Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай
түрлендіресіз?
|
Бағалау
–оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыс.Денсаулық және қауіпсіздік.АКТ-мен байланыс.ҚҰндылықтармен
байланыс(тәрбие элнменті)
|
Рефлексия
Сабақтың
мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті? Қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы
іске асты ма? Тапсырмалар сәйкес болды ма? Уақытты қалай
пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және
неге?
|
Өз
сабағымызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз.Сол жақта
берілген сұрақтарға жауап берініз
|
|
1-әрекет.(2 минут) Сынып ахуалын
қалыптастыру.(1,
5-модуль)
2-әрекет. Сабақ мақсатымен
таныстыру. (1, 4, 5-модульдер)
Оқушыларға сабақ мақсаты мен
міндетін таныстырып талдатады. Жетістік критерийлері
таныстырылады.
(
минут).
Сұхбаттасу
мәдениеті
-
Сабақтың
мақсаты: қазақ тілінің дыбыстар
жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып,
орфографиялық нормаға сай жазу.
3-әрекет. Топқа бөлу. (1,
5-модульдер). Топ аты мен топ құрамы
сақталады.
(2
минут)
4-әрекет. Жұптық жұмыс. (1
,2-модульдер).
1-тапсырма
Дескрипторлар Білім
алушы
Берілген сөздерді
орфографиялық нормаға сай жазу.
Күрек-
Жүрек-
Көбелек-
Қара
құм-
Қара
қой-
Ақ
лақ-
Сүйеніш-
Сергіту сәті. «Қаражорға»
биі
5-әрекет.4-тапсырма. Қазақ тілінің дыбыстар
жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып,
орфографиялық нормаға сай жазу ( 5
минут)
Дискрипторлар Білім
алушы
6-әрекет. Оқушылар «Сәлемдесу»
атты өлең құрастыру.
7-әрекет.Рефлексия
кезеңі.Кестені толтыру.
(1, 2-модульдер), (5
минут)
.8-әрекет.Үйге тапсырма :
ереже жаттау
|
1-әрекет. Оқушылар
тыңдайды.
2-әрекет.Оқушылар дәптерлеріне
сабақтың тақырыбын жазады. Сабақ мақсаттарын оқып, өз сөздерімен
талқылайды.
Сабақтың
міндеті:
1Жаңа тақырыпты
меңгеру;
2 . Әрбір айтып тұрған
ойларын ғылыми көзқараспен астарлау;
3.Өз ойларын дәлелдей алуға
ұмтылу.
3-әрекет.Оқушылар топқа
бөлінеді.
4-әрекет.Жұптық
жұмыс.
(1 ,
2-модульдер)
5- әрекет.Әр оқушы өз
дәптерлеріне орындайды.
6-әрекет. «Тілім
менің»
7-әрекет.Рефлексия
кезеңі.
Үндестік заңы дегеніміз
не?
|
Мысал
келтіріңдер
|
|
|
8-әрекет.Үйге тапсырма
алады.
|