Сабақтың басы
10
минут
|
I.Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен
сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
«Мен саған
тілерім» психологиялық ахуал
орнату.
Еске түсіру
стратегиясы бойынша оқушыларға Kahoot бағдарламасы
арқылы
сұрақтар
қойылады
Мақсаты: Оқушылардың өткен
тақырыптар бойынша білімдерін қайталау, жаңа тақырыпты өтуге
дайындау.
1.Ток
күшінің
өлшем
бірлігі?
2.Кернеудің
өлшем
бірлігі?
3.
Ток
күшінің
формуласы?
4.Ток
күшін өлшейтің құрал?
5.Кернеуді өлшейтің
құрал?
б) Электр
тізбегін сөйлетейік. Термин сөздермен
жұмыс
Мақсаты:құралдардың схемалық
белгілерін қайталау, термин сөздермен
жұмыс.
|
Оқушылар амандасады.
Бір-біріне жақсы тілектер
айтады.
Оқушылар сұрақтарға
kahoot бағдарламасы арқылы жауап береді.
Оқшылар электр құралдарының
схемалары арқылы атауларын
анықтайды
|
Ынталандыру
«жақсы», «өте
жақсы», «керемет», «талпын»
оқушылар өзара кері
байланыс жасайды, өзін-өзі
бағалау
|
ДК
экран
Оқулық
Слайд
Көрнекілік
құралдар
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Жаңа сабақты
түсіндіру. Зерттеу
жұмысы.
Сабақтың тақырыбы
және мақсатымен таныстыру. Видеоролик
арқылы жаңа тақырыпқа
ену.
1.bilimland.kz сайтынан тапсырмалар орындау,
оқушылардың ойын талқылау
Экраннан
ROQET Science
заманауи виртуалды зертхана
көрсету.
2.ROQET
Science виртуалды зертхана арқылы жаңа тақырыпқа
арналған тапсырманы
орындайды.
3.Тізбек бөлігі үшін
Ом заңы.Тізбек бөлігіндегі ток күшінің кернеу мен
кедергіге тәуелділігін
зерттеу.
Мақсаты: Электр тогын сипаттайтын физикалық шамалар
арасындағы тәуелділікті зерттеу
.
Өзіндік зерттеу жұмысы барысында, ток күшінің
кернеу мен кедергіге тәуелділігін анықтау. Кернеу мен кедергі
бойынша ток күшінің графиктерін салу, оларды
талдау.
Кері
байланыс: Сұрақтар.
-
Тізбек бөлігіндегі I мен U
арасында қандай тәуелділік
бар?
-
Кедергі артқан сайын ток күші
қалай өзгереді?
-
Ом заңының тұжырымдамасы
қандай? Формуласы.
-
Графиктің I-U
траекториясының көлбеулігі резистордың электр
кедергісін көрсетеді. Көлбеулік бұрышы
артқан сайын кедергі қалай
өзгереді?
4. Графиктік есептер
шығару.Ом заңын
тексеру.
Мақсаты:
тізбек бөлігі үшін Ом заңын
есептер шығаруда қолдану.
Қарапайым схеманы пайдаланып
оқушылармен Ом
заңын зерттеуді ұсынады.Қауіпсіздік
ережесін еске түсіреді. Кедергісі белгілі резисторды пайдаланып I
мен U бірнеше мәндерін өлшейді. График
сызады.
Өз нәтижелері бойынша сызықтық
графикті сызулары қажет (I-U). Графиктің I-U
траекториясының көлбеулігі резистордың электр
кедергісін көрсетеді.
Cипаттама:
Ом заңының тұжырымдамасын
жазу, формуласын қорытып
шығару.
Қорытындылау: I= Ток күші кернеуге тура
пропорционал, кедергіге кері
пропорционал.
|
Оқушылар бейне жазба
көру арқылы бүгінгі тақырыппен
танысады.
Оқушылар ROQET Science
виртуалды зертханамен тақтада
жұмыстанады
жеке
зерттеу жұмысын орындайды, кестедегі мәліметтерді
пайдаланып график
салады.
бір оқушы
тақтаға графиктік есепті
шығарады.
Оқушылар деңгейлік есептер
шығарады.
|
Дескриптор:
-Ом заңын біледі
және қолданады.
-Ом заңына
байланысты есептер шығарады.
Жалпы
балл-2
Дескриптор:
-Барлық мәндердің
салынуы
- График сызығының ең жақсы
сәйкестігі
- Ток күшінің кернеуге,кедергіге
тәуелділігін анықтайды
- Ом заңының тұжырымдамасын
қорытындылайды.
Жалпы
балл-4
Дескриптор:
- Графиктен
I, U
мәнін дұрыс
алады
- Ом заңының формуласын
қолданады
- Дұрыс есептеулер
жүргізеді
- Кедергінің өлшем
бірлігін жазады
Жалпы
балл-4
|
Дәптер,
bilimland.kz
ДК
экран,
Семантикалық
карта
Семантикалық
карта,
Тақта
|