Материалдар / Ашық сабақ "Төртбұрыш және оның қасиеттері"

Ашық сабақ "Төртбұрыш және оның қасиеттері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пән мұғалімдеріне бір көмегі киіп қалар Басқа да пән мұғалімдеріне ішінен әдіс тәсілдер қажеті болып қалады ма деген ойдамын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
519
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: геометрияМектеп: №49
Күні:Мұғалімнің есім: Джабаева Г.С.
Сынып:Қатысқандар: қатыспағандар:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)Төртбұрыш анықтамасын білу, элементтерін, теоремаларын түсіну, теоремаларды есеп шығаруда қолдану, белгісіз элементтерін анықтау
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


Төртбұрыш анықтамасын біледі


Оқушылардың басым бөлігі:


Төртбұрыш анықтамасын біледі, элементтерін, теоремаларын түсінеді


Кейбір оқушылар:


Төртбұрыш анықтамасын біледі, элементтерін, теоремаларын түсінеді, теоремаларды есеп шығаруда қолданады, белгісіз элементтерін анықтайды
Тілдік мақсатБұрыш, қабырға, градус, фигура
Алдыңғы оқуФигуралар
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар
Сабақтың басыҰйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу: (5 мин)Бүгінгі күннің көңіл күйлерін анықтайды.1-3 санау арқылы топқа бөлу.-Сабаққа дайындалады-Топ ережесімен танысады. Психологиялық ахуалды қалыптастырады.    Мына фигуралардың әрқайсысы төрт нүктеден және оларды тізбектей қосатын төрт кесіндіден тұрады. Осы фигуралардыңқайсысытөртбұрышболыптабылады?







Критерийлер:1.Төртбұрыш сыза алады2.Сыни тұрғыдан ойланады3.Уақытты үнемдейді


Таратпа материалдар



Суреттер



Слайд

Топпен жұмыс
ОртасыЖаңа сабақ. Әр топ қағаз бетіне Төртбұрыш анықтамасын, элементтерін, қасиеттерін қағаз бетіне түсіреді, қорғайды.Анықтама.Әрбірүшеуібіртүзудежатпайтынтөртнүктеденжәнеолардытізбектейқосатынқиылыспайтынтөрткесіндіденжәнесолкесінділерменшектелгенжазықтықтыңбөлігінентұратынфигуранытөртбұрышдепатайды.Берілгеннүктелертөртбұрыштыңтөбелері, ал оларды қосатын кесінділер төртбұрыштың қабырғалары депаталады.

Топта талқылап, шығарады№ 1Фигуралар сандармен белгіленгенболсанда төмендегі суретке қай жауап сәйкес келіп тұр?















А) 2 1 3 в) 2 3 4 с) 3 1 4 д) 1 3 4 е) 4 2 3 1 2 2 3 2 2 1 3 3 3 1 3 1 4 3 3 3 2 4 4 3 4 3 3 4 4 1 4 3 3







№2 Р5см 3см

QR 4см

Мынаөрнектердіңқайсысы, PQR үшбұрышыныңтікбұрыштыүшбұрышекенінкөрсетеді?А) + В) 5≤3+4 С) 3+4=12-5«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды.Оқулықпен жұмыс № 65,67.Критерийлер: 1.Есептің шартын жаза біледі2.Төртбұрыш қасиеттерін қолданады.3.Уақытты үнемдейді.Қайталау сұрақтары(ыстық орындық):1.Қандай фигуралар төртбұрыш деп аталады?2.Төртбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы неге тең?3.Төртбұрыштың қасиеттері? 4.Төртбұрыш диагоналі қалай жүргізіледі?
Таратпа қағаз

СлайдБағалау парақшасы































































































«Ойлан, жұптас,бөліс» стратегиясы















































Өзіндік реттелу,өз бетімен білім алу

Аяқталуы«Бағдаршам» әдісі арқылы сабақты бағалауБірін-бірі бағалауТопаралық бағалау
Қосымша ақпарат
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Барлық оқушылар: Төртбұрыш анықтамасын біледі Оқушылардың басым бөлігі:Төртбұрыш анықтамасын біледі, элементтерін, теоремаларын түсінедіКейбір оқушылар:Төртбұрыш анықтамасын біледі, элементтерін, теоремаларын түсінеді, теоремаларды есеп шығаруда қолданады, белгісіз элементтерін анықтайды«Бағдаршам»

««Екі жұлдыз бір тілек»
Оқушылардың денсаулық қауіпсіздігін сақтауына байланысты АКТ өз ереже уақытысынан артық пайдалануға болмайды
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ