Сабақтың
ортасы
5-
минут
7 -мин
Сергіту
сәті.
2 мин
15-мин
6-мин
|
Ұжымдық
жұмыс
«Ой қозғау» әдісі .Ашық
сұрақ
Өсімдік тіршілігі аясында сұрақтар
беріледі.Жауаптар тыңдалып
,толықтырылады.
Өсімдіктер неше топқа
бөлінеді?
Өсімдік мүшелерін
атаңдар?
Өсімдік қандай ортада тіршілік
етеді?
Өсімдіктерге не
қажет?
Жаңа сабаққа түсіндірме
жүргізіледі.
Жеке жұмыс
«Суреттер
сөйлейді» әдісі
Жеке ұсынылған суреттермен таныса отырып төменгі
және жоғары сатыдағы өсімдіктер туралы ақпарат
беріледі
1-тапсырма:
Суреттерді
пайдаланып төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктерді
ажыратады.
Саралау
тапсырмасы
Суреттегі
өсімдіктердің атауымен айырмашылықтарны
айқындайды
«Жаңбыр»
ойыны
Топтық
жұмыс
«Мен
зерттеушімін» әдісі.
2-тапсырма. Зерттеу
жұмысы.
Балдыр [1] Қызанақ
[2]
Экспримент жаса.
Өсімдіктердің жетілген мүшелерін анықта,оларды сатыларға
ажырат.
Қажетті
құралдар:
Балдыр
Қызанақ
Дәптер,
қалам
Зерттеу
жоспары:
1. Өсімдіктерді парта үстіне
қойыңдар.
2. Өсімдік атауын
табыңдар
3. Әр өсімдіктің
мүшелерін
атап,салыстырыңдар..
4 Өсімдік сатыларын
анықтаңдар.
5. Өз пікірлеріңді
дәлелдеңдер.
Саралау
Тапсырма
Өсімдіктердің сыртық
белгілерін бір- бірімен
салыстырады
Жеке жұмыс .Ашық
сұрақтар.
«Симантикалық
әдіс»
3-
тапсырма: Кестеде берілген ақпаратты
толықтырып, қорытынды жаса.
Кестедегі тиісті
орынға «+» таңбасын қой.
Кесте бойынша
өсімдік мүшелерін сипаттап,олардың қай топқа жататынын ажыратулары
қадағаланады.
|
Сұрақтарға бірлесе
отырып жауап береді.
Өсімдіктердің
мүшелерін салыстыра отырып,сатыға
ажыратып,
өз ойларын
айтады.
Қимылмен
көрсетеді.
Өсімдіктерге
эксперимент жасау арқылы олардың қандай мүшелерінін жетілгенін
анықтайды, өз ойларын
дәлелдейді
Өсімдік мүшелерін
толықтырып белгілеп, бұл өсімдік қай топқа жататын
ажыратады.
|
Мадақтау
сөздер
Дескриптор:
-Өсімдіктерді ажыратады, зерттеп
пайымдайды және пікірін жеткізеді.
|
Жаратылыстану
оқулығы
10-11
бет
Балдырлар,
қызанақ
Гүлдің
суреті
Кесте
|