Ашық сабақ "Тілдің құдыреті мен сөздің күші: нақыл сөздер" 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Тілдің құдыреті мен сөздің күші: нақыл сөздер" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тілдің құдыретін, сөздің күшін және нақыл сөздердің тәрбиелік мәнін түсіндіру
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім:

Қазақ тілінің ұлттық құндылықтар мен мәдениеттегі рөлі

Тақырыбы

Тілдің құдыретімен сөздің күші: нақыл сөздер

Мақсаты:

Тілдің құдіретін, сөздің күшін және нақыл сөздердің тәрбиелік мәнін түсіндіру

Құндылық

тар

«Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасы негізінде оқушылардың бойына патриоттық сезімдерді ұялату, еңбекқорлық пен табандылық, әділдік және жауапкершілік сияқты құндылықтарды дәріптеу.

Сабақтың барысы

Жоспарланға

н уақыт


Педагогтің әрекеті



Оқушының

әрекеті


Бағалау



Ресурстар



Сабақтың басы 0-3 мин.


1.Ұйымдастыру кезеңі.

2.Психологиялық жағымды ахуал орнату.

«Жұптас, амандас» әдісі: Оқушылар өз жұптарын таңдап, бір-бірімен тілек немесе мақтау сөз айтады.

Оқушылар сабаққа дайындығын көрсетеді.

Жағымды эмоция арқылы оқушылар дың сабаққа дайындығы бағаланады.

жүрекшелер


Сабақтың ортасы 4-42 мин.

2.Негізгі бөлім.

Оқу материалын жариялау «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақ-жауап ұйымдастыру.

Қызығушылықты ояту (7

мин)

«Сұрақ қою» әдісі:

«Сөздің күші дегенді қалай түсінесіңдер?»

«Қазақ халқының нақыл сөздерге деген көзқарасы қандай болған деп

ойлайсыңдар?»

Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.



Алған білімді практикада қолданады.

Жетістік шеңбері» әдісі:

Оқушылар шеңберде өз жетістіктерін айтып шығады.





Презентация

АКТ




  • Слайдтар (қосымша ақпарат)


  • Жұмыс парақтары




Қысқа бейнеролик немесе нақыл сөздер жазылған слайд көрсету:

Мысалы: «Өнер алды – қызыл тіл», «Сөздің атасы – құлақ, анасы – ақыл», «Жақсы сөз – жарым ырыс».

III. Жаңа тақырыпты

түсіндіру (10 мин) Түсіндірме:

Нақыл сөздердің ұлт мәдениеті мен тәрбиедегі рөлі.

Нақыл сөздердің адамның мінез-құлқын, қарымқатынасын, дүниетанымын қалыптастырудағы маңызы.Сөздің құдіреті арқылы адамды қанаттандыру немесе күйзеліске түсіру. Мысалдар талдау:

«Жақсы сөз – жарым ырыс»«Адам көркі – сөз, сөз көркі – мән»

«Сөз сүйектен өтеді, таяқ еттен өтеді».

IV. Жұптық жұмыс (20

мин)

«Сөзден ой түю» әдісі:

Әр жұпқа бір нақыл сөз беріледі.

Мысалы:

«Сөз – ойдың айнасы»

«Ақыл сөзден туады»

«Ауыздан шыққан сөз –

атылған оқ.»

Жұптар бұл сөздердің мағынасын ашып, оны өмірлік мысалдармен байланыстырады.

«Суреттер сөйлейді» әдісі: Әр жұпқа тілдің құдіреті мен сөздің күшін сипаттайтын сурет беріледі (мысалы, сөз арқылы біреуді қолдау, ақыл айту немесе зиян келтіру жағдайы).

Жұптар суретке сәйкес нақыл сөз ойлап табады немесе дайын нақыл сөзді байланыстырады.

«Сұрақ-жауап эстафетасы»


Жеке жұмыс жасайды.




Мәтінді талдайды.













Оқушылар мәтіннен берілген үзінді

бойынша қысқаша эссе жазадыы.



Ауызша бағалау.


«Жұдырық алақан» әдісі арқылы бағалау.



«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау.


«Апплодисме нттер»



«Комментари й» арқылы бағалау



«Ұжымдық

талдау»



Оқушылар дың белсенділігі мен тапсырмалар ды орындау

деңгейіне қарай





Таратпа дидактикалық

материалдар




Аудиожазба



















әдісі:

Бір жұп нақыл сөзді айтады, ал басқа жұп оның мәнін түсіндіріп, мысал келтіреді.

Шығармашылық тапсырма:

Әр жұп бір нақыл сөзге байланысты шағын диалог немесе көрініс дайындайды


бағаланады.


Жұптардың жұмысы критерийлер бойынша бағаланады


Қорытынды

42-45 мин.

Қорытынды:

«Сұрақтар себеті» әдісі:

Оқушылар себеттен сұрақтар суырып, нақыл сөздер мен сөздің күшіне қатысты сұрақтарға жауап береді.

Сұрақтар:

«Қандай сөздерді өмірде жиі қолданасың?»

« Нақыл сөздер адамды тәрбиелеуге қалай әсер

етеді?»

Рефлексия: «Ми қатпары»

Оқушылар нөмірленген нүктелер бойынша сабақтағы белсенділігін бағалайды. Түсінгендері мен түсінбегенде

рін түске байланысты орналасты рады.

Оқушылар дың белсенділігі мен тапсырмалар ды орындау

деңгейіне қарай бағаланады.

Кері байланысқа арналған үлестірмелі материалдар.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.03.2025
128
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі