Материалдар / Ашық сабақ Толымсыз квадрат теңдеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Толымсыз квадрат теңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
404
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы: Квадрат теңдеулер

Мектеп: №87

Күні:15 .10 .2017ж

Мұғалімніңаты-жөні:Мусралиева Ж О

Сынып: 8» Е»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Квадрат теңдеу. Толымсыз квадрат теңдеулер.







Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)



Квадрат теңдеу және толымсыз квадрат теңдеу ерекшелігін түсінеді және олардың шешу жолдарын үйренеді.

Сабақтыңмақсаты

Барлығы:Квадраттеңдеужәнеоныңанықтамасынбіледі.

Коэффициенттерінатапкөрсетеалады.

Көпшілігі :Толымсыз квадрат түрлерін ажырата алады.

Кейбіреуі :Толымсыз квадрат теңдеулерді шешеді.кері есептер құрастыра алады

Бағалаукритерийі

-Квадраттеңдеужәнетолымсызквараттеңдеулердібіледі.

-Олардыажыратаалады.

-Толымсызквараттеңдеулердішешеді.

Тілдікмақсаттар


Тілдік мақсат

- пәндік лексиканы, терминологияны, символиканы сауатты қолданады.

Пәнгетән лексика мен терминология:

- дәрежеге шығару;

- квадраттау, кубтау;

- санның квадраты, санның кубы;

- көбейтіндінің дәрежесі;

- санның стандарт түрі;

- стандарт түрде жазылған санның мәнді бөлігі мен реті;

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • Квадрат және толымсыз квадрат теңдеулердің формулаларын жазады.

Квадрат және толымсыз квадрат теңдеулердің формулаларын ажырата біледі.

Коэффициенттеріне қарай ажыратады.

Құндылықтарға баулу




Тапсырмаларды жұпта(топта) орындау арқылы ынтымақтастық құндылықтарды қалыптастыру

Жаңа білім қалыптастыруда бірлесіп жұмыс жасау арқылы құрмет құндылықтарын қалыптастыру

Жаңа білімді меңгеру арқылы өмір бойы оқу құндылығын қалыптастыру.

Пәнаралықбайланыс

Геометрия жәнесызу.

Алдыңғы білім


Теңдеу, сызықтықтеңдеу, квараттүбірлері бар өрнектердітүрлендіреді.





Сабақ барысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері


Ресурстар

Сабақтыңбасы

5 мин

1 .Ұйымдастыру бөлімі

Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Оқушылар назарын аудару.Окушыларды 1 ,2, 3 ,4 сандарыментопкабөлу.

«Миғашабуыл»әдісі

Логикалықесептерберу.

Бөлменің 4 бұрышындатөрт мысық отыр.Әр мысыққа үш мысықтан қарап отыр.Бөлмеде неше мысық бар?

Cандар жазылған фотосуреттер, оқулық

Сабақтыңортасы

20мин



























8 мин

2.Жаңа сабақты түсіндіру «Джигсо» әдісі бойынша топтар бір- біріне түсіндіреді.

Оқушылар оқулықпен, формулалармен, суреттермен жұмыс жасап,толымсыз квадрат теңдеулерді шешу тәсілдерін қарастырады.

1 Топ .Квадрат теңдеу

2 Топ Толымсыз квадрат теңдеу

3 Топ Квадрат теңдеу мен толымсыз квадрат теңдеуді бір-бірінен ажырата білу

4 Топ Квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеулерге мысал келтіру

3. Оқулықпен жұмыс.«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.

1 Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады №113

  1. Квадрат теңдеудің коэффиценттерңн аттаңдар №114

  2. a, b, c, мәндері бойынша квадрат құрыңдар №115

4 Толымсыз квадрат теңдеулерді теріп жазыңдар №114-115

Есептерін шығарады


Оқулықтар, формулалар,суреттер,

Плакаттар,қаламсаптар























АКТ плакаттар,каламсаптар

Сабақтың соңы

7 мин

Қорытындылау.

Рефлексия

«Басбармақ» әдісі

Үйге тапсырма №114, 115, 116 жұптары

Стикерлер,

плакаттар

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


.Квадрат теңдеудің түрлеріне оның формуласына коффициенттеріне және есептер шығару жолдарын әр түрлі деңгейлік тапсырмалар беремін



«Миға шабуыл» әдісі

«Джигсо» әдісі

«Ойлан- жұптас» бөліс әдісі, «Басбармақ» әдісі.




Сабақ бойынша рефлексия



Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау





Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:



2:



Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:



2:



Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!