Материалдар / ашық сабақ. Т.Молдағалиев "Гүлдер" 3-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ашық сабақ. Т.Молдағалиев "Гүлдер" 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне көмек болады деген ойда ашық сабағымды жариялап отырм.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
1470
12 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: әдебиеттік оқу

Күні:20.09

Сынып: 3

Пән мұғалімі: Әбдіраманова Ләзиза Әбдіқадірқызы

Бөлім

Жанды табиғат

Сабақтың тақырыбы

Туған өлке гүлдері.гүлдер


Оқу бағдарламасына сілтеме

1.5.тыңдалған шығарма бойынша пікір білдіру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

3.1.5.1. өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу

Күтілетін нәтиже

Барлық оқушылар: Мәтіндегі негізгі ой мен тақырып туралы түсініктерін айта алады.

Көптеген оқушылар: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.өз бетінше жұмыс жасайды.сұраққа жауап береді.қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп,оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Құндылық

Сұлулықты,әдемілікті көру,сезіну,бағалау

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану,

АКТ-ны пайдалану

Суреттер, интербелсенді тақта

Әдіс -тәсілдер

«бір қадам артқа»,

Алдыңғы білім

Б.Соқпақбаев «Қамқорлық»


Жоспар

Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

1-7 минут

Психологиялық дайындық.

Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады.Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.

Барлығы:

Күн жарығын алақанға саламын

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,

Болып кетер сонда дереу жан-жағым.

-Міне, жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз.

«Бір қадам артқа» әдісі арқылы өткенге көз жүгірту.

Бүгінгі сабақты бастамас бұрын бір сіт артқа шегініс жасап кешегі сабағымызды есімізде сақтадық па байқап көрейік?

1.«Қамқорлық» мәтініндегі кейіпкерлер іс әрекеті қандай болды?

2.мәтіннің тақырыбы қай кейіпкерге қатысты?

3.Сенің ойыңша Б.Соқпақбаев бала кезінде қандай болған? Неге олай ойладың?

4.Мәтіннен нені ұқтық?

Оқушылардың ойларын тыңдай отырып жаңа сабаққа бастама ретінде

«Табиғат және гүлдер» туралы видиоролик көрсету.

Таңдаған гүлдеріне қарай оқушыларды топтастыру.

1-топ ақ гүлдер

2-топ қызыл гүлдер

3-топ жасыл гүлдер

Бүгінгі сабағымыз не жөніне болмақ деп ойлайсыңдар?

Олай ойлауыңа себебі?

Балалар тобымыздың атауын үш тілде айтып өтейікші

Сабаққа мақсат қою, бағалау критерийлері:

Сабақ барысында өз ойларыңды,сезімдеріңді көркем бейнелі сөздер қолдана отырып жеткізе білулерің қажет.Сонымен қатар әр топ туған өлкесін көркейту үшін білімдерін ортаға сала отырып еңбектеніп гүл егесіңдер.Ол үшін әрбір ұтымды жауаптарың үшін мен мына өлкелеріңе бір гүлден іліп отырамын.

Интер тақта























Видиоролик

Интернет арқылы көрсету.



Гулдер

Табиғат суреті


Сабақтың ортасы

8-35минут

Мағынаны ажырату.

Автормен танысу айдары

1.Т.Молдағалиев туралы мәлімет беру.

2.Т.Молдағалиев «Гүлдер» өлеңімен таныстыру.

Оқулықпен жұмыс

«Гүлдер» өлеңін тізбектей оқыту

Топтық тапсырма «Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы жүзеге асыру.Яғни

1-топ Көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, гүлдерге сипаттама бер.

2-топ Өлеңнің мазмұнына сай берілген гүлдердің пайдасы мен зияны туралы айту.

3-топ Гүлге қатысты бес жолды өлең құрастыру

Жұптық тапсырма «Куверетка» әдісі бойынша іске асырылады. А-4 парақ екіге бүктелініп, жұпта кезек –кезек идеялар жазылып, ой бөліседі.Анасына ,ұстазына, досына сыйлайтын гулдеріне көркем бейнелі сөздердің көимегімен сипаттама беру.


Сергіту сәті

Т.Молдағалиев сөзіне жазылған Р.Рымбаева әні «Шақырады көктем» әніне билету



Жеке жұмыс қалыптастыру бағалауға байланысты

Берілген көркемсөздерді қолдана отырып, өлеңді қарасөзбен жаз. Сөз көлемі – 30–35.

Көркемсөздер: қызыл гүлдер, көк гүлдер, ақ гүлдер, көп гүлдер, шоқ, отқа ұқсап, лүпіл


Сабақтың соны

35-40

Кері байланыс жасау.. «Мұғалімге хат жазу»
Сабақ аяғында оқушылар өтілген тақырып бойынша сұрақ қояды немесе түсінбеген, түсініксіз сұрақтар бойынша ұсыныстарын жазады.




Дифференциация –

Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?

Қабілеті жоғары оқушыларға

қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін

қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен

байланыс

Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған

уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ

бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуғақатысты): 1.

2.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!