Материалдар / Ашық сабақ Төрт түлік туралы өлеңдер 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Төрт түлік туралы өлеңдер 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып оқушылары сабақты өзгеше қабылдайды. Сабақ оның қиялының, шығармашылығының ерекше дауына көмек етеді. Бүлдіршіндер санасында «Бәрі де қолымнан келеді, бәрі де мүмкін» деген ой қалыптасады. Осы ойдың нәтижесінде баланың өз мүмкіншілігіне деген сенімі артады. Сабақта балалардың тек шығармашылығы ғана дамып қоймайды, сонымен қатар өзінің бастаған жұмысын соңына дейін сәтті сапалы орындауға тырысады.Оқушы өз жұмысының орындалу дәрежесіне сырт көзбен қарап үйренеді, өз жұмысын өзгелердің жұмысымен іштей салыстырады. Әр жасаған сапалы жұмысының нәтижесінде баланың қызығушылығы артып, келесі жұмыста «бұдан да жақсы істеймін» деген ой туындап, әрбір сабақты қуанышпен күтеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Наурыз 2019
1528
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Қоршаған орта

Мектеп: №76 жалпы білім беретін мектеп

Күні: 13. 12. 2018

Мұғалімнің аты-жөні: Байгабылова тамаша Ергабыловна

Сынып: 3

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Төрт түлік туралы өлеңдер

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2.2.9.1. – дерексөздер мен ақпаратты, табу жолын анықтайды, берілген тақырып / сұрақ бойынша ақпаратты іріктеп алу және кестеге салу.

2.3.5.1. – мұғалім көмегімен үлгі бойынша шоғыр ертегілер / жұмбақтар жазу немесе дайын ұқсастарды қатыстырып шумақтар / санамақтар құрастыру.

Сабақтың мақсаттары

Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды:

Тірек сөздерді қатыстырып, берілген тақырып бойынша сөйлемдер құрай алады.

Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды:

Тақырыпта кездескен тірек сөздер арқылы өз ойларын толық жеткізіп, мәтін құрай алады.

Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды:

Тақырыпта кездескен тірек сөздер арқылы өз ойларын толық жеткізіп, білмдерін практика жүзінде қолдана алады.

Бағалау критерийлері

  • Мәтіннің тақырыбы мен берілген сурет бойынша мәтіннің мазмұнын болжайды;

  • Жоспарды қолдана отырып, тірек сөздер арқылы әңгімелеу мәтінін құрап жазады;

  • Кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазады.

Ойлау дағдысының деңгейі

Қолдану

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Түйе, төрт түлік мал.

Негізгі сөздер мен тіркестер,мәтіндегі жаңа сөздер: Жылқы, Түйе, сиыр, қой, ешкі.

Сыныптағы диалог

Төрт түлік туралы өлеңдер оқу (төрт түлік деген не? Төрт түлікке кімдер жатады? Неге оларды төрт түлік деп атайды?)

Сабақта қамтылатын құндылықтар

  • Топтық жұмысты орындауда ұжымшылдық пен бірлікті сақтау.

  • Тәрбиелік мәні бар мәтіндер.

Пәнаралық байланыс

Дене шынықтыру.

Акт қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта, презентациялар, бейнежазбалар.

Осыған дейін меңгерілген білім

  • Төрт түлік туралы біледі.

  • Тақырыптан алған білмдерін кестеге жаза алады.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5


Гүлмен тілек әдісі.

Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.

Гүл.

Сабақ ортасы

30 – 35’


Сөз құра, тез құра” әдісі.

Оқушылар орны ауысқан әріптерден сөз құрайды. Сөз құрастыру арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды.

К т ү р т л і т ө

(Төрт түлік)


Не артық?” әдісі.

Нұсқаулық:

  1. суретке назар аударыңыздар.

  2. Не артық?

  3. Неліктен?

/Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап беруде өз ойларын дәлелдей отырып жеткізуіне назар аудару/.

Дискриптер:

Оқушылар тақтада қосылған слайдтан төрт түлікке жатпайтын сөздерді анықтайды.


Жалғасын тап” әдісі. Оқушылар мақалды жалғастырады.


«________________ сөздің патшасы» (өлең)



Қар кесегі” әдісі. Оқушыларға сұрақтар қойылады.

-өлең дегеніміз не?/

- өлең неден тұрады?

-ұйқас деген не?

-жол мен шумақтың айырмашылығы қандай?



Сергіту сәті. “Кел билейік” әдісі.

Оқушылар орындарынан тұрып қойылған әуенге, видеоға қарап билейді.

Сен маған-мен саған” әдісі. Оқушылар өзара төрт-түлік туралы білетін ақпараттарымен алмасады.


Видео көрсету.Интербелсенді тақтадан жануарлар мен аңдар туралы бейне көрініс көреді. Ауызша түсінгендерін айтып береді.


Ретін тап!” ойыны.

Өлең жолдарының құрлысын, мағыналық байланысын ескере отырып өлең жолдарын құрастыру.

Қой

Қорасында маңыраған,

Қозысымен жамыраған,

Қозысынан айырылса,

Қоймай ұзақ аңыраған.

Аппақ, қою сүті бар,

Ақ шағала құрты бар

Ақтылы қой жануар!

Қойдың пайдасын сызбаға түсір.

Сиыр

Мүйізі айдай иілген,

Мұрнын көкке шүйірген.

Керілген желін, сала емшек,

Сауғанда жаның сүйінген.

Ірімшік пенен құрт, майы

Жегенде тілді үйірген.

Түйе

Маң-маң басқан, маң басқан,

Шудаларын шаң басқан.

Екі өркешін қом басқан,

Төрт аяғын тең басқан;

Тілін тікен теспеген,

Мұрындығы келіскен,

Алабота жегені,

Ащы қурай, теріскен;

«Шөк» дегенде «бық» деген,

Шешіп үйін жүктеген.


Концептуалды кесте” әдісі.


Түйенің сүтінен әзірленетін тағамдар

Түйенің терісінен жасалатын заттар

Түйенің етінен әзірленетін тағамдар











Сиырдың сүтінен әзірленетін тағамдар

Сиырдың терісінен жасалатын заттар

Сиырдың етінен әзірленетін тағамдар













Дискриптер:

Оқушылар түйе және сиыр туралы білімдерін жүйелеп кестеге жазады.


5 жолды өлең” әдісі.

Төрт түліктің бірін таңдап, өлең жолдарын құрастырады.

Үлгі:

Зат есім / Кім? (1)

Сын есім/ қандай? (2)

Етістік / не істеді? (3)

Сезімді білдіретін тіркес /керемет мекен! (4)

Синоним

Дискриптер:

Оқушылар төрт түлік туралы өлең құрастырады зат есімді, сын есімді, етістікті, сөз тіркесін және синоним пайдаланып.


Интербелсенді тақта.













Слайд.





















Тақат, плакат.

















































.























Кестелер (25шт).





















Дәптер.









Сабақтың соңы

5’

Кері байланыс сабақ өні бойында байқалады.

Рефлексия

Алма ағашы” әдісі. Әр оқушыға стикер таратылады. Оқушылар стикерге тсінгендерін жазып ағашқа жапсырады.


Постер.

Саралау – сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Барлығы:

Көбісі:

Кейбіреуі:

Ауа райы” әдісі. Ауа райы арқылы бағалау. 5 алған оқушыларға жарқыраған үн беріледі, 4 алған оқышларға бұлт беріледі, келесі де тағы да тырысу керек оқушыларға жаңбыр жауап жатқан бұлт беріледі.

Әдебиеттік оқу Қауіпсіздік ережесі сақталады

Тірек сөздерді қолдану арқылы дұрыс сөйлеуге дағдылану.

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттары жүзеге асты. Бүгін оқушылар жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтап жинақы мәтін жазуды үйренді. Сыныптағы оқу оқу атмосферасы белсенді , көңілді болды. Диференциация сабақ үдерісінде болды. Мен жоспарланған уақытымды жүзеге асырдым. Жоспарыма ешқандай өзгерістер енгізген жоқпын.

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2 770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!