Материалдар / ашық сабақ. Топырақтың экологиялық проблемасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ашық сабақ. Топырақтың экологиялық проблемасы

Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерзімді жоспарда ЕҚҚЕБ арнайы тапсырмалар енгізілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2024
207
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Бөлімше:

3.Физикалық география

3.4.Биосфера.

Мұғалімнің аты-жөні

Мажитова Светлана Куанышевна

Күні :


Сынып:

7

Сабақтың тақырыбы:

Топырақтың экологиялық проблемалары.

Оқыту бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7.3.4.5. Топырақтардың экологиялық проблемаларын жіктеп, шешу жолдарын ұсынады.

Сабақтың мақсаты:

-Топырақтың экологиялық проблемаларының шығу себебін жіктеп,талдайды.

-Топырақтың экологиялық проблемаларының шешу жолдарын ұсынады.

-Эрозияланған жердің үлесін салыстырып,топырақ ресурстарының тозуынан келетін шығынды есептейді.

- ЕБҚ балалар үшін: топырақтың экологиялық проблемасын жіктеп, топтастырады.

Бағалау критерийлері:

-Топырақтың экологиялық проблемаларының шығу себебін талдай алады.

-Топырақтың экологиялық проблемаларының шешу жолдарын ұсына алады.

-Эрозияланған жердің үлесін салыстырады,топырақ ресурстарының тозуынан келетін шығынды есептей алады.

-ЕБҚ балалар үшін: Топырақтың экологиялық проблемасын жіктеп, топтастыра алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Жоғарғы дағды деңгейі.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/уа

қыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы

3 мин

І.1. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу. Сыныпта жағымды көңіл күй қалыптастыру.

2. Үй тапсырмасын тексеру.

« Бір қадам алға» әдісі бойынша

«Топырақтың құрамы мен құрылымы» тақырыбының шеңберінде оқушылардың жауабын кезектесе тыңдау





Қойылған сұрақтарға жауап береді.



Мұғалім

нің мадақтама

сы



Сұрақтар топтамасы.

Сабақтың ортасы

4 мин











10

мин







7мин






































8 мин










10 мин























































ІІ. Жаңа тақырып.

С.Ж. BilimLang-тан бейнефильм көрсету.

а) Құнарлы жерлердің жарамсыз болып қалуының себебі неде?

ә) Топырақ эрозиясы дегеніміз не?

б) Топырақтың эрозияға ұшырауына неәсер етеді?

в)Топырақтың ластануы дегенді қалай түсіндіресіздер?


2. Мәтінді «Талқылау» әдісімен меңгереді. (Қосымша №1)

1 тапсырма.

-Мәнтексті, суреттерді,оқулықты пайдалана отыра талдау жасап, кестені толтырыңыздар.


« Үш жақты күнделік» әдісі.

Проблема

Комментарий

(дәлел)

Шешу жолдары








Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

-Топырақтың экологиялық проблемаларының шығу себебін талдай алады.

-Топырақтың ластануына әсер ететін факторды анықтайды.

1

-Туындайтын проблеманың шығу себебін анықтап,дәлел келтіреді.

1

-Топырақтың экологиялық проблемаларының шешу жолдарын ұсына алады.

-Жел эрозиясымен күресу жолдарын ұсына алады.

1

-Су эрозиясымен күресу жолдарын ұсына алады.

1

-Антропогендік эрозиямен күресу жолдарын ұсына алады.

1

2тапсырма.(Функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырма) (Қосымша №2)

Ж.Ж. « Көршіңмен ақылдас» әдісі.

Картамен жұмыс.

А) Карта бойынша Қазақстандағы эрозияға ұшыраған жерлердің үлес салмағы жоғары облыстарды анықтаңыздар. Себебін түсіндіріңіздер.

Б) Топырақ ресурстарының тозуынан келетін шығынды анықтаңыздар. Кестеге толтырыңыздар.


Экологиялық шығын

Экономикалық шығын

Әлеуметтік

шығын











Бағалау критерийі

Дескрипторы

Балл

-Эрозияланған жердің үлесін салыстырып, топырақ ресурсының тозуынан келетін шығынды есептей алады.

-Қазақстан облыстары бойынша жоғары эрозияға ұшыраған жерлердің үлесін анықтайды.

1

-Себебін түсіндіреді.

1

-Топырақ ресурстарының тозуынан келетін экологиялық шығынды анықтайды.

1

-Топырақ ресурстарының тозуынан келетін экономикалық шығынды анықтайды.

1

-Топырақ ресурстарының тозуынан келетін әлеуметтік шығынды анықтайды.

1


ЕБҚ бар білім алушыға арналған тапсырма. (Қосымша №3)

ЕБҚ бар білім алушының санаты- есту қабілеті бұзылған.(нашар еститін)

Сынып оқушыларымен бірге бейнебаян көреді.

« Көмекшілер » әдісі.

1 тапсырма. Топырақтың экологиялық проблемасын туғызатын факторларды топтастырыңыз.

Антропогендік фактор

Табиғи

фактор




Бағалау критерийі

Дескрипторы

Балл

-Топырақтың экологиялық проблемасын жіктей алады.

-Топырақтың экологиялық проблемасын туғызатын табиғи факторды топтастырады.

1

-Топырақтың экологиялық проблемасын туғызатын антропогендік факторды топтастырады.

1

2 тапсырма. ( Картамен жұмыс)

А)Карта бойынша Қазақстандағы жоғары эрозияға ұшыраған аймақтарды анықтап,кескін картаға түсіріңіз.

Б)Өз өлкеңіздегі эрозияланған жердің үлесін анықтаңыз.

Бағалау критерийі

Дескрипторы

Балл

-Қазақстандағы және өз өлкесіндегі жоғарыэрозияға ұшыраған аймақтарды анықтап,кескін картаға түсіре алады.

Карта бойынша

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!