбұрыштың орта сызығы деген не? ІV. Мағынаны ашу. Жаңа сабақтан алған білімдерін пысықтау мақсатында жеке тапсырма 1).Жұптық жұмыс. «Ойлан,жұптас, пікірлес» әдісін пайдаланып, оқулықтан №7.10, №7.11 тапсырмаларын орындау. І-топ--№ 7.10(а) ІІ-топ--№710(ә) ІІІ-топ--№ 7.11.(а) ІV-топ--№7.11.(ә)
Дескриптор Білім алушы
Сергіту сәті. Логикалық сұрақтар қою. 1.Мақпалдың әкесінің 3 қызы бар. Гүлсая, Жансая және... Келесі қызының аты кім? (Мақпал) 2.Тіктөртбұрыш формалы үстелдің бір бұрышын кесіп тастаса, неше бұрышы қалады? (5 бұрышы) 3.Жаңбырдың кезінде кімнің басы суланбайды? (тақырбастың) 2) Жеке жұмыс. №7.13(а) (оқулықтан 45 -бет ) Дескриптор Білім алушы
Қабілеті жоғары оқушыларға берілетін тапсырма №7.14. (оқулықтан 45-бет)
5) Шығармашылық жұмыс. АВ және СД центрі О болатын шеңбердің диаметрі. Егер СВ = 13 см, АВ = 16 см болса, АОД үшбұрышының периметрі неге тең болады? (интерактивті тақтада мұғалім сызбасын дайындайды)
V. Сабақты бекіту. Қалыптастырушы бағалаудың тапсырмалары.Бөлім: «Үшбұрыштар» Тапсырма 1 Төмендегі тұжырымдардың ақиқат немесе жалған екенін анықтаңыз:
Дескриптор Білім алушы
Тапсырма 2 Суретте АВС үшбұрышы кескінделген. Кесінділердің қайсысы а) медиана ә) биіктік б) биссектриса болып табылады? VІ. Кері байланыс. «Бес жолды өлең» әдісі
VІІ. Үйге тапсырма беру . №7.15.(45-бет) Шығармашылыққа бағытталған тапсырма. Үшбұрыш,төртбұрыш ,әртүрлі фигуралардан жануарлар бейнесін құрау. VІІІ. Бағалау. |
Ереже:
Үй тапсырмасын ауызша айту және кері байланыс алу. Оқушылар өткен сабақтың тақырыбы көлемінде бір-біріне сұрақ қойып, жауабының дұрыс, бұрыстығын айтады. Әр топқа тапсырма және оны орындау алгоритмі беріледі.Әр топ тапсырманы оқулыққа сүйене отырып жасайды.
Оқушылар бір-бірімен ой бөлісуге,бір-бірінің пікіріне құрметпен қарап ынтымақтастық атмосфераны қалыптастырады.
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |