Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: Тортай мінер ақ боз ат
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ІII бөлім: Мен-балаң, жарық күнде сәуле қуған Сабақтың тақырыбы: «Тортай мінер ақ боз ат шығармасының көркемдік ерекшелігі». |
|
Успен мектеп-бөбекжай-балабақша кешені |
|||||||||||||||||||||||
Күні: 17.02.22ж. |
|
Умбетова Фарида Гайшуковна |
|||||||||||||||||||||||
Сынып: 6 |
Қатысқандар: 5 |
|
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
|
Көркем шығармадағы кейіпкер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. |
|||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||||||
Тапсырма |
Мұғалімнің қызметі: |
Оқушының қызметі: |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Сабақтың басы Қызығушылықты ояту Жаңа сабақ ІІ. Мағынаны тану.
ІV. Рефлексия |
Ұйымдастыру кезеңі. - Оқушылармен сәлемдесу. - Психологиялық ахуал туғызу.
-Балалар, сіздерді
әжелерін, аналарын қалай еркелетеді. Үй тапсырмасын сұрау: word well
Топтық
жұмыс Адал дос деген кім?
Тақырыбы:«Тортай мінер ақ боз ат
шығармасының көркемдік
ерекшелігі». «Суреттер сөйлейді» стратегиясы. Сол кездегі ауыл балаларының және қазіргі балалардың өмірін салыстырып,кестені дәптерге толтыр.
Шығарманың композициялық құрылысы
Әңгіме тілін талдау
Шығармадан жер су аттарын Тұрақты тіркестер Мақал мәтелдерді Теңеуді табады
Жеке жұмыс (деңгейлік тапсырмалар)
Екі шығармаға байланысты проблемалық сұрақтар қою.
«Жетімнің көз жасы» видео бүгінгі проблама және қамқорлық туралы.
«Алақан жылуы» Сабақтан алған әсерлерін жазады
Үйге тапсырма: «Арман болған ақ боз ат» деген тақырыпта эссе жазыңдар. |
Оқушылар амандасып орындарына отырады. Сабаққа назарларын аударады.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады
Үй тапсырмасын оқып, сұрақтарға жауап береді
Оқушылар «ТОПТАСТЫРУ» әдісі арқылы оқушылар жаңа сабаққа болжам жасайды
- сол кездегі ауыл балаларының және қазіргі балалардың өмірін салыстырады - өз болжамын жазады.
Шығарманың композициялық құрылысын сәйкестендіріп сызады
Проблемалық сұрақтарға жауап береді
Өз ойларын айтады
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
Дескриптор: 1. Тортай бейнесін ашады 1 балл Мұғалімнің бағалауы
ҚБ 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |