Материалдар / Ашық сабақ :Тоқыма материалдары өңдеуге арналған құрал-жабдықтар мен құралдар.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ :Тоқыма материалдары өңдеуге арналған құрал-жабдықтар мен құралдар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем еңбек сабағындағы тақырыб бойынша толық оқушылардың тігін машинасында жұмыс жасау жолдарын жақсы меңгерсе.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2024
141
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Көркем еңбек

Мектеп №120 Б.Момышұлы атындағы жалпы орта мектеп

Күні:

Оқытушының аты-жөні: Бариева А

Сынып: 5 қыздар

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Тоқыма материалдарын өңдеуге арналған құрал-жабдықтар мен құрылғылар

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

5.2.2.1-Тігін машинасының құрылысын, жіп өткізуді сипаттау және білу, машина тігістерін орындау

5.2.6.2-Қол еңбегі құралдарымен жұмыс істеудің қауіпсіз тәсілдерін, еңбек гигиенасының ережелерін білу (жұмыс орнын, құралдарды ұйымдастыру және тазалау)

Сабақтың мақсаты:

тігін машинасы жабдығында қауіпсіздік шарасын сақтау. Машиналы тігістерді техникалық сауаттылығы жағынан орындау және оларды жіктеу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы






















Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. «Менің көңіл - күйім» ойыны.

Оқушыларға оқушы бейнесі бар суреттер таратылады . сол суреттегі оқушыға өздерінің сол сәттегі көңіл – күйлерін бейнелейтін болады.


Оқушылар амандасып болған соң, суретке өз көңіл- күйлерін бейнелеп,

Іштегі сезімдерімен бөліседі













Қима суреттер










Үй тапсырмасын «Менің қайшым» әдісі арқылы сұрау. Ортаға бір оқушы шығып, қайшыны алып көрсетеді . сол қайшының иесіне өз сұрағын қояды. Қайшы иесі жауап беру керек

  • Тігіс түрлерін атаңыз?

  • Уақытша тігілетін қол тігістері мен тігімдер қандай түсті жіппен тігіледі?

  • Тігім түрлерін атаңыз?

  • Қол жұмыстары дегеніміз не ?

(ортақ сұрақ)Қол жұмыстарын орындауда қай тігімді қолданамыз? (үйден көктеп тігіп келген бұйымды тексеріп шығамын)



Үй тапсырмасына берілген сұрақтарға толық әрі нақты жауап қайтару керек
















-көктеу





Қалыптастырушы бағалау:

«Медаль»







































«Медаль» бағалау

Қайшы,









Ортасы










1 .Жаңа сабақты түсіндіру.

Оқушыларға суреттер таратылады . суреттегі заттарды екіге бөледі.

Оқушылар машина түрлерімен және оның пайда болу тарихымен танысатын болады. Бейнебаян қарау.

Тігін машина – бұл тоқыма және теріден жасалған материалдарды тігу үшін, тігін жіптері арқылы киім, аяқ қиім және басқа тігін бұйымдарын дайындау үшін арнайы жасалған жабдығы.

Ерте заманда тігу әйелдер үшін басты абыройлардың бірі болатын. Олар тігумен тәулік бойы айналысатын, кәдімгі ине мен жіптің көмегімен өзінің гардеробы үшін және барлық жанұясы үшін сәнді киімдер тіккен

Тігін машинасында жіпті сабақтау Бейнені қарау.

Электрлі тігін машинасының құрылымын оқу.

Оқушыларға тігін машинасының бөліктерімен: платформа, жеңі, жетегі, табаны, өркеш - өркеш рейкасы, машиналы ине, челнок жабдығы, шпульді қалпақша, шпулька, жоғарғы жіптің тарту реттегіші сияқты бөлекшерді аңықтау және есте сақтауды ұсыну.

Оқушылар тігін машинасында жұмыс істеу ережелерімен танысып алып, содан соң машинаны жұмысқа дайындайды.

Барлығы дайын болған соң, көктеп келген бұйымдарын машианада сырып тігуге кіріседі

Сырып тігіп болған соң

Оқушыларға кітапта берілген қол және машина тігістерінің салыстыруды Венн диаграммасында орындайды



Оқулық және қосымша ақпараттар

Суреттегі заттардың не үшін қолданатынын айтады .







.





















































































































Оқушылар тігін машианасында жұмыс істеу ережесімен танысады және жеке жұмыс орындайды.





Көктелген бұйымды тігін машинасында сырып тігіп шығады





Оқушылар Венн диаграммасына салып қол тігістері мен машина тігістерінің айырмашылығы мен артықшылықтарын салыстырады















































































































































ҚБ

«медаль»















ҚБ

«медаль»





















https://youtu.be/v_Ayo3irl-A?si=FweXm6X-oEKg-4ze











































































https://youtu.be/er6c4t-sPIY?si=gJO2aF7-M2dNXRx2





































Тігін машинасы, мата, қайшы, бор, ине-жіп













Венн диаграммасы белгіленген парақтар



Аяқталуы





















Кері байланыс



«Табыс сатысы»








Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін табыс сатысы арқылы біле аламыз.

Мен ........... білемін

Мен......... түсінемін

Мен........... жасай аламын




Оқушылардың таңдаған сатысына пікір қалдыру.


АКТ құралдары

Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!