Ұйымдастырушылық
кезең: сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу, зейіндерін сабаққа аудару.
Сәлемдесу.
Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл - күй
қалыптастыру.
Көңіл күйлеріңіз қалай? Сабаққа дайынсыңдар
ма?
«Көк трактор» әуенін қойып, оқушылар тізбектеліп жүріп
ортаға келу. Трактор мен тіркеме таңдату. Екі түсі бойынша топқа
бөлінеді
Үй тапсырмасын
тексеру
Тіркемелі трактор суреттерінен ұйымдастырылған галлереяға
саяхат жасау
Жетекші сұрақтар:
- Берілген суреттер бізге таныс
па?
- Тыңдалған әуен қандай әуен
еді?
- Суреттердің, әуеннің бүгінгі сабағымызға байланысы қандай
деп ойлайсыңдар?
- Көліктің қандай түрлерін
білесіздер?
Сабақтың тақырыбы мен мақсатына
тоқталу
Тыңдалым алдындағы
тапсырма:Жұмбақ жасыру
Кеудесінде жаны
жоқ,
Тамырында қаны
жоқ.
Май жейді, су ішеді
(машина)
Көзін ашып
жұмады,
Бағыт сілтеп тұрады
(бағдаршам)
Сом дене, табаны бар, сонша
тісті,
Бір өзі бітіреді сонша істі
(трактор)
Шешіміндегі атаулар қандай
сұраққа жауап береді?
Осы заттардың көпше түріне қандай
сұрақ береміз
- Нелер
?
- Ал, осы затты пайдаланатын
адамдарға қандай сұрақ қоямыз ?
- Кім ? (Кімдер
?)
Кім ? не? - деген сұрақтар қандай
сөздерге қатысты қойылатын еді?
Дұрыс айтасыңдар
адамдарға.
Ендеше, осы ержеге сүйене отырып
«Заттың атын білдіретін сөздерді зат есім деп атаймыз» деген жаңа
ережемен танысамыз. Сонымен бүгінгі өтілетін жаңа сабағымыздың
тақырыбы «Зат есім»
Оның сұрақтары :
Кім ? Кімдер ? Не ?
Нелер ?


Тыңдалым
тапсырмасы:ЖЖ
“Тіркемелі трактор” мәтінін
тыңдату
1-Тапсырма
1-топ
Негізгі ақпаратты
теру
2-топ
Оқылым мәтінін оқып негізгі
ақпаратты теру
Толық сынып жинақы мәтін
құрайды, зат есімдерді
табады
2-тапсырма
1-топ
Негізгі,туынды зат есімдерді табады

2-топ Дара, күрделі зат
есімдерді табады
Тыңдалымнан кейінгі
тапсырмасы: жеке жұмыс. Сәйкестендіру
wordwoll платформасы
|
|
Рефлексия :
«Бағдаршам» әдісі
Сары– Бүгінгі сабақтан қандай
әсер алдың?
Қызыл
–Не қиын болды?
Жасыл
–Не
қызықты болды?
Бағалау Трактор
құралдары
Үй
тапсырмасы: Зат есім ережесі мысалымен
жаттау
|