Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
(ересектер тобы)
Күні: 18.04.2018.
Тәрбиеші: Казахбаева Р.Б.
Білі беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: Төрт түлік мал
Мақсаты: балалардың тілін дамыта отырып, төрт түлік мал туралы толық мағлұмат беру.
Міндеттері:
Білімділік: Төрт түлік малдың пірлері мен олардың төлдері туралы білімдерін бекіту.
Дамытушулық: ойлау қабілеттерін, қиялын, тілін дамыту
Тәрбиелік: төрт түлік малды қадірлеуге тәрбиелеу
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, ойын.
Көрнекі-құралдар: төрт түлік малдың және төлдерінің суреттері.
Билингивалды компонент: Қой – овца – sheep, жылқы – лошадь – horse, түйе - верблюд - сamel, сиыр – корова - cows, ешкі - козы – goats.
|
Қызмет кезендері |
Тәрбиешінің қызметі |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Алақанды ашайық, Күннің көзін жасайық Таза ауаға қол сермеп Жүрек жылуын жасайық Мейрімділік шоғын біз Қонақтарға шашайық (хормен) - Балалар менің қолымдағы не деп ойлайсыңдар? (бұл сурет) - Ненің суреті берілген? (бұл суретте көңіл күй нышаны берілген) - Бұл суреттегі көңіл күй нышандарын қайталап көрейікші?! - Мұңайып тұрған көңіл күй нышаны (мұңаяды) - Күліп тұрған көңіл күй нышаны (жымияды) - Көңіл күйі өте керемет көңіл күй нышаны (күлімдеп тұрады) - Ал қанеки, осындай керемет көңіл күймен орнымызға отырайық. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
- Балалар, мен жұмбақ жасырайын. Сендер тауып көріңдер. 1)Батырға көлік болған – Бұл қай жануар? (жылқы) Т:- Жылқының пайдасын айта қойындар, ол қандай жануар? - Жылқы адамның жан серігі.
Мінсе - көлік. Жылқының қымызы бізге пайдалы, ауруға ем, еті өте
тәтті. (жылқы – лошадь – horse) - Жарайсыңдар. Келесі жұмбағымды жасырайын! 2)Ащыдан басқа
жемейтін, Т:- Балалар, түйенің орысшасы қалай аталады? Ал ағылшыншасы ше? (түйе - верблюд – сamel) - Жарайсыңдар. Келесі
жұмбағымды жасырайын! Т:- Ешкінің пайдасын айта
қойындар, ол қандай жануар? (ешкі - коза – goat) Т:- Жарайсыңдар. Келесі
жұмбағымды жасырайын! Т:- Қойдың пайдасын айта қойындар,
ол қандай жануар? Т:- Балалар, қойдың орысшасы қалай аталады? Ал ағылшыншасы ше? (Қой – овец – sheep) Т:- Сиырдың пайдасын айта
қойындар, ол қандай жануар? Т:- Балалар, сиырдың орысшасы қалай аталады? Ал ағылшыншасы ше? (сиыр – корова – cow) - Дұрыс айтасыңдар, балалар, бұрынғы ата бабаларымыз ежелден мал шаруашылығымен айналысқан. Қой, жылқы, түйе, сиыр төрт түлік малға жатқызған. Төрт түлік бізге кисек-киім, ішсек – тамақ, мінсек – көлік болған. Әр малдың өзінің киесі болған. Қойдың пірі – Шопан
ата. Енді төрт түліктің төлдерін қалай атайтынын көрейік. Түйенің төлі - бота Сергіту сәті Атқа жақсы қараймын, Жал құйрығын тараймын. Мініп алып сол атқа, Барып жүрмін қонаққа. «Жануарлар дыбысы» ойыны. - Жарайсыңдар, балалар. Маған айтып беріңдерші, үйлеріңде сендерді аналарың-әкелерің қалай еркелетеді? - Енді маған өткен оқу
қызметінде жаттаған «Мал төлін қалай сүйеді?» өлеңін кім айтып
береді екен? - Жарайсыңдар, балалар. «Төрт түлігім ырысым» дидактикалық ойынын дайындап алып келдім. Бұл ойында сендерге 1 жануардың суретін беремін. Ал мына жерде көптеген суреттер бар. Бірақ сендер мына берілген суреттерден осы жануарға тікелей байланысты суреттер жинағын таңдап алыңдар. |
|
Рефлексивті-түзетушілік |
- Ал, енді балалар бүгінгі оқу қызметінде не үйрендік қайталап шығайықшы. - Жарайсыңдар! (қорытындылау, мадақтау) |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Төрт түлік мал"
Ашық сабақ "Төрт түлік мал"
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
(ересектер тобы)
Күні: 18.04.2018.
Тәрбиеші: Казахбаева Р.Б.
Білі беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: Төрт түлік мал
Мақсаты: балалардың тілін дамыта отырып, төрт түлік мал туралы толық мағлұмат беру.
Міндеттері:
Білімділік: Төрт түлік малдың пірлері мен олардың төлдері туралы білімдерін бекіту.
Дамытушулық: ойлау қабілеттерін, қиялын, тілін дамыту
Тәрбиелік: төрт түлік малды қадірлеуге тәрбиелеу
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, ойын.
Көрнекі-құралдар: төрт түлік малдың және төлдерінің суреттері.
Билингивалды компонент: Қой – овца – sheep, жылқы – лошадь – horse, түйе - верблюд - сamel, сиыр – корова - cows, ешкі - козы – goats.
|
Қызмет кезендері |
Тәрбиешінің қызметі |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Алақанды ашайық, Күннің көзін жасайық Таза ауаға қол сермеп Жүрек жылуын жасайық Мейрімділік шоғын біз Қонақтарға шашайық (хормен) - Балалар менің қолымдағы не деп ойлайсыңдар? (бұл сурет) - Ненің суреті берілген? (бұл суретте көңіл күй нышаны берілген) - Бұл суреттегі көңіл күй нышандарын қайталап көрейікші?! - Мұңайып тұрған көңіл күй нышаны (мұңаяды) - Күліп тұрған көңіл күй нышаны (жымияды) - Көңіл күйі өте керемет көңіл күй нышаны (күлімдеп тұрады) - Ал қанеки, осындай керемет көңіл күймен орнымызға отырайық. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
- Балалар, мен жұмбақ жасырайын. Сендер тауып көріңдер. 1)Батырға көлік болған – Бұл қай жануар? (жылқы) Т:- Жылқының пайдасын айта қойындар, ол қандай жануар? - Жылқы адамның жан серігі.
Мінсе - көлік. Жылқының қымызы бізге пайдалы, ауруға ем, еті өте
тәтті. (жылқы – лошадь – horse) - Жарайсыңдар. Келесі жұмбағымды жасырайын! 2)Ащыдан басқа
жемейтін, Т:- Балалар, түйенің орысшасы қалай аталады? Ал ағылшыншасы ше? (түйе - верблюд – сamel) - Жарайсыңдар. Келесі
жұмбағымды жасырайын! Т:- Ешкінің пайдасын айта
қойындар, ол қандай жануар? (ешкі - коза – goat) Т:- Жарайсыңдар. Келесі
жұмбағымды жасырайын! Т:- Қойдың пайдасын айта қойындар,
ол қандай жануар? Т:- Балалар, қойдың орысшасы қалай аталады? Ал ағылшыншасы ше? (Қой – овец – sheep) Т:- Сиырдың пайдасын айта
қойындар, ол қандай жануар? Т:- Балалар, сиырдың орысшасы қалай аталады? Ал ағылшыншасы ше? (сиыр – корова – cow) - Дұрыс айтасыңдар, балалар, бұрынғы ата бабаларымыз ежелден мал шаруашылығымен айналысқан. Қой, жылқы, түйе, сиыр төрт түлік малға жатқызған. Төрт түлік бізге кисек-киім, ішсек – тамақ, мінсек – көлік болған. Әр малдың өзінің киесі болған. Қойдың пірі – Шопан
ата. Енді төрт түліктің төлдерін қалай атайтынын көрейік. Түйенің төлі - бота Сергіту сәті Атқа жақсы қараймын, Жал құйрығын тараймын. Мініп алып сол атқа, Барып жүрмін қонаққа. «Жануарлар дыбысы» ойыны. - Жарайсыңдар, балалар. Маған айтып беріңдерші, үйлеріңде сендерді аналарың-әкелерің қалай еркелетеді? - Енді маған өткен оқу
қызметінде жаттаған «Мал төлін қалай сүйеді?» өлеңін кім айтып
береді екен? - Жарайсыңдар, балалар. «Төрт түлігім ырысым» дидактикалық ойынын дайындап алып келдім. Бұл ойында сендерге 1 жануардың суретін беремін. Ал мына жерде көптеген суреттер бар. Бірақ сендер мына берілген суреттерден осы жануарға тікелей байланысты суреттер жинағын таңдап алыңдар. |
|
Рефлексивті-түзетушілік |
- Ал, енді балалар бүгінгі оқу қызметінде не үйрендік қайталап шығайықшы. - Жарайсыңдар! (қорытындылау, мадақтау) |
шағым қалдыра аласыз













