Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ашық сабақ Тоқыма материалдарын өңдеуге арналған құрал- жабдықтар 5 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған бағдарлама бойынша дайындалып, өткізілген ашық сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
03 Маусым 2018
913
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Бөлім 3 А: Дизайн және технология | Мектеп: ЖББ Қ.Мырзалиев атындағы орта мектеп Мұғалімніңаты- жөні: ДжакуповаГ.М | |
Күні: 19.01.18 Сынып: 5А | Қатыспағандар саны қатысқандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | Тоқыма материалдарын өңдеуге арналған құрал-жабдықтар | |
Осы сабақта қол жеткізілетін мақсаттар (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.2.2.1Тігін машинасының құрылысын, жіп өткізуді сипаттау және білу, машина тігістерін орындау.5.2.2.2Тігін бұйымдарын ылғалды-жылумен (үтік) өңдеуге арналған жабдықтарын білу, сипаттай алу және қолдану.5.2.6.2Қол еңбегі құралдарымен жұмыс істеудің қауіпсіз тәсілдерін, еңбек гигиенасының ережелерін білу (жұмыс орнын, құралдарды ұйымдастыру және тазалау, арнайы киімде жұмыс істеу). | |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: құрал- жабдықтарды ылғалды – жылумен (үтікпен) өңдеу(үтік, тігін машинасы жабдығы, қауіпсіздік шарасын сақтау Оқушылардың көбі:құрал- жабдықтарды ылғалды – жылумен (үтікпен) өңдеу, үтік, тігін машинасы жабдығы, қауіпсіздік шарасын сақтау. Машиналы тігісті орындау.Кейбір оқушылар:құрал- жабдықтарды ылғалды – жылумен (үтікпен) өңдеу (үтік, тігін машинасы жабдығы, қауіпсіздік шарасын сақтау. Машиналы тігістерді техникалық сауаттылығы жағынан орындау және оларды жіктеу | |
Жетістік критерийлері | ||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар мынаны істей алады:- тігін машинесінің құрылымы туралы және машина тігістерінің терминолгиясын аңгімелеп бере алады; - ЫЖӨ түрлерін, ЫЖӨ ақауларының пайда болу себептерін түсіндіре алуы қажет Сұрақтар:Тігін машинесін не үшін қолданамыз?................... ЫЖӨ ретілігі...............?Үтікті қолдану ережелеріне-……..?Машине табаны қандай қызмет атқарады ………?Терминология: платформа, машине инесі, табан, шәрнөк, шәрнөк қақпақшасы, тісті рейка, шпулька, жоғарғы жіпті реттеуіш, таспа, түзу тігіс, жылтыр іздер, түсінің өзгеруі, мата құрамы, бастыра үтіктеу, жатқыза үтіктеу, айыра үтіктеу | |
Құндылықтарды дарыту | Сыныптастарының ойы мен көзқарастарын құрметтеу, өзара көмектесу. | |
Пән аралық байланыстар | сызу, технология, физика, тарих. | |
Түпнұсқалық оқыту | ылғалды – жылумен өңдірудің арнайы терминологиясын, қол және машинамен жұмыс істеудің терминологиясын, машина тігістерін орындау сызбалары және оқу бейнелерін қолданады. | |
АКТ қолданудағдылары | АКТ қолдану :презентациялау, веб қорлары. | |
Бастапқы білім | Бұрынғы сабақтардан оқушылар өзге шеберлердің жұмыстарымен танысқан. Олар өз қолдарымен әр- түрлі бұйымдар жасап үйренді. Түрлі бұйымдар жасаған да, безендіргенде алдағы уақытта қол жұмысын жасаған кезде өз білімдері мен дағдыларын, қажетті құралдарды пайдалана алады. | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс- әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы3- мин | Таныстырылым,оқу жоспары | |
Сабақтың ортасы2 мин 7 мин 3 мин. 5 мин. 5 мин. 10-мин | ҚТ ережелері Құрал- жабдықтар және материалдар: мата үзімдері, қайшылар, жіптер, инелер және т.б. Сызуға арналған материалдар (қарындашсызғыш, өшіргіш және т.б.) «Технологиялық карта» тарату материалы | |
Сабақтың соңы5 мин. | 7. Сабақ шарттары бойынша өзіңдік бақылау және нәтижеге өзіңдік баға беру.Сабақтың соңында оқушылар жасаған жұмыстарына талдау жүргізеді және қандай жұмыс жақсы атқарылды ал, қай жұмысты жақсарту керек екендігіне белгілер (рефлексия) жүргізеді. 8. Қорытынды өткізу.Оқушылармен келесі сұрақтарды талқылау: | Тарату материалы |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік іс-шараларын сақтау |
Өзіңді бағалай және зеттеу парағын қолдана отырып, өзара бағалау жүргізу жопарланады Т= топтық жұмысЖ = жеке жұмысФ = форматты баға беруге демеушілік көрсету = қауіпсіздік бойынша кеңес беру | Осы сабақтың әр бір кезеңдерінде қауіпсіздік іс- шарасын қатаң сақтаумен өткізіледі. 1.Жалпы қауіпсіздік техникасы және тәптіп сақтау «Көркемөнер» кабинетінде өткізіледі2.Электр құралдарымен жұмыс жасаған кезде қауіпсіздік техникасы. | |
Сабақ бойынша рефлексияСабақмақсаты/ оқыту мақсаты шынайы болды? ОМ барлық оқушылар білдіме?Жоқболса, неге?Сабақта дифференциациясы дұрыс өткізілдіме? Сабақтың уақыт кезеңдері сақталындыма? Сабақтың мақсаты мен жоспарынан қандай алшақтықтар байқалды? | ||
Жалпы бағаСабақтың қандай екі мәнісі жақсы өткізілді (оқыту сияқты оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсарту үшін не әсер етті (оқыту сияқты оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ бойынша мен сынып туралы немесе нақты бір оқушының қандай жетістіктері/ қиыншылықтарына көзім жетті, болашақта неге назар аударуым керек ? |
Тақырып: Тоқыма материалдарын өңдеуге арналған құрал-жабдықтар Оқу мақсаты: 5.2.2.1 Тігін машинасының құрылысын, жіп өткізуді сипаттау және білу, машина тігістерін орындау.5.2.2.2 Тігін бұйымдарын ылғалды-жылумен (үтік) өңдеуге арналған жабдықтарын білу, сипаттай алу және қолдану.Бағалау критериі Білім алушы: Тігін машинесі құрылысын зерттейдіМашина тігістерін орындайдыОйлау дағдыларының деңгейі ҚолдануТапсырма: Электр жетекті тігін машинесінде жұмыс жасауТігін машинесінде әр- түрлі қалыптағы тігістерді жіпсіз орындау
- Қағаз қйындыларын әзірлеп қою (3 дана 12 см ×17 см)
- Қарындашпен төрт түзу сызық жүргізу №1
№1 №2 №3
- Қарындашпен толқын тәрізді сызықтар жүргізу №2
- Қарындашпен зигзаг сызық жүргізу №3
- ТҚЕ сақтай отырып сызық бойымен жіпсіз тігіс жүргізу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)