Материалдар / Ашық сабақ «Тірі және өлі табиғат»

Ашық сабақ «Тірі және өлі табиғат»

Материал туралы қысқаша түсінік
Табиғат туралы, өлі және тірі табиғат түсініктерін меңгерту. Жыл мезгілдері және олардың ерекшеліктері туралы білімдерін тиянақтау. Табиғатты сүюге, қорғауға тәрбиелеу.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

40 «Болашақ» бөбекжайы

Тәрбиеші:Ізбасарова Інкар Байзаққызы


Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары.

Тобы: «Жазира»

Күні: 17.04.2019ж
Білім беру саласы: «Әлеумет»

Бөлімі: «Экология негіздері»

Тақырыбы: «Тірі және өлі табиғат»

Мақсаты:Табиғат туралы, өлі және тірі табиғат түсініктерін меңгерту. Жыл мезгілдері және олардың ерекшеліктері туралы білімдерін тиянақтау. Табиғатты сүюге, қорғауға тәрбиелеу.

Қажетті көрнекі құралдар: АКТ. Дидактикалық ойындар.

Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Тірі және өлі табиғат туралы туралы әңгіме

Үштілдік компонент: көктем-весна - spring

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық


Шаттық шеңбері:

Біз әдепті баламыз,

Жайнай берсін даламыз

Табиғат пен дос болып

Қамқорлықпен қараймыз .

Шеңберге тұрып бірге айтады.

Іздену

ұйымдастырушы

-Балалалар қазір жылдың қай мезгілі ?


-Көктем мезгілінде неше ай бар?


-Көктем айларын атаңдаршы.

-Табиғат дегеніміз не?


-Табиғат нешеге бөлінеді?



-Тірі табиғат деп нені атаймыз?


-Өлі табиғат деп нені атаймыз?

Балалар бүгін біздер тірі табиғат және өлі табиғат жайында білетін боламыз.

Слайд көрсету.

Табиғат тірі және өлі табиғат болып екіге бөлінеді.

Тірі табиғат -олар өседі, қоректенеді, тыныс алады, тұқым шашады. Тірі табиғатқа адамдар, жануарлар, құстар, өсімдіктер т.б жатқызуға болады.

Өлі табиғат-қоректенбейді, өспейді. Оларға су, тас, тау ай, күнді жатқызуға болады.

Тіршілік атаулы оларсыз өмір сүре алмайды.Сондықтан олар бір-бірімен тығыз байланысты.

Табиғат ананың жер су, ағаш деген үш ұлы болыпты.Олар өте ақылды мейірімді екен. Табиғат ана бір күні ұлдарын шақырып алыпты.Адамдарға көп қызмет еткен ұлыма үлкен сый таратамын деп уәде беріпті. Сонда ұлдары анасының айтқанына келісіп, жақсылық жасауға жолға шығыпты.

Білім ханшайымы сіздердің білімдеріңізді тексергісі келіп тұр.

Жұмбақ жасыру.

-Жылт жылт етеді,

Жылғалардан өтеді.

-Адамдардың бәрі қызығады,

Ұстай берсең сәні бұзылады.

Жақсы балалар сендер жұмбақтың жауабын тауып шеше біледі екенсіңдер. Кім осы су гүл туралы тақпақ біледі.


















Үштілдік компонент: көктем-весна - spring

Сергіту сәті:

Дидактикалық ойын: «Табиғатты аялайық»

Әр бала табиғатқа байланысты суреттер беріледі. Суреттер бойынша сөйлем құрап толық айтамыз.

Гүлді жұлуға болмайды- гүлді аялау керек.

Ағашты кесуге болмайды-ол бізге таза ауа береді.

Суды ластауға болмайды- сусыз өмір жоқ.

Көбелекті өлтіруге болмайды –ол әдемілік белгісі.

Күнімізді бұлт баспасын, күніміз ашық болсын.

Құмырсқаны өлтіруге болмайды-құмырсқа еңбеккор жәндік.

Аққуды атуға болмайды-аққу киелі құс.

Тәжірибелік жұмыс:

Ағашқа тәжірибе жасау.

Луппа арқылы ағаштың бұтақтарын қарау.Қазір жылдың көктем мезгілі.Табиғат ана оянып ағаштардан да бүршік атады. Бүршіктің түсі қандай?

-Жасыл

Ағаштар әр түрлі болғандықтан бүршіктерде әр түрлі болады.

Міне балалар біздер осыдан байқауымызға болады.

-Қазір жылдың көктем мезгілі

-Көктем мезгілінде үш ай бар.

- наурыз, мамыр, сәуір.


Табиғат дегеніміз бізді қоршаған орта.

- табиғат екіге бөлінеді.

-Тірі табиғат өлі табиғат.

-Өсіп өніп көбейетіндерді тірі табиғат деп атаймыз.

-олар өспейді көбеймейді.

-қызығушылық танытады.















-су





-гүл.



Гүлім гүлім өсе бер,

Әдемі боп асыл боп

Күндей жайнап кете бер,

Қызыл сары жасыл боп.

****

Су деген өмір көзі,

Тіршіліктің нәрі бұл

Су болмаса оянбайды

Табиғаттың барлығы.

******

Болмас еді шөп шалаң

Болмас еді тірі жан

Сол себепті балалар,

Суды ысырап қылмаңдар.



ойын ойнайды.









Балалалар гүлзармен бірге тәжірибе жасайды.

Рефлексивті

түзетуші

-Дәстүрден тыс әдісімен жұмыс.

1- әдіс.

Ермексазды пайдалану арқылы ағашқа бүршік жасап бейнелеп жұмыстану.

Біздер бүгін неге тәжірибе жасадық ?

Дұрыс айтасыңдар балалар.

-Ұйымдастырылған оқу қызметіне қатысқан балалаларды мадақтап сыйлық беру.



-Қызығушылық танытады.


-ағашқа тәжірибе жасадық


Ия ұнады.


-

-Балалар риза болады.

Күтілетін нәтиже:

Біледі: қоршаған орта, табиғат туралы біледі.

Игерді: табиғат ерекшеліктері, тірі және өлі табиғат ерекшеліктерін

Жасай алады: табиғатты қорғап, аялай біледі.






ЖИ арқылы жасау
08 Маусым 2020
4789
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі