Ашық сабақ "Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрыштарының тригонометриялық функциялары"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрыштарының тригонометриялық функциялары"

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәні мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Тексерілді:

Сабақ: Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрыштарының тригонометриялық функциялары.

Мектеп: №77 А.Асқаров атындағы мектеп-лицейі

Күні: 08.11.2018жыл

Мұғалімнің есімі:Саметова Роза

Сынып:8 «г»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

8.1.3.2

бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштарының қатыстары арқылы берілген анықтамаларын білу;


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының қатынастарын таниды

Оқушылардың басым бөлігі:

Косинус пен синус тек қатынастар ғана екенін білу және косинус пен синустың тек бұрышқа ғана тәуелді екенін біледі.

Кейбір оқушылар:

Неліктен косинус пен синустың тек бұрышқа ғана тәуелді екенін өз сөзімен түсіндіреді.

Бағалау критерийлері:

-Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының қатынастарын таниды

-Косинус пен синус тек қатынастар ғана екенін білу және косинус пен синустың тек бұрышқа ғана тәуелді екенін біледі. ;


Дескриптор:

-Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының қатынастарын анықтайды;


- Косинус пен синус тек қатынастар ғана екенін біледі және косинус пен синустың тек бұрышқа ғана тәуелді екенін анықтайды.;


-Неліктен косинус пен синустың тек бұрышқа ғана тәуелді екенін өз сөзімен түсіндіре алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар: сабақтағы жаңа сөздердің мағынасын түсіндіру.

Негізгі сөздер мен тіркестер:.синус, косинус, тікбұрышты үшбұрыш,перпендикуляр, сүйір бұрыш

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының косинусы, синусы


Алдыңғы оқу


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар , ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы (2мин)

Кіріспе

(3мин)

а) Сәлемдесу (оқушыларды түгелдеу, құрал жабдықтарды тексеру.)

Үй тапсырмасын сұрау.-үшбұрыштың тамаша нүктелері;-трапецияның орта сызығы;-үшбұрыштың орта сызығы;Топқа біріктіру:Оқушыларды жұптық топқа біріктіремін.


Ортасы (5мин)

А) Тұсаукесер

«Ой қозғау» тәсілі. Оқушыларға сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбын ашу.

-тікбұрышты үшбұрышты неге тік деп атаймыз;Қалған бұрыштары қандай?

-Ал, сүйір бұрыштарын қалай табамыз;Тақырыптық талау:

1. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының косинусы

2. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы

3. Бұрыштың косинусы және синусы тек оның градустық өлшеміне ғана тәуелді

Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының косинусы

ABC тікбұрышты үшбұрышы берілсін.C =90оболсын.

Оның катеттерінa, b ал гипотенузасынcдеп,сонымен бірге бір сүйір бұрышының, мысалы, Абұрышынαдеп белгілейік.

Осы үшбұрыштың қабырғаларының қатынасын қарастырамыз.



Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының косинусы

Алдыменαсүйір бұрышының косинусы деген түсінікке назар аударайық.

Анықтама. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышына іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы осы бұрыштың косинусы деп аталады. Оны: түрінде жазамыз.


Т ікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы

Анықтама. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышына қарама-қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы осы бұрыштың синусы деп аталады. Оны:sinα = a/cтүрінде жазамыз.

Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы

Мысал: BC = 5, AC= 12, AB = 13 болса, С бұрышы тік болатын үшбұрыштың А және В сүйір бұрыштарының синусы мен косинусын табыңдар.

Шешуі:алдымен бұрыш А = жәнеВ = β деп аламыз:

= ; = ;

β = = ; β = = .



Б) Негізгі бөлім (17мин)










(8мин)

«Ойлан, жұптас, бөліс» тәсілі бойынша оқушылар жұптасу арқылы оқулықтағы тапсырманы орындайды.№

Лицей сыныптары үшін:Деңгейлік тапсырмалар:

І деңгей тапсырмалары

  1. Сүйір бұрыштың синусы 1/2 және 2/5 болатын тікбұрышты үшбұрыш салыңыз

  2. Сүйір бұрыштың косинусы 1/2 және 2/5 болатын тікбұрышты үшбұрыш салыңызІІ деңгей тапсырмалары

  1. Синусы 1/2, 2/4 және 4/8 болатын бұрыштар бірдей ма?

  2. BC=8, AB=17, AC=15. Ең кіші бұрышының синусын және косинусын табыңыз

ІІІ деңгей тапсырмалары

  1. Бір бұрышының косинусы 1/2, 2/4 және 4/8 болатын тікбұрышты үшбұрыштар бірдей ма?

Қосымша тапсырма.

Аяқталуы (2мин)

3мин)

а) Кері байланыс. Мақсатым: оқушының бүгінгі тапсырмада нені түсінбегенін тексеру.-Бүгінгі сабақта мен қиналдым.....-Бүгінгі сабақта түсінгенім.....

б) Бағалау в)үйге тапсырма








П/с:физика,

Рефлексия

Қорытынды бағамдау.

Қандай екі нәрсе табысты болды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.


2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.


2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.01.2019
734
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі