Тақырыбы: «To travel to the world of flowers»Білім беру саласы: «Коммуникация»Бөлімі: Ағылшын тіліМақсаты: балаларға жыл бойы өткен тақырыптарын еске түсіріп, қайталату. Оның ішінде: 1 ден 10 – ға дейінгі сандар, түстер, пішіндер, отбасы мүшелері, жемістер мен көкөністер, дене мүшелері, жабайы және үй жануарлары. Мая ертегісінің желісі бойынша балаларды ағылшын тіліне қызығушылықтарын арттыру. Түрлі тапсырмалар отындату арқылы алған білімдерін шыңдай түсу және достарына әркез көмектесуге үйрету. Көрнекіліктер: тақырыпқа байланысты слайдтар, нооутбук, жемістер мен көкөністерге арналған карзиналар.Билингвалдық компонент: help me – көмектесші, number – сандар, shapes – пішіндер, отбасы – family, fruits and vegetables – жемістер мен көкөністер, дене мүшелері – parts of the body, animals – жануарлар.Сабақтың өту барысыБалалармен амандасу, көңіл - күйлерін сұрау.- Good morning children!- How are you?- I am very glad to see you today.- What is your name? Әр бала өз атын айтады.- Балалар бүгін бізге көптеген қонақтар келіпті. Қане қонақтармен амандасайық. Бәріміз қосылып «The greeting song» әнін орындайық. Good morning, good morning! Good afternoon Good evening, good evening. Good night, good nightNice to meet you, nice to meet you tooGood – bye, good – bye see you! Балалар қазір жылдың қай мезгілі? - көктем, spring Ой балалар маған смс хат келді кәне ашып көрейік. Экраннан видео көрсетіледі.(Maya, Maya help me, help me!). балалар бұл Вилли ғой ол гүлдің ішінде қалып қойыпты құтқарамыз ба? Ендеше гүлдер әлеміне саяхатқа аттанайық. Гүлдер әлеміне келу. Балалар Вилли отырған гүлді табайықшы. Мында тапсырмалар бар екен бәріміз экранға қарайық. 1 – тапсырма: 1 – 10 дейн санау. 2 – тапсырма: түстерді білесіңдерме? Red, orange, yellow, green, blue, purple, pink. «Rainbow» өлеңін айту. 3 – тапсырма: пішіндерді атау. Circle, triangle, rectangle, square This is a house – деген не? Үй This is a door – деген не? Есік This is a window – деген не? Терезе This is a floor – деген не? Еден 4 – тапсырма санау. Отбасы мүшелерін атау.«Family finger» өлең айту.5 – тапсырма: Дидактикалық ойын: «жемістер мен көкөністер» балалар жерде шашылып жатқан жемістер мен көкөкністерді тауып жинап карзинаға салады. 6 – тапсырма: «Дене мүшелерін атау»I have one headI have two eyesI have one noseI have two earsI have one mouth «Head, shoulders, knees and toes» Head, shoulders, knees and toes. That’s the way your body goesHead, shoulders, knees and toes. That’s the way your body goesCan you touch your head. Can you touch your shouldersCan you touch your knees. Can you touch your twinkle toes. Thank you sit down please! 7 – тапсырма: «Жануарлар»Very good! Бұл тапсырманы ойын ойнау арқылы орындайық. Енді балалар біз интерактивті тақтамен ойын ойнаймыз. Қазір бір – бірлеп шығып жануарларды екіге бөлеміз. Сол суреттерді екіге бөліп жабайы аңдарды орманға, үй жануарларын фермаға орналастырамыз. Жарайсыңдар. (Музыка ойнап гүлдің ішінен Вилли шығады). -Вилли: рахмет менің достарым келіңдер ән айтайық. Stand up! Make a circle! Сергіту сәтін орындаймыз. «Hokey - pokey». Сабақты қорытындылау. Балалар бүгін біз кімге көмектестік? Виллиді құтқару үшін қандай тапсырмалар орындадық? Қонақтармен қоштасу. Енді тобымызға оралайық. Thank you children! The lesson is over. Good – bye!