Материалдар / ашық сабақ. Т.Молдағалиев "Гүлдер" 3-сынып

ашық сабақ. Т.Молдағалиев "Гүлдер" 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне көмек болады деген ойда ашық сабағымды жариялап отырм.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
1440
12 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: әдебиеттік оқуКүні:20.09
Сынып: 3Пән мұғалімі: Әбдіраманова Ләзиза Әбдіқадірқызы
БөлімЖанды табиғат
Сабақтың тақырыбыТуған өлке гүлдері.гүлдер

Оқу бағдарламасына сілтеме1.5.тыңдалған шығарма бойынша пікір білдіру
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары3.1.5.1. өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу
Күтілетін нәтижеБарлық оқушылар: Мәтіндегі негізгі ой мен тақырып туралы түсініктерін айта алады.Көптеген оқушылар: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.өз бетінше жұмыс жасайды.сұраққа жауап береді.қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп,оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
ҚұндылықСұлулықты,әдемілікті көру,сезіну,бағалау
Пәнаралық байланыстарДүниетану,
АКТ-ны пайдалануСуреттер, интербелсенді тақта
Әдіс -тәсілдер«бір қадам артқа»,
Алдыңғы білімБ.Соқпақбаев «Қамқорлық»


Жоспар
УақытЖоспарланған жұмыс түрлеріРесурстар
Сабақтың басы1-7 минутПсихологиялық дайындық.Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады.Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.Барлығы:Күн жарығын алақанға саламынЖүрегіме басып ұстай қаламын.Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,Болып кетер сонда дереу жан-жағым.-Міне, жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз.«Бір қадам артқа» әдісі арқылы өткенге көз жүгірту.Бүгінгі сабақты бастамас бұрын бір сіт артқа шегініс жасап кешегі сабағымызды есімізде сақтадық па байқап көрейік?1.«Қамқорлық» мәтініндегі кейіпкерлер іс әрекеті қандай болды?2.мәтіннің тақырыбы қай кейіпкерге қатысты?3.Сенің ойыңша Б.Соқпақбаев бала кезінде қандай болған? Неге олай ойладың?4.Мәтіннен нені ұқтық?Оқушылардың ойларын тыңдай отырып жаңа сабаққа бастама ретінде «Табиғат және гүлдер» туралы видиоролик көрсету.Таңдаған гүлдеріне қарай оқушыларды топтастыру.1-топ ақ гүлдер2-топ қызыл гүлдер3-топ жасыл гүлдерБүгінгі сабағымыз не жөніне болмақ деп ойлайсыңдар?Олай ойлауыңа себебі?Балалар тобымыздың атауын үш тілде айтып өтейікшіСабаққа мақсат қою, бағалау критерийлері:Сабақ барысында өз ойларыңды,сезімдеріңді көркем бейнелі сөздер қолдана отырып жеткізе білулерің қажет.Сонымен қатар әр топ туған өлкесін көркейту үшін білімдерін ортаға сала отырып еңбектеніп гүл егесіңдер.Ол үшін әрбір ұтымды жауаптарың үшін мен мына өлкелеріңе бір гүлден іліп отырамын.Интер тақта











































ВидиороликИнтернет арқылы көрсету.



ГулдерТабиғат суреті

Сабақтың ортасы8-35минутМағынаны ажырату.Автормен танысу айдары1.Т.Молдағалиев туралы мәлімет беру.2.Т.Молдағалиев «Гүлдер» өлеңімен таныстыру.Оқулықпен жұмыс«Гүлдер» өлеңін тізбектей оқытуТоптық тапсырма «Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы жүзеге асыру.Яғни 1-топ Көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, гүлдерге сипаттама бер.2-топ Өлеңнің мазмұнына сай берілген гүлдердің пайдасы мен зияны туралы айту.3-топ Гүлге қатысты бес жолды өлең құрастыруЖұптық тапсырма «Куверетка» әдісі бойынша іске асырылады. А-4 парақ екіге бүктелініп, жұпта кезек –кезек идеялар жазылып, ой бөліседі.Анасына ,ұстазына, досына сыйлайтын гулдеріне көркем бейнелі сөздердің көимегімен сипаттама беру.

Сергіту сәтіТ.Молдағалиев сөзіне жазылған Р.Рымбаева әні «Шақырады көктем» әніне билету



Жеке жұмыс қалыптастыру бағалауға байланыстыБерілген көркемсөздерді қолдана отырып, өлеңді қарасөзбен жаз. Сөз көлемі – 30–35.Көркемсөздер: қызыл гүлдер, көк гүлдер, ақ гүлдер, көп гүлдер, шоқ, отқа ұқсап, лүпіл

Сабақтың соны35-40Кері байланыс жасау.. «Мұғалімге хат жазу»Сабақ аяғында оқушылар өтілген тақырып бойынша сұрақ қояды немесе түсінбеген, түсініксіз сұрақтар бойынша ұсыныстарын жазады.



Дифференциация –Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?Қабілеті жоғары оқушыларғақандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенінқалай тексересіз?Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-менбайланысҚұндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақбағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуғақатысты): 1.2.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ