|
ІII бөлім: Мен-балаң, жарық күнде сәуле қуған Сабақтың тақырыбы: «Тортай мінер ақ боз ат шығармасының көркемдік ерекшелігі». |
|
Успен мектеп-бөбекжай-балабақша кешені |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 17.02.22ж. |
|
Умбетова Фарида Гайшуковна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар: 5 |
|
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
|
Көркем шығармадағы кейіпкер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Тапсырмалар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырма |
Мұғалімнің қызметі: |
Оқушының қызметі: |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Сабақтың басы Қызығушылықты ояту Жаңа сабақ ІІ. Мағынаны тану.
ІV. Рефлексия |
Ұйымдастыру кезеңі. - Оқушылармен сәлемдесу. - Психологиялық ахуал туғызу.
-Балалар, сіздерді
әжелерін, аналарын қалай еркелетеді.
Үй тапсырмасын
сұрау:
Топтық
жұмыс Адал дос деген кім?
Тақырыбы:«Тортай мінер ақ боз ат
шығармасының көркемдік
ерекшелігі». «Суреттер сөйлейді» стратегиясы. Сол кездегі ауыл балаларының және қазіргі балалардың өмірін салыстырып,кестені дәптерге толтыр.
Шығарманың композициялық құрылысы
Әңгіме тілін талдау
Шығармадан жер су аттарын Тұрақты тіркестер Мақал мәтелдерді Теңеуді табады
Жеке жұмыс (деңгейлік тапсырмалар)
Екі шығармаға байланысты проблемалық сұрақтар қою.
«Жетімнің көз жасы» видео бүгінгі проблама және қамқорлық туралы.
«Алақан жылуы» Сабақтан алған әсерлерін жазады
Үйге тапсырма: «Арман болған ақ боз ат» деген тақырыпта эссе жазыңдар. |
Оқушылар амандасып орындарына отырады. Сабаққа назарларын аударады.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады
Үй тапсырмасын оқып, сұрақтарға жауап береді
Оқушылар «ТОПТАСТЫРУ» әдісі арқылы оқушылар жаңа сабаққа болжам жасайды
- сол кездегі ауыл балаларының және қазіргі балалардың өмірін салыстырады - өз болжамын жазады.
Шығарманың композициялық құрылысын сәйкестендіріп сызады
Проблемалық сұрақтарға жауап береді
Өз ойларын айтады
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
Дескриптор: 1. Тортай бейнесін ашады 1 балл Мұғалімнің бағалауы
ҚБ Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ІII
бөлім: Мен-балаң, жарық күнде
сәуле қуған Сабақтың
тақырыбы: «Тортай мінер ақ боз ат
шығармасының көркемдік
ерекшелігі». Успен
мектеп-бөбекжай-балабақша
кешені Күні:
17.02.22ж. Умбетова Фарида
Гайшуковна Сынып:
6 Қатысқандар:
5 Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу
мақсаттары:
Көркем шығармадағы
кейіпкер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу. Құндылықтарға
баулу: «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл
арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы,
функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген
дағдысы қалыптасады. Тапсырмалар Сабақ барысындағы мұғалім мен
оқушының іс-әрекеті Тапсырма Мұғалімнің
қызметі: Оқушының
қызметі: Бағалау Ресурстар
Оқушыларға
психологиялық ахуал туғызу
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
Жаңа
сабақ
ІІ. Мағынаны
тану.
ІV.
Рефлексия
Ұйымдастыру
кезеңі.
- Оқушылармен
сәлемдесу.
- Психологиялық
ахуал туғызу.
-Балалар, сіздерді
әжелерін, аналарын қалай еркелетеді.
Үй тапсырмасын
сұрау:
Топтық
жұмыс
Адал дос деген
кім?
Тақырыбы:«Тортай мінер ақ боз ат
шығармасының көркемдік
ерекшелігі». «Суреттер сөйлейді»
стратегиясы. Сол кездегі ауыл балаларының
және қазіргі балалардың өмірін салыстырып,кестені дәптерге
толтыр. Соғыс жылдарындағы балалардың
ойыны,ермегі Соғыс жылдарындағы балалардың
еңбек етуі Қазіргі балалардың
ойыны,ермегі Қазіргі балалардың еңбек
етуі
Шығарманың композициялық
құрылысы Сюжеттің
басталуы Тортай мен Ораштың
достығы Сюжеттің
байланысы Салықсалған ауылының
көрінісі Сюжеттің
шиеленісуі- Тортайдың
түсі Сюжеттің
шегі Тортайдың үйінен
кетуі Сюжеттің
шешімі Тортай мінер ақ боз ат... Менің тақымымда
кеткендей еді...
Әңгіме
тілін
талдау
Шығармадан
жер су
аттарын
Тұрақты
тіркестер
Мақал
мәтелдерді
Теңеуді
табады
Жеке жұмыс
(деңгейлік тапсырмалар)
Екі шығармаға байланысты проблемалық сұрақтар қою.
«Жусан иісі» повесі мен «Тортай
мінер ақ боз ат» әңгімесі қалай
аяқталды? (Оқушылар кітаптан екі шығарманың аяғын тауып
оқиды)
Жетім балалардың армандарының орындалмай қалуына
не кедергі болды? (Сұрапыл
соғыс)
Екі
оқиғаны қалай аяқтар едіңдер? (Оқушылар өз ойларын
айтады)
Аян
кеткенде, басқа балалармен көңілсіз болып Аянды қимаған кім?
Тортайды өзімен бірге алып кететін шамасының жоқтығына қиналған
кім? (Ол – Аянды қимаған оның жолдасы еді, Тортай үшін қиналған
досы Ораш еді. Олар – осы шығармалардың авторлары - Оралхан Бөкей
мен Сайын Мұратбеков).
Тортай кітап туралы қандай
пікірде ? Кітапты неге пір
тұтты?
Кітаптың адам өмірі, мінез құлқы үшін қандай
маңызы бар?
Қос
шығарма сендерге не үйретті? (Ойларын
айтады)
«Жетімнің көз
жасы» видео бүгінгі проблама және қамқорлық
туралы.
«Алақан
жылуы»
Сабақтан алған
әсерлерін жазады
Үйге
тапсырма:
«Арман болған ақ боз ат» деген тақырыпта эссе
жазыңдар.
Оқушылар амандасып
орындарына отырады.
Сабаққа назарларын
аударады.
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады
Үй тапсырмасын оқып,
сұрақтарға жауап береді
Оқушылар
«ТОПТАСТЫРУ» әдісі арқылы оқушылар жаңа сабаққа болжам
жасайды
- сол кездегі ауыл
балаларының және қазіргі балалардың өмірін
салыстырады
- өз болжамын
жазады.
Шығарманың
композициялық құрылысын
сәйкестендіріп
сызады
Проблемалық
сұрақтарға жауап береді
Өз ойларын
айтады
Оқушылар
күнделіктеріне жазады
Дескриптор:
1. Тортай бейнесін
ашады
1
балл
Мұғалімнің
бағалауы
ҚБ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

















