Сабақтың
басы
|
«Зейінді
шоғырландыру» (сабақтың тақырыбын анықтау
мақсатында.)
Оқушыларға жұмбақ
жасыру арқылы сабақтың тақырыбын анықтатуға мүмкіндік
жасау.
Сабақтың
тақырыбы: Төрт
түлік.
|
Жұмбақтың жауабын шешіп, сабақтың тақырыбын
анықтайды.
.
|
Қолпаштау сөздері арқылы
бағаау
|
Жұмбақ:
1.Қамыс құлақ, тостаған
тұяқ
Мінсең қанат, сүті дәрі, еті тамақ
(Жылқы)
2.Екі айнасы бар Қызық найзасы бар
(Сиыр)
3. Кішкене ғана бойы
бар,
Айналдырып киген тоны бар.
(Қой)
4.Үстінде екі тауы бар. Өзі қызық жануар
(Түйе).
|
Сабақтың
ортасы
|
Тыңдалым алдында
сұрақтары беріледі.
-Қазақ халқының
өміріндегі төрт түліктің рөлі
қандай?
-Төрт түлік туралы
қандай мақал – мәтел
білесіңдер?
Тыңдалым мәтіні
ұсынылады.
1-тапсырма.
«Шындық/жалған» әдісі бойынша
берілген сұрақтарға жауап беріп
көріңдер.
1.Төрт түліктің
ішінде байлық ретінде саналғаны сиыр.
-
2.Қазақ үшін ең
құнды, қасиетті мал -жылқы +
3. Жылқының сүті
дертке шипа.+
4. Сиыр ерекше
күтімді қажет ететін мал. –
6. Қойдың жүнінен
гөрі терісі қымбат. +
2-тапсырма.
Мәтіндегі негізгі
және қосымша ақпаратты анықтап, дәптеріңе
жаз.
Тілдік
бағдар!
Оқушыларға тілдік бағдар бойынша сөздің көп мағыналылығы
мен омоним жайлы
түсіндіріледі.
3-тапсырма.
Тыңдалым мәтінінен
алынған сөздердің лайықты қатарын
жаса.
4-тапсырма.
Оқушылар, берілген
сілтеме бойынша
https://imektep.kz/kz/hat-zhazip-uirenu
, хат жазудың талаптарын еске
түсіреді.
|
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді.
Тыңдалым мәтіні
оқылып болған соң сұрақтарға жауап
береді.
Мәтіндегі негізгі
және қосымша ақпаратты анықтайды, дәптеріне жазып
алады.
Сөздер
|
Омонимі /ықтимал
жауаптар/
|
Қара
|
Маған қара, қара
мал
|
Ат
|
Жүйрік ат, таспен
ат
|
қой
|
Қой малы, затты
қой
|
Сөздер
|
Көп мағыналы сөз
/ықтимал жауаптар/
|
бас
|
Адамның басы, таудың басы,
жұмыстың басы
|
бет
|
Кітаптың беті, адамның
беті
|
көз
|
Баланың көзі, күннің
көзі
|
«Төрт түліктің
пайдасы» тақырыбын сөз ете отырып, досыңа хат жаз. Хат мәтінінде
көп мағыналы сөздер мен омонимдердің болуын
ескер.
|
«Медаль, миссия»
әдісімен бағалау.
Қолпаштау сөздері
арқылы бағалау
«От шашу» арқылы
бағалау
|
Медаль
суреті.
Тыңдалым үшін
аудиожазба
Арнайы үлестірмелі
қағаздар.
Интербелсенді
тақта.
|