Сабақтың
басы
|
«Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру:
«Комплименттер шеруі» тренингін өткізеді. Оқушыларға А4
парағын таратып беремін. Олардың артында әдемі , жылы сөздер
жазылған.
Қозыдайын
момақан...
Ботадай көздерің
мөлдіреп...
Құлындайын
жарысқан....
Осы тілектердің
артындағы жануарлар бейнесімен, топқа
бөлінеді.
Үй жұмысын
тексеру
Сабағымыздың барысында
әр оқушы өзін-өзі бағалап отырады және топтық бағалау
болады.
Қызығушылықты ояту
Ой қозғау : Жұмбақтар
шешу.
1. Кішкене
ғана бойы бар,
Айналдырып
киген тоны бар. / қой –
қозы/ 2. Мүйізі айдай
иірген Мұрнын көкке
шүйірген Ірімшік пен құрт
майы Жегенде тілді
үйірген. /
сиыр/ 3. Қамыс құлақ Тостаған тұқ. Мінсең - қанат. Сүті - дәрі, Еті - тамақ. /
жылқы/
4. Кезікті бір жануар,
Үстінде екі тауы бар.
/ түйе/
|
«Смайликтер»
|
Үлестірмелі
топтамалар
Төрт түліктің суреттері
|
Сабақтың
ортасы
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
Жаңа сөздермен
таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты
сөздік .
Оқылым:
тапсырма
Жеке
жұмыс
Жазылым
Айтылым
10-тапсырма
Жұптық жұмыс
Оқылым
Жазылым
8-тапсырма
Оқылым Айтылым
7-тапсырма
Жазылым
Топтық жұмыс
Жазылым Айтылым
6- тапсырма
Жеке жұмыс
2-тапсырма
Жазылым
Айтылым
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен
айтып шығады.
Балқаймақ- сметана,
сливки
Асыраушысы-кормильец
Иленген
тері- Обработанная
кожа
Жал-грива
Жамылғы-покрывало
Тыңдалым: Бейнероликті тыңдап, жаңа
тақырыппен танысу.
Оқылым, айтылым:
1-топ: Түйе туралы
оқиды
2-топ: Сиыр туралы
оқиды
3-топ: Қой мен ешкі туралы
оқиды.
Кластерге түсіріп
жазады.
Жазылым
Берілген сөйлемдерді
толықтырып жаз.
1. Қойдың күзгі терісінен тон,
|
киіз басады.
|
2. Қойдың
жүнінен
|
көп сүті үшін ұстайды
|
3.Сиырды
көбіне
|
қысқы терісінен тұлып тігеді.
|
4.Жіп иіріп, қолғап,
|
мінсең - көлік.
|
5.Жылқыны саусаң - қымызы сусын,
|
жүк артады.
|
6.Сиырдың сүтінен қаймақ, май, айран,
|
көштің көлігі
|
7.Түйе –.
|
қымыран дайындайды.
|
8.Сүтінен шұбат,
|
құрт, сүзбе, ірімшік дайындайды.
|
9. Түйеге көбінесе
|
шұлық тоқиды.
|
Сергіту сәті: «Сынық телефон»
ойыны
Дейін, кейін, босқа, соң,
үшін, туралы, таман, тарта, қабат, қатар, қоса,
Айтылым
Септеулік шылауды қайталау.
Тапсырма
орындау.
Берілген сөздерді оқып,
септеулік шылауларды тап.
1.Әкем жылқы туралы аңыз айтты.
2. Жарты сағаттан кейін кино басталады.
3. Тұсау кескеннен кейін сыйлық беріледі.
4.Мәжілісте осы мәселе жөнінде сөз болады.
5. Қалаға дейін жүз метр қалды.
6. Мен сіз туралы аз біледі екенмін.
7. Кешеден бері қауырт жұмыстар көбейді.
8.Бұл кездесуде оқушылармен бірге ата-аналар
да отырды.
9. Үйге
дейін автобуспен келдік.
«Төрт түлік»
«Бес жолды өлең» 1.Зат есім. 2.Сын есім. 3.Етістік.
4.Сөйлем. 5.Синоним
|
«Бағдаршам»
Дескриптор
-Мәтінді
түсініп оқиды
-Мәтін
бойынша түсінік айтады.
«БББ»
Дескриптор
-Сөйлемдерді оқиды
-
Сәйкестендіріп жазады
Дескриптор
-сөйлемдерді жазады
-септеулік шылауды табады
-түрін
ажыратады.
«Өзін-
өзі бағалау»
Жазылым
Сәйкесігін тауып сызбамен белгілеу
Сұрақ Жауап 1. Мал төлдері? Еті, сүті, терісі, жүні 2.
Малдың пайдасы? Жоңышқа, жаңқа, жусан 3. Малдың сүйікті асы? Шопан,
жылқышы, бақташы 4. Малды кім бағады? Қозы, бұзау, лақ, құлын,
бота
|
Оқулық
сөздік
Оқулық
Оқулық
слайд
Кесте
Таратпалар
|